Chapter 2

14 0 0
                                    

Na het lange rondlopen met de jongens was het voor hen tijd om naar de venue te gaan. Ook wij konden al beter gaan aanschuiven, aangezien we m&g's hadden gekregen. 

We nemen lang afscheid, ook al zien we elkaar straks weer. Cam knuffelt me lang en stevig. Hij pakt mijn gezicht en plant een kus op mijn wang. "Thank you so much for a fantastic day baby" zei hij. Ik word helemaal warm. Ik kijk hem net iets te lang aan en hij glimlacht een scheve lach. "See you later beautiful!" en hij knuffelt me nog een laatste keer.
Ook Jack en Rica nemen uitgebreid afscheid. "Thank you so much for all your support sweetheart" zegt Jack tegen hem. "I'd never confess I was gay if it wasn't for you. You make me more confident. I... I don't know what I can do to thank you". "Aww Jack!" zei Rica en hij pakte zijn hand. "The meet and greet tickets are enough, the time we had to spend together, this whole day.... It makes me happy. So I'm happy because of you. Ok? You don't have to do anything...". Op dat moment pakte Jack Rica's gezicht vast. "I really like you Rica" zei hij. Zijn gezicht kwam dichter en dichter. Rica's adem stokte. Is this real life? Hij voelde Jacks zachte lippen op de zijne. Even verdween de hele wereld rondom hem. Zijn hart sloeg bijna uit zijn borst. Is dit echt aan het gebeuren? De liefde van zijn leven, de jongen waar hij al zo lang naar opkijkt... De vlinders vliegen op in zijn buik en gaan niet meer liggen. 

Ze zijn verliefd.

Cam en ik draaien ons om naar Rica en Jack zodat we van elkaar afscheid konden nemen. Cam schrikt. "O MY GOD" lacht hij. "I LOVE THIS! THIS IS SO CUTE!". Ik kijk zijdelings naar Cam. Het is zo schattig hoe hij zijn vriend steunt. Hij is echt een geweldig persoon. Terwijl ik sta aan te staren en te dromen kijkt Cam naar me. Ik had het niet door.

Hij onderzoekt mijn hele gezicht en zijn ogen blijven hangen bij mijn mond. "I guess there's a romantic atmosphere in here, no?" zegt hij terwijl ik uit mijn staren kom. Mijn wangen worden spontaan rood . Cam pakt mijn gezicht vast en strijkt met zijn duimen langs mijn wangen. Ik kijk hem lang aan, totdat ook hij mij kuste. 

We zijn verliefd. 

Ik neem afscheid van Jack en kus Cam nog eens dag. Ook Rica kust Jack nog een laatste keer en neemt afscheid van Cam. We pakken elkaars hand, zwaaien nog eens naar de jongens en gaan de hoek van de straat om. We beginnen te gillen en te huilen als kleine meisjes. Ik spring in het rond en knuffel Rica hard. Hij plant zijn gezicht in mijn schouder en huilt. "Dit is de beste dag van ons leven baby". 

Daydreams and fairytalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu