WSTĘP

39 2 1
                                    

【WSTĘP】

  Główne postacie w historii.

𝐍𝐈𝐂𝐎𝐋𝐀𝐈 𝐆𝐑𝐀𝐘
Nicolai Gray to 19-letni Pianista, który ma około 173 cm wzrostu. Jego skóra jest jasna, ale nie blada. Jego włosy mają średni odcień blondu, a oczy są koloru bursztynu. Nicolai jest raczej rozproszonym, pechowym i nieco introwertycznym człowiekiem z powodu długiego okresu izolacji z powodu edukacji domowej. Nicolai jednak został wypuszczony na cienki lód, dostając nagłą decyzję o powrocie do szkoły przez ojca, który nie mógł już pozwolić na kontynuowanie edukacji domowej, przez problemy finansowe.

𝐏𝐄𝐓𝐄𝐑 𝐆𝐑𝐀𝐘
Peter Gray jest 48-letnim ojcem Nicolaia. Ma 179 cm wzrostu. Jego włosy są czarne jak węgiel, skóra jest nieco ciemniejsza od skóry jego syna, a oczy ciemnobrązowe. Peter pracuje jako architekt, ale z powodu bólów głowy, które zaczęły się u niego pojawiać, negatywnie wpływają one na jego kreatywność i myślenie, przez co jego szef obniżył mu pensję prawie o połowę. Pomimo częstej surowości wobec Syna, stara się być troskliwym ojcem dla Nicolaia, który jest dla niego wszystkim po śmierci swojej żony, Emmy Flower-Gray.

𝐌𝐀𝐓𝐓𝐇𝐄𝐖 𝐇𝐎𝐖𝐀𝐑𝐃
Matthew Howard jest 19-letnim perkusistą, który ma dokładnie 185 cm wzrostu, ciemnobrązowe włosy, jasną cerę z kilkoma plamami słonecznymi na ramionach i brzuchu, a jego oczy mają ciemny, leśnozielony kolor. Matthew jest ogólnie pozytywną osobą, chociaż może pokazać pazury, jeśli ktoś stanie mu na drodze. Jego rodzice są dość surowi, jeśli chodzi o naukę i wykształcenie, ale przynajmniej jest założycielem klubu muzycznego w szkole, który pozwala chociaż na chwilę wytchnienia od presji ocen.

𝐒𝐈𝐌𝐎𝐍 𝐖𝐀𝐋𝐊𝐄𝐑-𝐒𝐄𝐎𝐍𝐆𝐒𝐈𝐋
Simon Walker-Seongsil jest 17-letnim gitarzystą. Ma około 163 cm wzrostu, nosi okulary w jasnych oprawkach, prawa strona jego włosów jest ciemnobrązowa, a lewa ma odcień platynowy. Jego skóra jest blada, a na prawej brwi ma małą ukośną bliznę. Simon wydaje się być opanowaną osobą, ale w odpowiednim nastroju nie może być nudny. Nie lubi swojego domu z powodu panującej tam atmosfery, ale nie daje po sobie poznać, że coś jest nie tak i po prostu pokazuje się jako klaun, aby przynieść innym szczęście, którego sam nie otrzymuje.

𝐀𝐋𝐈𝐒𝐎𝐍 𝐋𝐔𝐌𝐈𝐍𝐎𝐔𝐒
Alison Luminous to 17-letni nastolatek, który gra na gitarze elektrycznej. Jego włosy mają odcień czerwonego wina, cerę ma bladą, a oczy mają ostry brązowy kolor z czarnym znakiem na tęczówce w lewym oku. Alison należy do dość zamożnej rodziny, w rzeczywistości ma wszystko, czego nastolatek w jego wieku chciałby mieć. Pomimo wysokiego statusu jest wrażliwym i pomocnym chłopcem, który co miesiąc przekazuje pewną kwotę na rzecz jednego z pobliskich schronisk.

𝐓𝐇𝐄𝐎 𝐖𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓
Theo Weight jest 22-letnim koszykarzem, ma około 193 cm wzrostu, jasnobrązowe włosy, jasną cerę i oczy w kolorze błękitnego nieba. Na pierwszy rzut oka wydaje się być miłym, przystojnym facetem, ale w rzeczywistości jest okrutnym tyranem, który uwielbia dręczyć innych, gdy tylko nadarzy się okazja. Theo mieszka sam, ponieważ jego rodzice wyjechali w podróż służbową za granicę, nie mówiąc ani słowa. Podobno! Bo właściwie, to nie ma ich już od 4 lat. Tak czy inaczej, nigdy nie mieli dla niego czasu, więc nie robił z tego wielkiej sprawy.

Nadejdzie Czas  [BL 18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz