Chapter 4

7 0 0
                                    

Na de show zitten ze met z'n vieren op de tourbus van de jongens. Ze eten en lachen wat, terwijl ze het plan voor de tour overlopen. De tour zou enkele maanden duren aangezien ze heel Amerika door zouden reizen, daarna naar Europa zouden trekken en eindigen in Australië. 'Traveling the world with my favorite people in the world, I can't ask for more' tweette Cam. Rica en Mado kregen een melding op onze gsm van Cam zijn tweet. 'Sorry, hardcore fans have your notifs on' lachte Rica. 'Sorry, hardcore girlfriends have your notifs on' lachte Mado. Cam pakte haar stevig vast en kuste haar.

'Heeey get a roooom' lachte Jack. 'Can we get one too?' knipoogde Rica. Jack kuste Rica zacht en knipoogde. 'What do you think babe'. Ze lachten allebei.

Na weken van heel wat heen en weer geregel voor de tour hadden Rica en Mado beiden hun koffers gepakt. De tourbus pikte hen beiden op in Amsterdam. Ze hadden Cam en Jack al 3 weken niet gezien. Niet face to face alleszins. Beide relaties liepen goed, ook al was de afstand niet gemakkelijk, they made it work. 3 weken van hoge telefoonrekeningen, urenlange facetimegesprekken en veel gemis zaten er op. De bus kwam aan bij Rica. Mado en hij liepen het huis uit, zoals Cam en Jack de bus uit liepen.

'JAAAAAACK' riep Rica luid toen hij op zijn vriendje af rende. 'RICA BABYYYYY' riep Jack terug en ving Rica op. Ze knuffelden hard. 'Babe I missed you so much' zei Jack terwijl hij met zijn handen Rica's gezicht vasthield. Hij bracht zijn lippen op de zijne. 'You taste sweeter than ever I missed this so so much babyboy'. Rica kon niet stoppen met glimlachen. 'You don't even know how happy I am right now'.

Cam kwam ook op Mado aangerend : 'MADO OMG BABE FINALLY' riep hij toen hij haar opving en ronddraaide. 'I missed you so much'. Hij kuste haar teder en lang. 'ahhh those lips' zei hij lief. Mado bloosde. 'Cam I'm so happy I can hold you again I missed you so much' 'We will be together for a long time now baby promise we will have the best time'.

Toen alle koffers ingeladen waren en iedereen het zich gemakkelijk had gemaakt op de bus, waren ze eindelijk onderweg naar de eerste venue. Cam pakte zijn iPhone en opperde om een selfie met z'n allen. 'Finally back with my baby and my two best friends' tweette hij. Mado en Rica kregen meteen een heleboel meldingen op hun twitter. 'Bitch stay away from Cameron'. 'You're ugly he deserves better'. 'Jack is too beautiful to be with you'. 'I hate you'. Vooral die laatste commentaar deed Mado pijn. Ze legde haar gsm weg. De haatcommentaren op haar sociale media zijn enorm de hoogte in gegaan. Maar er zijn ook een paar mensen die fan van haar waren geworden. Vroeger postte ze soms al een keer een cover op vine. Nu moest het wekelijks, of haar twitter ontplofte van de requests. Cam was erg trots op haar.

Ook bij Rica was de haat even erg. Hij werd niet met rust gelaten. Maar ook hij had een resem fans nu. Veel fans waren blij dat hij Jack gelukkig maakte en dat door Rica Jack eindelijk zichzelf kon zijn. Dat hield hem op de been. Ook zijn muziekcarrière ging de hoogte in. Op de tour was beslist dat hij nu het voorprogramma van de jongens mocht doen. Jack had dit aan de tourmanager voorgesteld en die was er meteen mee akkoord gegaan toen hij Rica hoorde zingen.

Mado wou nog niet optreden, daar was ze nog te onzeker voor. Ze wachtte liever eerst wat af en postte wat Vines. Stiekem was ze bezig met een eigen nummer, dat ze op de tour op Cams verjaardag ging brengen. Alleen Rica en Jack wisten hiervan. Het was nog steeds een drempel voor haar, maar voor Cam wou ze die zonder problemen overwinnen.

Het was al snel nacht en iedereen mocht in zijn bed gaan slapen. 'You wanna come cuddle babe?' Vroeg Jack schattig aan Rica en hij keek als een puppy. 'You don't have to look like that of course I'll come cuddle with you fool' lachte Rica. Ze gingen naast elkaar liggen en genoten van elkaars warmte en aanwezigheid. 'I'm so happy I can kiss you whenever I want now' zei Rica tegen Jack. 'Same' lachte Jack, en kuste Rica dan ook meteen lang en lief.

Cam en Mado waren ook samen op een bed gaan liggen. Ze lagen met hun gezicht naar elkaar toe. Cam staarde in haar ogen. 'I can't believe how beautiful you are' zei Mado tegen hem. 'I love you, so so much baby' zei Cam. Hij streelde zacht langs haar wang en kuste haar lief.

Ieder had zijn eigen bed, maar al snel werd duidelijk dat Rica en Jack samen sliepen en Mado en Cam samen sliepen.

Het was een fantastische eerste avond op de tourbus, gewoon al omdat ze weer samen zij


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 25, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Daydreams and fairytalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu