Rád bych vám řekl příběh, co se opravdu stal. Věřit mi nemusíte. Chápu, že je těžké věřit někomu, jako jsem já. Ale ať už mi budete věřit nebo ne tak nelžu. Možná, protože tomu, čemu doktoři říkali halucinace, byla bohužel realita.
Jmenuju se Damon Knight, je mi 21 let a studuju medicínu, obor neurologie. Od mala trpím halucinacemi, úzkostmi, insomnií, panickými záchvaty a paranoiou. Mám rozvedené rodiče a jako malý jsem žil pouze s mojí mamkou Genesis a sestrou Madison, která většinou nebyla doma. Otec Yule od nás odešel když mi bylo 7. Moc dobrý člověk to nebyl. Byl chladný a nikdy neprojevoval emoce. Podle toho se k nám taky choval. S mojí sestrou Madison jsem měl poměrně dobrý vztah. Až na to, že si ze mě občas dělala srandu. Když mi bylo 9 let, Madison za záhadných okolností bohužel zemřela. Doteď před očima vidím její mrtvolně bledé tělo ležící v jejím pokoji. Oči měla celé bílé. Nikdy nikdo nepřišel na to, co se jí v ten nešťastný den stalo. Mojí mamku Genesis, jsem měl vždycky moc rád. Vždycky byla moc milá, krásná a chytrá. Doteď Genesis navštěvuji. Kdybych nebyl její syn... Chtěl bych být její manžel. Choval bych se k ní lépe než otec. Miloval bych ji. Udělal bych všechno, abych viděl její andělský úsměv. Všechno, aby byla šťastná. Proboha, vždyť já bych ji uctíval!
Po tom co zemřela má sestra, se můj psychický stav rapidně zhoršil. Skoro jsem nespal. Moje paranoia, úzkost a panika došli tak daleko, že jsem nemohl ani dojít do školy. Proto se můj doktor rozhodl, že mi napíše antidepresiva, která po 3 měsících konečně zabrala.
Stejně mé trauma přetrvalo. Sestřina smrt byla událost, se kterou jsem se nikdy nesrovnal. A proto jsem se ve věku 20-ti let rozhodl přestěhovat. Mamku jsem opustit nechtěl, ale neměl jsem na výběr. Myslím, že už se mě stejně chtěla zbavit. Přece u ní nemůžu zůstat celý život. Protože jsem neměl moc peněz a Genesis jsem s tím otravovat nechtěl, nastěhoval jsem se do levného starého domu. A to bylo největší chyba, kterou jsem mohl udělat.
ČTEŠ
Welcome to your new home (Slenderman story cz)
ParanormalDamon Knight je mladý student medicíny. Od mala měl poměrně dost psychických problémů. Hlavně halucinace, které už nějakou dobu nemá. Všechno ale vyvrcholilo tím, že když mu bylo 9, zemřela mu jeho starší sestra. Ve věku 21 let, se kvůli této trauma...