Fel öltöztem gyorsan , egy kis basic szettbe ,majd mentem is le a ház elé és ott vártam meg a taxit
Nagyon féltem , nem tudtam mit várjak vagy mit fog mondani az orvos , vagy mit fog csinálni , pár percen belül meg is jött a taxi , mondtam neki hogy a legközelebbi kórházba vigyen , csak bólintott és már indultunk is . Elég hamar oda is értünk , megköszöntem,kifizettem és mentem be a recepción szóltam mi a baj majd az egyik nővér mondta hogy hova kell mennem .
Meg kerestem a liftet felmentem a 3.-dik emeletre és le ültem és vártam , reméltem hogy hamar túl leszek rajta . Kevinnek nem szóltam sőt senkinek . Nyomkodtam a telefont mikor ki jött a nővér és szólította a következőt , aki én voltam .
Fel álltam és mentem be . Elég fiatal volt a doktor úr és féltem is- Jó napot - mi a panasza - szólalt meg
- jó napot - igazából nem tudom mert először azt hittem hogy csak elaludtam a nyakam , de aztán olyan lüktető fájdalom keletkezett ami át tért a fejembe is és nagyon kellemetlen- meséltem el neki
- Értem - és vett be valami gyógyszert ? - kérdezte
- Nem nem vettem be semmi - lábadt könybe a szemem
- Elküldöm röntgenre és meglátjuk mit fog kimutatni - majd veszünk vért is
- Jó köszönöm
- Tessék ezzel a papírral menjen fel a 7 emeletre ott készítik a röntgent - majd jöjjön vissza - mondta kedvesen
- Jojó - vettem el tőle a papírt
Nem tétováztam rögtön mentem is hiszen nagyon fájt és tudni akartam hogy mi a baj , fel értem a 7.-dikre , voltak előttem így várni kellett , de nem is baj mert írtam Kevinnek hogy majd ha haza érek akkor jelzek de nem kaptam választ .
Ki jött valami csaj a kabinból , és láttam elég furán néz engem nem értettem miért , majd szólítottak az én nevem , fel álltam mentem a kabinba, hogy végre túl legyek rajta , a nővér be állította a fejem hogy hogyan legyen nem szabadott meg mozdítani ,majd mikor készen lettünk megszólalt hogy le küldi a dokinak nem kell megvárni.
Örültem neki , vissza vettem a felsőmet nagy nehezen , és ki mentem kellett keresnem egy mosdót mert már nem bírtam tovább , elvégeztem a dolgom és mentem vissza a dokihoz hogy tudjam meg mi a baj és vegye le a vért...
Kezembe fogtam a telót , görgettem az instát , ekkor láttam hogy Kevin vissza írt
"-Szia baba - mi történt miért vagy kórházban ?
- Semmi csak reggel óta nagyon fájt a nyakam és olyan szúró érzés volt a fejemben ezért be jöttem ne aggódj
- Sietek ahogy csak tudok
YOU ARE READING
Végtelen szerelem ||: Kövesi Kevin FF. :||
RandomSziasztok 👋🏻🩵 A főszereplőnk Kövesi Kevin 24 éves Budapesten él és Aida egy 18 éves lány aki egy kis faluból származik de minden vágya hogy felköltözzön Pestre hogy ott tudja folytatni az egyetemi tanulmányait hiszen elismert ügyvéd szeretne le...