Uzun bir antrenmanın sonrasında dinlenmek için evine gelmişti Kenan, antrenmanlara alışık olsa da oldukça yorgun düşmüştü antrenman sonrasında.Yakında bir tatil planladığından dolayı tatil öncesi çalışmalarını iyi yapmak için çabalıyordu. Gerek takımsal gerek bireysel olarak çok çabalıyordu. Ne kadar çevresindeki insanlar ona iyi olduğunu söylese de o daha iyi olması gerektiğini biliyordu, oldukça da uğraşıyordu bu yolda. Milli takım serüveninden sonra bekleneni karşılamadığından dolayı çok fazla eleştiri almış, linçlere maruz kalmıştı. eleştiriler belki onun için sorun değildi ama bazıları vardı ki düşünmeden edemiyordu. Bu yüzden daha çok çabalayıp daha iyi bir oyun sergileyip eleştirileri boşa çıkarmak istiyordu. En azından böyle gerekiyordu.
Eve geldiğinde sevgilisini onu koltukta kendisi için beklerken buldu. Sevgilisi Karlotta oldukça güzel bir kızdı, hiç şüphesiz ki modellikle uğraşıyordu. Kapıdan giren Kenan'ı görür görmez yanına koştu. Ufak bir sarılma ve küçük bir öpücük sonrasında hemen yorulduğunu anlamıştı sevgilisi, daha fazla ayakta kalmaması için Kenan'ı direkt koludan tutarak koltuğa oturtturdu.
Karlotta hemen tatil konusunu açmaya çalıştı,
Kenan ise yorulduğunu belli eden birkaç mırıltı çıkarıp sonrasında yanındaki kumral ve oldukça güzel kızın dediklerini pek de takmayarak telefonunu eline aldı.
Birçok mesaj birikmişti ama onu en çok heyecanlandıran, kendini bildi bileli Kenan'ı rüyasında gören ve her fırsat bulduğunda resmeden Arda'nın mesaji olmuştu. Tabii Kenan daha bu kadarını bilmiyordu.Büyük bir heyecan ve kocaman bir gülümsemeyle hemen mesajlarına girdi.
Arda çizdiği bir resmi atmıştı, bu resimde en az diğeri gibi güzeldi. Kenan'a göre Arda'nın çizdiği resmin kötü olma ihtimali yoktu zaten.
Mesaja cevap verir vermez Arda da bu cevaba karşılık tekrardan bir yanıt vermişti.Arda'yla yazışırken Kenan'ın bile fark etmediği gülümsemesi Karlotta'yı oldukça rahatsız etmiş ve Kenan'ın dikkatini çekmek için daha da ısrarla davranarak tatil hakkında Kenan'ı sıkıştırmaya devam etmişti.
Kenan da ne kadar çok Ardayla konuşmaya devam etmek istesede şu anlık pek mümkün olmadığını anlamıştı ki ne kadar istemese de konuşmayı kısa kesmeye çalıştı.
"Of, Kenan biletleri bile hâlâ almadık. Bu bizim birlikte ilk tatilimiz olacak, biraz daha değer versen olmaz mı?"
Kenan da bu tatilin önemli olduğunu çok iyi biliyordu ama yorgunluğundan dolayı Karlotta'nın dediği hiçbir şey onun dikkatini toplayamıyordu.
"Merak etme bebeğim,her şeyi halledeceğim. Ama hemen duş almam gerekiyor, sonrasında hızla hallederim bu işleri. Sen hiç kafana takma."
Karlotta'nın asık olan yüzü hemen büyük bir gülümsemeyle tekrardan eski haline döndü. Kenan ise hemen lavaboya doğru yol aldı.
Tabii konu bu kadarla kapanmış değildi, yani tek sıkıntı tatil işlerinin aksaması değildi Karlotta'ya göre. Sevgilisinin telefonunda gülümseyerek birisine mesaj yazması onun için daha büyük bir sorundu.
Kumral kız hemen saçını arkasına atarak sevgilisinin telefonuna uzandı, kimle bu kadar mutlu konuştuğunu merak ediyordu doğrusu. Son konuştuğu kişiyle olan konuşmalarına baktı.
Arda'nın sadece Kenan'ın resmini çizmesi bile bu kumral kızı sinirlendirmeye yetmişti.
Hızlı bir şekilde sevgilisine yazan hesabın adını aldı ve telefonu tekrardan aynı yerine bıraktı, hiç bir şey olmamış gibi.karlotta.nila:
Merhaba adın Arda sanırımardarda_:
Lan bu kim|
Nereden buldun beni ya|
?karlotta.nila:
Sana neden yazdigimi merak ediyorsundurardarda_:
Etmiyorum|
E yani doğal olarak merak ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerimde sen|arda&kenan
Fanficİlk önce düşlerime konu oldun, sonra çizimlerimde vukû buldun en sonunda ise kalbimde yer buldun. Görene kadar seni bende bilmiyordum onlardan daha güzel olabileceğini. Arda Güler&Kenan Yıldız| arken