Planowany powrót

1 1 0
                                    

31.01.2024 rok    19;55

-Widzieliście co Josh wysłał?-zapytała Ash wpatrując się w przesłaną wiadomość na swoim telefonie. Wejdzcie na grupę- Ashley pomachała swoim telefonem przed twarzami swoich wszystkich przyjaciół, na którym widniał filmik Josha.
Wszyscy się zainteresowali i od razu otworzyli wspólną grupę.

-Od kiedy Josh cokolwiek wysyła na grupę?-zapytał zdziwiony Mike i popatrzył na wszystkich przyjaciół, którzy byli dookoła niego.

-Podobno ma się lepiej. Sam coś mówiła-powiedziała Ashley. Ale...no wiecie. Po tamtej sytuacji nie widzieliśmy się z nim. No...może tylko dwa razy.

-Wiadomo. Wszyscy się zgodziliśmy, żeby znowu tam pojechać...ale nie sądziłem, że wyślę nam jakiś filmik. I czy w ogóle ten wyjazd jednak wypali. Dobra. Odpalajcie go.-powiedział Matt.

-Witajcie przyjaciele i fani. Nie, dobra, jeszcze raz...Dobra. Witajcie fani i przyjaciele! To jest absolutny hicior, znów was tutaj gościć.
Po pierwsze jestem strasznie podekscytowany, że mogę was znów powitać na corocznym, zimowym wypadzie do Blackwood!
Pozwólcie, że przez moment odniosę się do tego...trochę delikatnego tematu, no wiecie...
Wiem, że wszyscy się o mnie martwicie...i że powrót tutaj po tym wszystkim, co stało się w ubiegłym roku, to ciężka sprawa.
Ale chcę, żebyście wszyscy wiedzieli, że naprawdę wiele to dla mnie znaczy, że to razem robimy.
I jestem pewien, że dla Hannah i Beth wiele by to znaczyło, że wciąż trzymamy się razem i że o nich myślimy. Bardzo chcę spędzić trochę czasu z każdym z was i przeżyć wspólnie chwilę, których nie zapomnimy nigdy do końca życia.
Przez wzgląd na moje siostry i..no wiecie...
Tak, że ten zabawny się jak pieprzone gwiazdy porno i niech to będzie pamiętna wyprawa dla nas wszystkich, okej?

-Dobra. Wszyscy się zgodziliśmy dawno temu na ten wyjazd i fakt będzie dziwna, niezręczna atmosfera, ale chyba naprawdę mu zależy jak wysłał nam ten filmik-powiedziała Ash.

-On nawet zdjęć nie wysyła, a co dopiero coś takiego-powiedziała Emily wpatrując się w swój telefon ze zdziwioną miną.

-Wiecie..powinniśmy jutro się jakoś razem zebrać i tam pojechać-powiedział Matt obejmując Emily

-Wyjazd o której? O tej co zawsze?-zapytała Ash

-Raczej, tak. Spotkajmy się wszyscy u mnie i stamtąd pojedziemy-powiedział Mike.
A gdaliście w ogóle z Sam?-zapytał brunet. Bo nie przyszła i...

-Mówiła, wcześniej że widzi się z Joshem. Tylko tyle powiedziała. Od tamtej, sytuacji, no wiecie, Sam dużo czasu z nim teraz spędza. Podobno ma się lepiej, coś tam bierze i jest spokojniejszy. Też z nim od czasu do czasu rozmawiam. Może bardziej z jego rodzicami. Zmienili się dość mocno. Totalnie inne osoby. Pojebane. Zresztą nie dziwię im się-powiedział Chris i zamknął temat.

-Zgadajcie się z Sam, a my zgadamy się jutro z rana dobra? My musimy zawijać-powiedział Matt i razem z Emily zawinęli szybko z mieszkania Mike'a.

Wszyscy inni również w szybkim tempie opuścili mieszkanie przyjaciela.

Until Dawn | Nowa HistoriaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz