Teen Wolf Ekibi Hakkında
TYLER POSEY:
Aslında Alacakaranlık serisi için ilk seçilen Jacob Black'ti.
Abe Wheeler mini dizi serisi için 2005 yılında Lakotaca (Kızılderili dili) öğrenmek zorunda kaldı.
Kurt makyajının yapımı 4 buçuk saat sürüyor!
CRYSTAL REED :
Korku filmlerini seviyor çünkü iyi bir korkutma sonrası sıçrama hissini seviyor.
Orta okulda en popüler kızlardan birinin üstüne kustu.
Teen Wolf'ta rol kaptığını öğrendiğinde sushi servisi yapıyordu.
DYLAN O'BRIEN :
Teen Wolf'taki rolünden önce bir YouTube kanalı vardı. Dylan bu kanalda videolarını paylaşıyordu.
Aslında büyük hayali görüntü yönetmeni olmaktı.
Hayatının büyük bir parçasının piyano ve gitar çalarak büyüdüğünü söylüyor.
İlk kez 14 yaşındayken öpüştü.
Tırnaklarını yiyor.
One Direction grubundan en sevdiği kişi Harry Styles.
TYLER HOECHLIN:
Alacakaranlık'ta Emmett Cullen'ı oynaması teklif edildi ama üniversitede beyboll oynamak için teklifi geri çevirdi.
En sevdiği aperatif yiyecek badem.
HOLLAND RODEN:
Çocukken ailesine İngiltere Kraliçesi'nin taklidini yapıyordu.
Solak.
Sadece kızların olduğu bir okula gitti.
Teen Wolf Hakkında Sorular Cevaplar
Jeff Davis tarafından :
Hayranlardan yazarlara en çok sorulan soru: "Neden ___ (onu) öldürdün?" oluyormuş.
Aslında, "Danny nerede?" yazarlara hayranlar tarafından en çok sorulan soruymuş.
Ekip tarafından yazarlara en çok sorulan soru ise "Benim karakterimi öldürmemeniz için size ne kadar büyük bir rüşvet vermeliyim" oluyormuş. Sorunun cevabı ise çok fazlaymış.
Genellikle ekipteki üyelere, karakterlerine ileride ne olacağına dair bir bilgilendirme yapılmıyormuş. Bu da yazarların bazı sırları korumasını sağlıyormuş.
Meredith Walker karakterini oynayan Maya Eshet'in, metini okuyana kadar Hayırsever (Benefactor) olduğuna hiç bir fikri yokmuş.
Jeff Davis: "Stiles'ın adını bilen tek kişi benim."
Jeff Davis: "Yazarlar, Stiles'ın adının ilk harfini biliyor ama kalan harfleri söyleyeceğim."
Kast tarafından en zor telaffuz edilen kelime Shugendo parşömeniymiş (Shugendo Scroll).
Kast tarafından en zor telaffuz edilen isim ise Malia'ymış.
En sevdiği bölüm sezon 3b'nin finali yani İlahi Hamle'ymiş (Divine Move).
Kast ve çekim ekibi normalde sezonun ilk bölümünü Jeff Davis'in evinde izlermiş. Her zaman değil ama çoğunlukla öyle olurmuş.
Kira karakteri normalde sadece sezon 3b'de olacak ve sonradan şehirden ayrılacakmış. Ancak Arden ve Posey arasında oluşan kimyadan dolayı Yukimura ailesini kalıcı olarak Beacon Hills'e yerleştirmişler.
Makyaj Soruları :
Bütün yaratık makyajları ev yapımı ve özel üretim olup sadece Teen Wolf'da görülebilirmiş.
Kurt adamların kılları/saçları yine özel üretim olup her seferinde birer birer elle takılıyormuş.
Tyler Posey, evdeyken bazen günün ortasında kurt adam makyajını giyip, öğle arasında köpeklerini besliyormuş.
Kurt adamlar tüy döker mi? Evet.
Cody Christian (Theo) Tarafından Cevaplanan Sorular :
Erkek oyuncuların üstsüz sahnelerine çalışabilmeleri için Teen Wolf setinde tam anlamıyla bir spor salonu varmış. Hatta dizide göreceğimiz spor salonunun ta kendisiymiş.
Teen Wolf Hilesi: Üstüne çıkarmadan önce 20 şınav çekersen, kasların daha büyük görünür.
Dylan Sprayberry ve Tyler Posey tarafından Cevaplanan Sorular :
Dylan Sprayberry: "Tyler Posey'nin dublörünün adı da Tyler ve birlikte "Doing It Raw" adlı bir podcast yapıyorlar."
Tyler Posey: "4.Sezonun 7.bölümünde, dublörümü The Chemist'in barınağında ölen kurt olarak görebilirsiniz."
Düşmanlarla Hakkındaki Sorular :
Yeni düşmanlar pek de alışılagelmiş düşmanlardan değilmiş.
Her bir düşmanın görünüşünü ayarlamak bir ay sürmüş.
Diğer sorular:
5.Sezon için Derek'in çatı katı yerine Beacon Hills lisesine yeni bir kütüphane eklenmiş.
Ekipte en çok çekim hatası olan kişi Dylan O'Brien'mış.
Tyler Posey'nin babası, Full House dizisinde Bob Saget'in rolü için işe alınmış.
Dylan O'Brien ve Tyler Posey daha önceden bir müzik grubundalarmış.
Yazarlar, 1. bölümden bu yana bazı şeyleri takip etmek için detaylı bir doküman ve zaman çizelgesi kullanıyorlarmış.
4. Sezon 12. bölümdeki savaşı planlamak adına yönetmen, oyuncak askerler kullanmış.
5. Sezonun yapım sürecinde, Rob Zombie ofisler arasında dolanıyormuş.
Bianca Lawson (Marin Morrell), şu anda Beyonce'nin üvey kardeşiymiş.
Cümlelerini en çok unutan ekip üyesi Tyler Posey'miş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN GERÇEKLER
Mystery / ThrillerGece okuyanlar, ışıklarınızı açın ve öyle okuyun .. Gündüzleri doğamız, pc oyunları, insan ve daha bir çok ilginç tuhaf bilgiler dolu bölümlere yer verdiğim kitap; geceleri korkunç bilgiler dolu bölümlere ev sahipliği yapıyor.