-12

17 5 3
                                    

"Senin adına üzüldüm hyung, hayatın zor."

Sunoo'ya gülümsedim, kağıda yazdım. İşaret dilini bilmiyordu ama 'seninle konuşabilmek için öğreneceğim hyung! Söz veriyorum!' diyordu.

'Sorun değil Sunoo, sen üzülme :)'

Kağıdı okuyup gülümsedi.

"Peki hyung. Bende anlamadım, Minho hyung hergün bahsediyordu senden neden böyle oldu ki şimdi?"

Kağıda yazdım.

'Bilmiyorum, anlamıyorum. O bana iyi davranıyordu. Sonra birden değişti. Eski haline döndü yeniden.'

"Anladım hyung."

Zil çalmıştı. Sunoo bana yaklaşıp sarıldı.

Yine de kendini üzmemeye çalış hyung. Onun önemsiz olduğunu unutma. Sen kötü ve işe yaramaz biri değilsin."

Gülümseyip el salladı. Bende aynı şekilde el salladım ve gülümsedim. Sunoo sınıftan çıkacakken kapıdaki Minho Sunoo'nun çıkmasını engelledi.

"Bizim bebekte burdaymış. Neden sürekli sınıfımızdasın?"

"Şey... Arkadaşımla konuşuyordum hyung."

"Hmm... Kim o arkadaşın?"

Sunoo Jisung'a gizlice bakıp başını yere eğdi. Biliyordu çünkü Jisung'un ismini söylerse kötü şeyler olacağını. Minho Sunoo'yu duvara itip bağırdı. Herkesin odağı onlardaydı.

"Soruma cevap ver küçük fahişe!"

Sunoo Jisung'a kaçak bakışlar atıyordu. Jisung onayladı söylemesi için ama Sunoo onaylamadı, sessiz kalmayı seçti. Minho'nun Sunoo'ya sert bir yumruk atmasıyla Sunoo'nun yanına koştum. Burnu kanamıştı.

"Sen miydin? Bende konuşabilen biri sanmıştım."

Minho işaret dili biliyordu. Bende onunla öyle konuşabilirdim.

• Sunoo daha küçük. Ne yaptığının farkında mısın?•

"Farkındayım ve o küçük değil 9. Sınıf işte."

Cebimden peçeteyi çıkartıp Sunoo'nun burnunu sildim.

"Sunoo? Sen arkadaşımla konuşuyorum dememişmiydin? Jisung konuşamıyor. Bidahakine doğruyu söyle, yanlış kelimeler ekleme."

Minho sırıtıp Sunoo'nun yanına eğildi.

"Sana bir tavsiye. Okulda bir tek o yok. Konuşabilen insanlar var onlarla daha rahat anlaşabilirsin değil mi? Bu saatten sonra onunla konuşmayacaksın. Anlaşıldı mı?"

Sunoo bana döndü. İstemediğini biliyordum.

"Anlaşıldı mı dedim!"

Kafasını onaylar anlamda salladı.

"Fahişeler de söz dinleyebiliyormuş, değil mi Sunoo?"

Sınıfa hoca girdi. Sunoo'yu fark edip koşarak yanımıza geldi.

"Sunoo burnuna ne oldu? Gel revire gidelim!"

Hoca Sunoo'yla birlikte sınıftan çıktı. Minho bana yaklaştı.

"Hiçbir şeyi hak etmiyorsun sorunlu."

•Sus artık.•

"Sen bana karşılık mı veriyorsun!"

"Minho yeter!"

Felix Minho'nun kolundan tuttu. Minho sırasına gidip kafasını kollarının üzerine koydu.

-

"Aferin sana."

Hyunjin sırıttı. Minho sinirli bir yüzle baktı.

"Felix'te gördü ne yaptığımı! Bu kadarı yeter bence!"

"Ben bitti demedim Minho? Eğer bitirmek istiyorsan bitir ama kardeşin-"

"Tamam! Lanet olsun!"

Hyunjin Minho'nun kafasını okşadı. Minho geri çekildi. Hyunjin sırıtıp Felix'e baktı. Felix'in dudağını öpüp geri çekildi.

"Neler yaptığını harfi harfine anlatıyorsun."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝚆𝚑𝚢? / 𝐌𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin