,,Jsem rád, že jsi nakonec přišel." řekl Leo. Jenom jsem se zasmál. Potom, co jsem si před vzal LSD, všechno je tak nějak vtipné. Pořád bych se jenom a jenom smál, nebo něco dělal. Mám energie na rozdávání. ,,Já taky!" řekl jsem nadšeně. Musím uznat, že za ten "čtvereček štěstí" mi to rozhodně stálo. Vždycky, když mám úzkost, LSD mě prostě nakopne a já to miluju!
Sedíme s Leem u stolu a pijeme vodku. Porozhlédl jsem se po klubu. Hraje tu energická hudba a lidi kolem se baví a tancují. Světla na mě rychle blikají. Cítím se jako v sedmém nebi. Mimo. Ale šťastný. Uvolněný. Plný chutě do života. Je to úžasný! Po chvíli jsem si všiml opuštěné dívky na baru. Je dost podobná moji mamce. Má nádherné blonďaté vlasy a úzké hnědé oči. Má na sobě černé těsné šaty nad kolena s čtvercovým výstřihem a nadýchanými krátkými rukávy, okaté punčochy, masivní černé podpatky a stříbrný řetízek. Vlasy má svázané do dvou copů a na jejich koních má černé mašličky. Ve svém deliriu jsem se zvednul a došel jsem k ní, totálně vysmátý.
,,Ahoj, jak se jmenuješ? Já jsem Damon Knight." zasmál jsem se. Osamělá dívka zvedla hlavu a koukla se na mě podezíravýma očima. ,,Um, jmenuju se Ruth Millerová. Co po mně chceš?" Podíval jsem se na ní. ,,No víš, jenom jsem si tě všimnul a přišla jsi mi jako holka, která by mohla být, nooo... Dobrá kamarádka!" Zase na mě hodila nedůvěřivý pohled. ,,Aha. No, vypadáš, že nejseš... Úplně při smyslech. Být tebou, moc bych se se mnou nebavila. Může to být nejhorší rozhodnutí tvého života." její oči byly chladné, bez náznaku emocí. ,,Můžu tvoje číslo?" LSD mi odbouralo zábrany. Tohle bych normálně neřekl! Vždyť normálně jsem stydlivý, tichý kluk! ,,Fajn." odpověděla. Nadiktovala mi svoje číslo. Rozloučili jsme se a já jsem odešel.
,,Damone, co jsi to udělal?!" podíval se na mě Leo a rozesmál se. ,,No vypadá jako moje mamka a-" povzdychl jsem si. Melu blbosti. Ale nejde to zastavit! ,,Víš, že ti to číslo možná dala, aby ti psala, měla z tebe šaška a pak tě zablokovala?" Koukl jsem se na Lea. ,,No uvidíme, co z toho vyleze."
Jsem před domem. Kolem je les. Vysoká štíhlá postava. Bílá kůže. Žádný obličej. Černý oblek. Červená kravata. Levituje.
Asi LSD halucinace. Nic to nebude... Že...?
ČTEŠ
Welcome to your new home (Slenderman story cz)
ParanormalDamon Knight je mladý student medicíny. Od mala měl poměrně dost psychických problémů. Hlavně halucinace, které už nějakou dobu nemá. Všechno ale vyvrcholilo tím, že když mu bylo 9, zemřela mu jeho starší sestra. Ve věku 21 let, se kvůli této trauma...