Chapter 3

11 0 1
                                    

Rica en Mado vertrekken naar de venue. Het was tijd voor de m&g. Als ze aankomen staat er al een heleboel mensen te wachten. Omdat ze een hele dag met Cam en Jack hadden rondgehangen waren ze later dan voorzien aangekomen. 

De security tikt op onze schouders : 'Are you guys Rica and Mado?' We knikken van ja.
'Boy- and girlfriends are VIP' knipoogde hij mysterieus. Een meisje achter ons had het gehoord en begon stevig te roddelen. Al snel kwamen alle iPhone's en andere toestellen boven en werden we gefotografeerd langs alle kanten. één meisje riep zelfs : 'PLEASE LET ME TOUCH YOUR LIPS WHO KISSED JACK' naar Rica. We lachten heel erg toen de security ons mee naar boven nam.

Toen de lift openging liepen er twee paden met rozen naar twee verschillende kamers. Aan elk pad stonden Rica's en Mado's naam geschreven in kaarsen. Rica grijpt mijn arm. 'IK GELOOF DIT NIET ZEG DAT IK DROOM'. 'Ik geloof dat we ieder ons pad moeten volgen babe' zegt Mado. Ze pakt Rica vast en kijkt in zijn ogen. 'Je verdient dit, ik hou van je, ok?'
Rica kust Mado op de wang 'Same voor jou baby, ik hou ook van jou'. 

Rica volgt zijn rozenpad naar de kamer. Hij doet de deur open en ziet een zenuwachtige Jack hem opwachten. Hij heeft een pak aan en een witte roos vast. 'Rica omg, I already missed you so much' zei Jack en loopt op Rica toe. Jack geeft hem de roos en Rica bloost. 'You didn't have to do this baby, I already love you so much!' Maar Jack schudt zijn hoofd. 'You made me believe in myself again and made me confident. I love you more than you could ever imagine'. Jack legt zijn handen op Rica's gezicht en zoent hem lang. Ze gaan zitten en Rica vertelt over de gekte beneden. 'It's craaazy how dedicated the fans are, they wanted a selfie with me and all' lachte Rica. 'That's because they see how beautiful you are, I have a good taste' knipoogde Jack. 

Rica zag Jack erg zenuwachtig worden. 'I have to ask you something' zei hij. 'I know this is early, but I thought alot about this the past day. And I want you to go on tour with me. I saw your clips on your twitter where you sing, and I want you on stage with me.' Rica begint te huilen en knuffelt Jack stevig. 'Thank you so much baby, you made all my dreams come true!'

Ook Mado is aangekomen bij Cam die al even zenuwachtig haar stond op te wachten. Van zodra hij haar ziet verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Hij geeft haar haar favoriete bloem. 'How do you know it's my fav?' lacht ze. 'I kinda stalked u on every social media you have' knipoogde Cam terug. Ze gaan zitten en lachen en praten wat, totdat Cam ineens erg serieus wordt. 'Babe I have to ask you something'. 'Yes I wanna marry you' lacht Mado. Cam lacht zenuwachtig. 'No for real. I know this is maybe a bit rushed, but I knew at first sight we would end up together. And I love you. Do you please wanna join me on this tour?' 
De tranen rollen meteen over Mado's wangen. 'IS RICA COMING TOO?' Vroeg ze. 'Jack is asking right now, and I'm pretty sure he agreed' lachte Cam.

Na alle romance moesten de jongens een show doen. Rica en Mado stonden als echte number one fans op de eerste rij hen aan te moedigen. Ze hadden al honderden selfies genomen met de fans die hen herkenden, nadat de jongens hun relatie 'official' hadden gemaakt door allebei een selfie te droppen op twitter. De show was bijna afgelopen toen Jack vroeg om stilte. 'You all know today has been rough for me. But there is one person here who made me strong and is the best that ever happened to me.' De fans gillen en enkelen beginnen te huilen. Ook Cam zegt 'Today I fell in love with the most beautiful girl out there'. Ze riepen ons op het podium en we kregen allebei een kruk om op te zitten. 'This one is for you babes' zeiden Cam en Jack in koor. Jack begon te zingen, het was het lied 'What About Angels' door Birdy. In het midden van het lied begint Cam te rappen voor Mado, en de massa werd gek. 

Rica en Mado gaan backstage staan na het lied en beginnen allebei te huilen. Mado veegt een traan weg bij Rica. 'Our time has finally come'. Ze lachen door hun gelukstranen heen.

Daydreams and fairytalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu