1. Aslında Garfield çizgi filmin sonunda Pembe Kedi'ye ve Jhon' a tecavüz eder, Nermil ve Odie'yi zorla ilişkiye sokar ve öldürür.
2. Red Kit'in ağzında devamlı sigara, Batman arabayı saatte 300 km hızla kullanıyordu, Kül kedisi eve gece yarısından sonra gelirdi, Pinokyo yalan söylerdi, Pamuk prenses 7 herifle birlikte yaşıyordu, çocukken Tarzan'ı neredeyse çıplak seyrettik, Temel reis de pipo ve dövmeler vardı, Pacman hapları yutup yutup dijital müzikle patlayıp koşuşturuyordu..
3. Caillou kanser aslında ve ailesi onun son zamanlarını iyi geçirmesi için çabalıyor. Saçlarının olmaması da bu yüzden.
4. Shaggy aslında kullanan bir hippi ki bu her zaman köpeğiyle konuşup etraftaki her şeyi yemesini açıklıyor
5. Temel Reis aslında konserve kutusunda uyuşturucusunu saklıyordu
6. Adventure Time ana karakterin komadayken kurduğu hayalgücünü ve köpeğiyle maceralarını anlatıyor
7. Phineas and Ferb aslında gerçek bi hikayeye dayalı. Diziyle her şey aynı fakat tek fark Candace şizofren ve bu yüzden her şeyi kardeşlerinin yaptığını düşünüyor ki yine bu yüzden annesi ona hiç inanmıyor. Bu kız bi süre sonra ediyor ve kardeşleri hakkındaki tüm hayal gücü ürünlerini günlüğüne yazmış olduğu görülüyor.
8. Yine Sünger Bobdaki her karakter bir günahı sembol ediyor;
Tembellik/Patrick
Gazap/Squidward
Açgözlülük/Bay Yengeç
Kıskançlık/Plankton
Oburluk/Gary
Kendini Beğenmişlik/
Şehvet veya arzu/Süngerbob
9. Sponge Bob'da Plankton'un restorantı aslında balıkçıların yemlerini koyduğu kova. Yani Chum Pocket bir yamyam restorantı bu yüzden hiçbi balık oraya gitmiyor.
10. Dişi balıkları öldüklerinde erkekler cinsiyetlerini değiştirir ve kendi neslini devam ettirebilmek için üremeye çocuklarıyla devam ederler. Kayıp Balık Nemo'da Marlin'in neden Nemo'yu bu kadar çok bulmak istediğini şimdi daha iyi anlıyoruz
11. Rugrats'deki bebeklerin aslında hiçbiri yoktur hepsi Angelica'nın hayal ürünüdür ki bunun sebebi de ailesinin onu ihmal etmesidir. Chuckie annesiyle beraber ölmüştür bu yüzden babası her zaman gergin. Tommy ölü doğmuş bi bebektir bu yüzden babası Stu hiç olmayacak çocuğuna sürekli oyuncak yapmaktadır. İkizler ise kürtajla alınmıştır. Angelica cinsiyeti bilmediği için birini kız birini erkek olarak düşünmüştür.
12. Babası Ash'i daha doğmadan terk etmiş ve bu da beraberinde Ash'e problemler getirmiştir. Annesi Ash 4 yaşındayken bu boşluğu doldurabilmek için bi tavşan almıştır. Ash bu tavşanı çok sevmiş ve adını Pikachu koymuştur. Fakat 6 yaşındayken Ash bielektrik kazasına sebep olmuştur ve tavşanı ölmüştür. Bu travma sonrasında Ash kendi zihninde bir dünya yaratmış ve Pikachunun kurtulduğunu ama elektrik gücüne sahip olduğunu düşünmüştür."catchem all" sloganı da babası yüzünden olan içindeki boşluğu, yani içindeki sevgisizliği ve terk edilme hissiyatını belli ediyor
13. Winnie The Pooh karakterlerinin her biri bir uyuşturucuyu temsil etmektedir;
Eeyore hiçbir şeyi takmıyor, tepkileri yavaş ve motivasyon eksikliği gösteriyor;marijuana
Piglet her şeyden korkuyor ve sürekli kovalandığı ve takip edildiği paranoyasına sahip; mantar
Tavşan sürekli herkesin işine karışıyor ve sürekli bir şeylere ihtiyacı var; kokain
Tigger sakinleşemiyor, yerinde duramıyor, sürekli zıplıyor ve hiç yorulmuyor; ecstasy
Christopher Robin hayvanlarla konuşuyor; halusinojen
Winnie tatlıyı çok seviyor ve çılgın bi hayal gücüne sahip; lsd
Baykuş her zaman yardım gerektiğinde orda; satıcı yani torbacı
14. Tweety aslında erkektir.Tweety uzun kirpikleri ve feminen duruşuna rağmen erkektir.Yaratıcısı Robert Clampett'in kendi bebek resimlerinden birinden esinlenerek yarattığı karakterden bahsederken de röportajında erkek olarak bahsediyordu.Ayrıca bir bölümde Tweety'nin Sylvester'in parmağına çizdiği dişi bir kuşa aşık olması da erkek olduğunun kanıtıdır, tabi lezbiyen değilse :P.
