•𝓕𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓵𝓸𝓸𝓴

108 19 20
                                    

(Duru İtalyan Lisesinde öğrenci ve bu lisenin basketbol takımında 10 numara olarak oynuyor.)

***

"Bir dakika bu Duru olmasın yoksa? On numara diyor,bir de İtalyanca."

Ferdi'nin dediğiyle kaşlarımın çatılması bir oldu. Dediği şey deli saçması bir şeydi.

"Yok. Duru olamaz."

Kendimden emin bir şekilde konuşurken Ferdi ve Semih ise bana sorgulayarak bakıyorlardı. En sonunda Semih konuşmaya başladı.

"Neden Duru olamasın? Tam da onun yapabileceği bir şey:fake hesaptan yazmak."

Semih konuşmasını bitirdiğinde Ferdi devam etti.

"Yoksa bize anlatmadığın bir şey mi var Duruyla alakalı?"

Artık her şeyi anlatmak zorunda olduğumu hissetmiştim. Endişeliydim ve oldukça sinirliydim. Bu sinirim kimeydi niyeydi bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey vardı ki en büyük sinirim kendimeydi,bu aptal davranışlarımaydı.

"Duru bana ayrıldıktan sonra yazdı çünkü. Bir daha yazacağını sanmıyorum,yani en azından bu şekilde. Ayrıldık ama özür dilenecek bir şey yoktu sonuçta."

Semih şaşkın şaşkın bana bakıyordu. İçinden neler geçirdiğini tahmin edebiliyordum. Ama bunları düşünmemeye çalıştım.

"Hemen yazışmaları göster."

Ferdi'nin emriyle hemen yazışmalara girip hepsini gösterdim.

...

"Bize de söyleseydin keşke Arda be. Biz de Duru'ya kızıyorduk. Hiçbir suçu yokmuş kızın."

Aslında bana sitem etmekte haklıydılar ama bunlar olduktan sonra Kenan meseleleri araya girmiş konu tamamen kaynamıştı. Benimde anlatmak işime gelmediği için hiçbir şeyden bahsetmemiştim. Yanlış yaptığımı tabii biraz geç fark etmiştim.

"Özür dilerim haklısınız ama araya kaynadı işte anlatamadım bir türlü."

Söylediklerimi bitirdiğimde Semih kafasında sanki tüm yapboz parçaları birleşmiş gibi konuşmaya başladı.

"E o zaman bu yazan Duru değilse kesin Kenan'dır. Juve'de on numarayı vermediler mi bu çocuğa? Arda'da onu engelleyince anlayamadı tabii, yanlış bir şey yaptığını sanıp özür diledi."

Ferdi gülerek Semih'in sırtını sıvazladı.

"Bazen aramızdan sadece senin beyninin çalışmasına çok şaşırıyorum ama olsun işimize yarıyor sonuçta. Aferin Semih."

Semih ise sırtını dikleştirdi ve gururlu bir şekilde gülümsedi. Onun bu haline ikimizde güldük. Hemen sonrasında bilinmeyen hesaptan kim olduğunu söylediği bir mesaj geldi. Tahminlerimiz doğruydu.

*

diecinumero:
Ben Kenan.
Arda gerçekten çok özür dilerim yanlış bir şey dediysem veya yaptıysam.

*

Mesajı birlikte okuduk.

"Ee ne yazacağım şimdi? Anlatayım mı sevgilisinin yazdığını?"
Semih heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı.

"E tabi oğlum bir zahmet."

Semih kelimelerini bitirir bitirmez Ferdi konuşmaya başladı.

"Yine de çok şey yapma. Kız da haklı hani bir yerde."

Oflayarak Ferdi'nin dediklerini onayladım.
Sonra ise direkt Kenan'a yazdım.

*

ardarda_:

Hayır senlik bir şey yok ortada inan ki.
Sevgilin bana yazdı,rahatsız olmuş
Bende hak verdim yani ona

*

Heyecanla Kenan'ın vereceği yanıtı bekliyorduk. Ama aşağı yukarı ne diyeceği belliydi.

