Chatka w środku lasu

1 1 0
                                    

01.02.2023 rok   17:25

Wszyscy bezpiecznie dojechali na miejsce. Josh zaparkował przy kolejce narciarskiej, bo inaczej nie dało rady się zatrzymać. Każdy wyjął swoję rzeczy z samochodu i ruszyli w stronę kolejki.

-Będziemy musieli jechać na dwa razy-powiedział Josh i stanął przy drzwiach od stacji narciarskiej.
Ja, Beth, Hannah, Chris i Sam pojedziemy,
a potem wy w czwórkę. Pasuje?-zapytał brunet z uśmiechem na twarzy.

-Jasne, stary, nie ma co jechać w dziesięć osób. Jeszcze coś się stanie. Poczekamy na swoją kolej-odpowiedział Matt.

Inaczej Matthew. Matt jest czarnoskórym Afroamerykaninem. Ma krótkie, ciemne włosy i brązowe oczy. Jest dobrze zbudowany i dość wysoki.

-Cieszę się, że nikt nie ma pretensji. Kolejka szybko jedzie, także zanim się obejrzycie zaraz kolejka wróci. Narazie!-powiedział Josh z uśmiechem na twarzy i zamknął drzwi od kolejki.

-Czemu nikt się nie odezwał? Też chciałam jechać. Zimno tu-powiedziała Emily patrząc na wszystkich dookoła.

Emily, nazywana przez przyjaciół, Em.
Jest Azjatką z czarnymi włosami do ramion i brązowymi oczami. Ma szczupłą budowę ciała i smukłą twarz. Jest inteligentna, pomysłowa i przekonywująca. Nie lubi, gdy sprawy idą nie po jej myśli.

-Em, skarbie coś mogłoby się stać, gdybyśmy wsiedli wszyscy razem-odpowiedział jej Mike

-Do diabła z wami, mam nadzieję, że szybko przyjdzie ta kolejka-odpowiedziała bez żadnego wyrazu na jej twarzy i usiadła na ławce obok, a obok niej usiadła jej przyjaciółka Jess.

Jessica Riley. Jest jasną blondynką, ma upięte włosy w dwa dobierane warkocze. Ma zielone oczy i smukłą i delikatną twarz przy czym wygląda jak lalka z wystawy. Jessica jest typową blond-dziewczyną ze złośliwą naturą. Jest totalnie wyluzowana, lubi flirtować. Nie lubi, gdy zwierzęta cierpią. Często prowokuje ludzi. Nie lubi szkoły i nie lubi się uczyć, za to woli spędzać czas ze znajomymi i flirtować z chłopakami.

-Dobra wyluzujmy, spędźmy miło czas razem, okej?-powiedziała Ashley do Matta i Mike'a.

Ashley, ma rude włosy o średniej długości padające na jej ramiona. Ma zielone duże oczy i uroczy uśmiech. Okrągłą buzię, ale zarysowane kości policzkowe i zarysowaną żuchwę.

-Już jest!-powiedział Matt i podbiegł do kolejki, aby otworzyć drzwi. Wszedł ze swoimi bagażami i usiadł w rogu kolejki, aby każdy miał gdzie usiąść. Emily szybko weszła za Mattem, a Mike wziął swoje i Emily bagaże. Za nim szła Ashley z Jessicą. Wszyscy ruszyli w stronę ich miejsca pobytu.

Poprzednia grupa już dawno zdążyła się rozpakować i wygodnie rozgościć.
Josh z Chrisem zdążyli już rozpalić w kominku na dole i w dwóch pokojach na górze.
Beth, Hannah i Sam dyskutowały na jakiś temat w kuchni robiąc przy tym wszystkim ciepłą herbatę.

-Kocham klimat tej chatki i to jak wszyscy tu razem jesteśmy-powiedziała Sam biorąc łyk ciepłej herbaty. Tyle lat już się przyjaźnimy.

No poza tym, że Emily ma swój charakterek-dopowiedziała Beth i wszystkie dziewczyny wpadły w śmiech.

-Z czego się tak śmiejecie?-zapytał Chris. Stanął za dużą wyspą w kuchni i oparł się o nią rękoma.

Until Dawn | Nowa HistoriaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz