Herkese Merhaba yeni kugumla yeniden karşınızdayım❤
Yeni kurgumuz tamamen gerçek olaylardan uyarlanmıştır🙂
Okuyucularıma şimdiden keyifler dilerim😗❤
Başladığınız tarihi buraya bırakın💕
Demir Atalay ~ 30 yaşında T.C başkomiseridir.
Duru Dönmez ~ 28 yaşında çok başarılı bir Cerrahdır.
Sevda Atalay ~Demir'in annesi
Harun Atalay ~ Demir'in babası
Ela Kurt ~ Duru'nun çocukluk arkadaşı ve kadın doktorudur.
Bora Egemen ~ Demir'in çocukluk arkadaşı, ayrıca komiserdir.
Pelin Karman ~ Sevda hanımın müstakbel gelin adayıdır.
Munis Karataş ~ Demir ve Bora'nın müdürüdür.
Efe İkon ~ Duru'un platonik aşığıdır, ve kalp cerrahıdır..
David Marsilyan ~ Duru'nun en büyük düşmanı..
Duru,Demir,Ela ve Bora lise sınıf arkadaşı olmuşlar..
Duru
Lise mezuniyetinden sonra Duru yurt dışında okumaya çıktı ve ardından birkaç yıl içerisinde ismini, soyismini değiştirerek kayıplara karışıtı..
Bunun en büyük sebebi babasına olan nefreti,annesine olan sevgisidir.Babası annesini katledip öldürdükten sonra mühebbet hapis olundu bu sırada ise Duru sadece 18 yaşındaydı Amerikaya yeni gitmiş ve daha tıp fakültesinde ilk sınıfın yarısında bile değildi..
Haberi aldıktan sonra büyük yıkımlar geçirerek çökmüştü..bu süre zaafında babasına olan sevgisi nefrete dönüşmüştü..oysa ki babasını çok severdi..
Ölümü kabullendikten sonra annesinin ona seslendiği Duru ismini kendi ismine karşılık olarak değiştirmişti..oysa o, babasının küçük kızı Ada'ydı..Ada Tunus...Hayır artık babasına ait hişbirşey istemiyordu..Annesinin ona verdiği isim ve annesinin soyismini alarak bütün arkadaşları tarafından aniden kayboldu..
Bu süreçte Ela onunla birlikte okuduğu için o,hep yanındaydı bütün acılarına rağmen...
Yıllar içerisinde yaralarını kendi başına sardı ve güçlükle ayağa kalktı..Üniversiteyi bitirdi ve çok büyük ve gelişmiş doktorlardan biri oldu...artık 3 yıldır,10 yıl önce mutlu ayrıldığı ülkeye nefret dolu ama başarılı bir doktor olarak gelmişti. Geldiği ay içerisinde,uluslararası bir güvenlik şirketinin ortağı olan David Marsilyan karısı Emran Marsilyanı ağır yaralı olarak,tüm ülkelere nam salmış Duru Dönmezin yanına getirmişti..
17 yerinden bıçaklanmış kadın daha ameliyatın en başlarındayken kan kaybından hayatını kaybetmişti,Duru ise vefatı bildirdikten sonra en büyük düşmanını kazanmıştı David Marsilyanı! Karısının ölümünden Duru'nu sorumlu tutarak "Karımın canına karşılık senin canın,doktor!" demişti. Ama karısının ölümünden şübheli olarak gözaltına alınmıştı sonrasında ise bazı delillere ulaşılarak 10 yıl hapis olunmuştu..
Demir
Adalet uğruna herşeyinden vazgeçecek kadar gözükara ve hırslı olan Demir,lise mezuniyetinden hemen sonra İsveç'de Polis Akademiyası okuyarak ülkesine geri döner,ilk başlarda herşey yolunda gider ancak sonrasında ise adaletin yanlızca kağıt üzerinde olduğunu anladı..
Bütün bunları anladığında sadece 23 yaşındaydı,kendi adaletini yaratmak için polis kimliğinden istifade ederek,kendi karanlık dünyasını oluşturdu..
Herkes onu işini en iyi yapan polis bilirken o,kendi adaletini sağlayan, yer altı dünyasında kendi makam kuran biri olmuştur.
Babası emekli polis,annesi ise emekli öğretmen olmuştur,ailenin tek çocuğu ve gözde polisi olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Beyaz Aşk
Romance"Duru,Doktor olan kim?" "Ben" "Polis olan kim?" "Sen" "Adamı kim vurdu?" "Ben" "İlk yardım yapan kim?" "Sen" "Sence de rollerimizi çalmıyor muyuz?" " 'Baş komiserler ilk yardım yapmamalı gibi' bir yasa hatırlamıyorum,ayrıca doktorların da işi sadece...