15. Donald Duck çizgi romanları, ördek kahramanın don giymemesi sebebiyle yasaklanmıştı.
16. Johnny Bravo filminin sonunda Johnny kadınların birdaha asla ona bakmayacağını anlar ve eşcinsel olmaya karar verir.
17. Tom ve Jerry çizgi filminde, Tom ve Jerry ilişkiye giriyor ve tren raylarına oturarak intihar ediyorlar.
18. Şirinlerin neden mavi olduğunuz biliyor musunuz? Çünkü daha blue çağındalar.
19. Lilo ve Stitch çizgi filminin sonunda, Stitch ölüyor ve Lilo kendini yalnız hissettiği için intihar ediyor.
20. Powerpuff Girls çizgi filmindeki Buttercup eşcinseldir.
21. Winnie The Pooh çizgi filminin sonunda Piglet ve Winnie evleniyor.
22. Cedric çizgi filminin sonunda, Cedric Chen'e tecavüz ediyor ve evleniyorlar.
23. Sünger Bob çizgi filminin sonunda, Patrick ve Sünger Bob Yengeç Restoran'da çıkan yangında ölüyor.
24. Casper eşcinseldir.
25. Bugs Bunny çizgi filminin sonunda Bugs Bunny, Duffy Duck'ı parçalara ayırıyor ve onu göle atıyor.
26. Tweety çizgi filmininin sonunda Tweety, Sylvester'ın kollarını ve bacaklarını kesiyor.
27. Jetgiller çizgi filminde George Jetgil karısına evin hizmetçisi robot Rosie'ye aşık olduğunu söylüyor ve karısı Jane Jetgil onun deli olduğunu düşünerek onu öldürüyor.
28. Taş Devri çizgi filminde Vilma Çakmaktaş ve Beti Moloztaş, kocalarından gizli bir ilişki yaşıyorlar ve çizgi filmin sonunda evleniyorlar.
29. Red Kit çizgi filminde, Red Kit dalton kardeşlerin ortancasıyla ilişkiye giriyor ve öldürülecekken kaçıyor.
30. Heidi çizgi filminin orijinalinde, Heidi dedesi tarafından tecavüze uğruyor.
31. Pembe Panter'in orijinalinde Pembe Panter, atalarının adını lekelediği iddiasıyla kara panterler örgütü tarafından parçalanarak öldürüldü.
32. Kırmızı Başlıklı Kız masalının sonunda ne büyükanne ne de oduncu yoktur. Kurt büyükanneyi de Kırmızı Başlıklı Kız'ı da yemiştir ve masal bitmiştir.
33. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler masalının orijinalinde prensesi öldürmek isteyen kötü kalpli kraliçe kızgın demirden ayakkabılar giydirilerek ölene kadar dans etme cezasına çarptırılır.
34. Hansel ve Gretel masalının orijinalinde Hansel ve Gretel onları esir alan cadının gırtlağını keserler ve kaçarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN GERÇEKLER
Mystery / ThrillerGece okuyanlar, ışıklarınızı açın ve öyle okuyun .. Gündüzleri doğamız, pc oyunları, insan ve daha bir çok ilginç tuhaf bilgiler dolu bölümlere yer verdiğim kitap; geceleri korkunç bilgiler dolu bölümlere ev sahipliği yapıyor.