*

diecinumero:
Ben onun sana yazdığını bilmiyordum
Özür dilerim böyle bir şey yaşandığı için

*

"Bence konuşmamamız gerektiğini falan yazayım."

Semih hemen heyecanla ortaya atladı.

"Nasıl oğlum? Kaç yıldır bu anı bekliyorsun şimdi bir anda bitiriyor musun konuşmayı falan? Nasıl iş bu?"

"Ama-"
Tam konuşacaktım ki Ferdi konuşmamı kesip konuşmaya başladı.

"Oğlum sen mal mısın? Sevgilisi varmış işte Kenan'ın. Bile bile yazacak kadar düşmedi bu çocuk. Eğer Kenan gerçekten hoşlandıysa falan sevgilisinden ayrılıp yazar zaten Arda'ya."

Ferdi'yi onaylayarak kafamı salladım. Semih ise oflayarak durumu kabullenmek zorunda kaldı.

*

ardarda_:
Özür dilenecek bir şey yok inan ki
Ama artık konuşmasak iyi olur

diecinumero:
Sen bilirsin
Görüldü

...

"Abi ben molaya çıkıyorum haberin olsun."

Uğur abiye molaya çıktığımı haber verip hızlıca kendimi dışarıya atmıştım. Uğur abi babamın arkadaşıydı. Sigorta başlangıcı için bir-iki haftalığına babam bana burada çalışmam için ısrar etmişti. Yani ben pek gerek görmesemde babam için önemli bir durumdu.

Kenanla ise o konuşmayı yapalı neredeyse 2-3 hafta olmuş ve sonrasında hiç konuşmamıştık. Ve büyük ihtimalle bir daha da konuşamayacaktık. Ama nedendir bilmem ardı arkası kesilmeyen o garip rüyalarım bitmişti ve artık rahat bir nefes alarak uyuyabiliyordum sonunda.

Hızlıca kafenin arkadaki kapısından çıktığımda gözüm karşıdaki takıcı dükkanına takıldı. Bu dükkan sahibinin uzun zamandır bileğimden ayırmadığım bilekliği bana hediye ettiği dükkandı. Tabii bunu şu an fark etmiyordum. Her sabah geçerken ablayla selamlaşıp,her akşam da aynı şekilde vedalaşıyorduk. Dikkatimi çeken şey dükkandaki takılara bakan bir çiftti.

Kız tanıdık gelmesede yanındaki uzun ve kumral olan sevgilisi,sevgilisi olduğunu düşünüyorum, oldukça tanıdıktı. Tanımaya çalışmak için bir iki adım daha ilerlediğimde beynimden aşağı kaynar sular döküldü.

Tanımaya çalıştığım beden arkasına dönmüş ve gözlerimiz birbirine kenetlenmişti. Bu asla tahmin edemeyeceğim bir kişiydi. Onu bulmak için dilek dilediğim dükkanda sevgilisiyle takılara bakıyordu.

Göz göze geldiğimiz anda bileğimden bir şeyin eksildiğini hissetsemde hiç oralı olmadım ve hızlıca tekrardan kafenin içine girdim. Arkamda oldukça şaşkın ve meraklı bir çift göz bıraksamda o an yapmam gerektiğini düşündüğüm tek şey hızlıca onun yakınından uzaklaşmaktı.

---

Uzun zaman oldu. Bu uzun süre için gerçekten özür dileriz. Ama okul oldukça yorucu geçiyor;gerek sınavlar olsun,gerek projeler olsun. Beklentilerinizi karşılamamış olabilir,tekrardan özür dileriz.

(En son bölüm attığımda🥲 Abdullah Avcıyla dalga geçmiştim şimdi bölüm atıyorum ve artık Abdullah Avcı gitti şükür ki.)

Ayrıca x'te Kenan Yıldız hakkında gördüğümüz şeylerden sonra da biraz şüphe ettik ama bir şeye başladık mı bitirmemiz gerektiği için fic'i en güzel şekilde bitirmeye de çalışacağız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Düşlerimde sen|arda&kenanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin