Chapter 1

23 1 0
                                    

Rica kreeg een bericht van Mado : 'NOG 1 UUUUR BABE'. Hij lachte. Na enkele maanden gaan hij en Mado eindelijk terug meeten. Rica sprong op de bus om Mado te gaan halen op het station. De reden dat ze kwam was omdat Magcon in Amsterdam was.
Al weken waren ze samen hun outfit aan het plannen, uren hebben ze zitten facetimen.
Mado kreeg een twittermelding van Cam : AMSTERDAM IS SO FREAKING PRETTY. Ze freakte en belde Rica. 'ZE ZIJN AAN HET WANDELEN IN A'DAM RICA OMG'. Rica freakte ook. 'WE ZULLEN ZE VINDEN BABY'.
Wanneer Mado's trein aankomt vliegt ze in Rica's armen en begint ze te gillen en te huilen. 'MY BABY!!!!!!' Ook Rica begint te huilen. Na maanden van FaceTime, iMessage, Snapchat en Twitter kunnen ze elkaar eindelijk weer in de armen sluiten. 

Rica en Mado hadden elkaar ontmoet op een concert van Jacob Whitesides. Wanneer ze begonnen te praten in de meet and greet lijn klikte het meteen. Ze waren beiden verlegen, maar wisselden twitter uit en bleven praten. Uiteindelijk werden ze zo close dat Mado al maanden aan het plannen was om naar Amsterdam te komen. En eindelijk was het nu zo ver. Magcon was de perfecte gelegenheid om elkaar terug samen te brengen.

Rica en Mado waren al vroeg in Amsterdam. Ze gingen eerst nog outfits shoppen voor ze op zoek gingen naar Cam en Jack. In de Forever 21 vindt Mado de meest cute outfit en ook Rica ziet er weer perfect uit. Na wat rondgelopen te hebben in Amsterdam zegt Mado "Ik denk niet dat we de jongens gaan vinden Rica, ze durven misschien niet de straat op omdat ze anders chaos veroorzaken".
Rica stemde met haar in. "Ik denk het ook. Maar het maakt niet uit, we hebben er een leuke dag opzitten schat, ik ben blij dat we weer bij elkaar zijn!". "Aww baby ik ook!" zegt Mado. "We moeten wel deze dag vastleggen hoor, dan kan ik thuis weer huilend naar onze foto kijken" lacht ze. "Jaaaa babe, internet best friend goalsss! haha dan kan je daarna een melig YouTube-filmpje maken met van die huilmuziek op de achtergrond". Ze lachen. Rica haalt zijn iPod boven om een selfie te nemen. "Say Magcoooon!"

 Wanneer Rica de selfie bekijkt gilt hij. 'MADO KIJK OP DE ACHTERGROND'.
Op de achtergrond van de selfie staan Jack en Cam die hen photobomben. Ze draaien zich langzaam om en zien de lachende jongens. 'Sorry guys' zegt Cam. 'We couldn't resist it you were both so cute !' RICA EN IK GILLEN VANBINNEN. WE KNIJPEN IN ELKAARS HAND. 'Daddyyyy' zegt Rica tegen Jack. Jack lacht heel cute en zegt. 'Omg I need a picture with you cutie !' Na een heleboel selfies en veel gelach vraagt Cam 'hey you guys have tickets for the show?' 'No we can't afford it' zegt Rica. 'But we're so happy we got to spend time with you!' Cam lacht. 'You guys are too cute, let's get them m&g's Jack!' WE FLIPPEN.

Jack en Cam geven ons allebei een m&g kaart. 'You wanna hang out and show us Amsterdam?' Vraagt Jack. 'YES OFCOURSE' zei ik iets te enthousiast. De jongens lachen en cam knijpt in mijn wang. 'You are so cuuuute!' Ik word helemaal warm en rood. Rica lacht breed en zegt 'let's go on an Amsterventure ! (A'dam + adventure). 'OMG WE NEED TO PUT THAT ON OUR SNAPCHAT' zegt Jack. Cam gaat lachend akkoord. Ze halen hun iPhone's boven. Cam wilt ons in zijn snap dus filmt hij ons. De tekst erbij is : AMSTERVENTURE WITH FAVS en hij kust ons beide op de wang. Ook Jack haalt zijn snap boven en maakt een selfie met Rica ; AMSTERVENTURE WITH BOYFRIEND.

Ricardo laat de jongens Amsterdam zien. We wandelen langs het water, bekijken de schattige poppenhuisjes, en eindigen in een bootje op het water. Jack en Rica komen erg goed overeen. Rica stopt niet met selfies nemen met hem, en ze worden steeds schattiger. Het gaat van kusjes op de wang tot de 'Prom pose'. Jack lacht. 'You are literally my favorite fanboy in the whole wide world. I love you so much omg". Rica freaked en pakt Jacks hand. "You saved my life, I love YOU Jack. You are my favorite PERSON in the whole wide world".  Jack wordt rood en kijkt omlaag. 'I actually wanted to ask you guys something. You all know my previous relationships with girls all stranded. It never worked out. I always thought it was me. I thought I was a worthless lover. But the truth is..." Hij keek naar Cam. Cam knikte. "It's time bro, I know you want it. I support you no matter what". Jack ging verder. 'Are you guys as fans ok with the fact that I'm gay?". Rica's gezicht klaarde op.

"OFCOURSE BABY! We are your fans, we support you no matter what. So what if you like boys? That doesn't change my love for you" zei Mado.
"I certainly don't have a problem with it, I'm gay myself" zei Rica. "I know how hard it is. I know you are going to get hate. But the real fans and your real friends will stick with you". "Yeah bro, like me" zei Cam. Mado pakte Cams hand en zei : "You are a great great friend. Jack is lucky to have you by his side". 

Jack kuste Rica op de wang en zei : "Thank you babe. You are one of the reasons I do what I do. Thank you". Ze keken elkaar aan, net iets te lang. Mado knipoogde naar Rica. 

Is this real life?


Chapter 2 on the way

Daydreams and fairytalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu