💙2.fejezet💙

127 3 1
                                    

Másnap reggel 10:30-kor az ébresztőre keltem igen pontosan hogy legyen időm elkészülni mert aki ismer az tudja hogy a szekrény előtt állok vagy 2 órát és gondolkodom hogy mit is vegyék fel .
Komás fejjel lementem reggelizni ami egy alma volt ,majd fel szaladtam az emeletre készülődni ,reggeli arc ápolási rutin ,fogmosás ,gyors zuhany ,majd kiválasztottam a szettem , felkötöttem a hajam , húztam egy tusvonalat ,szempilla spirál és már készen is voltam .

Közben felhívtam Pankát hogy ő milyen szettben jön ,de ő sem vitte túlzásba egy egyszerű farmer és egy fehér haspóló.

Meg beraktam a hátitáskámba amit vinni szeretnék közben zenét hallgattam . Most kivételesen nem Kevin zenéit hanem ami sorba jött .Milyen fura kimondani hogy nem őt hallgatom .
Na de mindegy is .
Eljött a két óra és még jött Panka .

-Haliho - kiabált ez a lökött lány

-szia ,minden rendben van a toronyban ?- kérdeztem

- Persze csak siess mert le késsük a buszt - mondta

- Megyek már , ne parázz - mondtam nevetve

Felvettem a cipőm és már mentünk is ,a buszon elég sokat beszélgettünk ,tervezgettük mit is fogunk csinálni Pesten . Az fix hogy bulizunk várost nézünk ,és ismerkedünk ,mert hát nem egy napot fogunk ott tölteni ,majd mikor mindent meg beszéltünk ,zenét hallgatunk mindketten .
20perc múlva meg is érkeztünk a helyszínre , szegény Panka azt se tudta mit vegyen meg először .
De első uticélunk a Hooded Staff volt ,majd a Nike cipő üzlet ,Bershka ,Zara és utolsó sorban a DM hiszen szépnek kell hogy legyünk .

P: Aidaaaa menjünk már be ebbe a turkálóba ...itt mindig olyan jó cuccok vannak ...

Aida: Te normális vagy ? Turkáló? Én biztos nem veszek itt semmit szégyennek

Panka : Te vagy már a szégyen gyere

Aida : Ahj te nő,megőrülök tőled ..

Panka : Én is szeretlek ❤️

Aida: Én is téged ❤️

Majd be mentünk de tényleg nem akartam semmit venni ,Panka válogatott felsőket meg kettő szoknyát majd elő húzott egy kék csillogós ruhát amibe egyből szerelmes lettem .

Panka : Menj próbáld fel

Aida : Dehogy megyek

Panka: Látom rajtad mennyire tetszik ,na nyomás próbáld fel

Aida : Túl jól ismersz

Majd fogtam a ruhát és be mentem a próbafülkébe megpróbálni.
Mint ha csak rám öntötték volna , iszonyatosan jól nézett ki . Kimentem hogy megmutassam magam a barátnőmnek aki izgatottan várta hogy hogyan áll rajta a ruha .

 Kimentem hogy megmutassam magam a barátnőmnek aki izgatottan várta hogy hogyan áll rajta a ruha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Panka : Azta rohadt eget csajszi bomba vagy ebben a ruhában remélem hogy megveszed .

Aida : Hát nem is tudom, nincs hozzá semmi cipőm se ,úgyhogy nem hinném

Panka : Na ne szórakozz megyünk a Deichmanba és veszünk hozzá egy brutális magassarkút

Aida : Jó legyen meggyőztél ,megyek leveszem és akkor megveszem

Panka : ez már tetszik

Mentem vissza nevetve hiszen tudtam hogy a barátnőm mindig mindenre rábeszél , vissza vettem a ruháim majd kifizettem a ruhát meglepően olcsó volt . És akkor vadászatra fel ,kell ehhez a bomba ruhához valami visszafogott cipellő, de mivel akkora a lábam mint egy csónak nem hinném hogy találok a lábamra valamit .. Kis séta után oda is értünk a Deichmanba ,nézegettem a szebbnél szebb cipőket de mind csak kis méretű volt így elengedtem ezt az egészet
Majd meghallottam hogy Panka fel sikít.
Rohan felém egy fekete magassarkú cipővel

Panka: Ezt nézd ez nagyon jól mutatna hozzá

Aida : Ez tényleg szép ,csak ha lenne a meretemben 42-es akkor örülnék is neki

Panka : Te lány itt van a kezemben csak meg kell próbálni

Aida : Jó oké ne harapd le a fejem

Végül erre a cipőre esett a választás ,pont volt a meretemben ,nem volt semmi díszítés egy egyszerű fekete magassarkú pont tökéletes , az eladó becsomagolta,kifizettem , elmentünk kajalni a mekibe majd ütött az óra és rohanni kellett a buszra hogy...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végül erre a cipőre esett a választás ,pont volt a meretemben ,nem volt semmi díszítés egy egyszerű fekete magassarkú pont tökéletes , az eladó becsomagolta,kifizettem , elmentünk kajalni a mekibe majd ütött az óra és rohanni kellett a buszra hogy le ne késsük .
Hála istennek időben oda értünk ,mikor fel szálltunk a buszra hátul ült két fiú ilyen 20 év körüliek lehettek nagyon néztek minket ,de nem szóltak semmit " még jó hogy nem " egyáltalán nem volt kedvem senkivel sem ismerkedni .
Pankával egymásra néztünk és elkezdtünk nevetni,majd bedugtuk a fülest és zenét hallgatunk .
Röpke 20 perc múlva meg is érkeztünk ,elköszöntunk egymástól és rohantam is be a házba mert már nem bírtam tovább majdnem bepisiltem.
Ledobtam a táskákat a szobám közepére és futottam .
Komolyan mondom nektek 10kilóval könnyebb lettem 😂😂
Kipakoltam a holmikat amiket vettünk , lemostam a sminkem , át öltöztem és be huppantam az ágyba ,vissza írtam az üzenetekre majd azt sem tudom mikor vagy hogyan de bealudtam 🥺 reggel tesóm üvöltő hangjára keltem
Egyszer az életben csak egyszer szerettem volna tovább aludni ,aha persze majd ha fagy 😂 de szeretem az öcsém kis kópé, megzabalom olyan édes 🥺❤️ ha felköltözöm Pestre nagyon fog hiányozni ,elgondolkodtam azon hogy mi van ha honvágyam lesz ,vagy nem fog tetszeni akkoril mi tevő leszek ..
De ezen meg most korai agyalni hiszen nem vagyok még ott . Majd az öcsém rohant be a szobámba

Öcsi : Aida Aida gyere gyorsan

Aida : Mi a baj öcsi?

Öcsi : gyere és meglátod

Aida : oké megyek csak ne húzzál

Öcsi : oké ,bocsánat

Majd megfogta a kezem és kivitt az udvarra , kapott egy új biciklit ,nagy volt az öröm le se lehetett róla vakarni , de gyors vissza mentem ,csináltam egy szendvicset megettem , elvégeztem a mindennapi rutint majd elővettem a bőröndöm és elkezdtem pakolni a fontos dolgokat , amiket magammal szeretnék vinni erre az egy hétre ameddig ott leszünk.
Hiszen inkább hamarabb kell elkészülni és bepakolni mint később ,hogy ne hogy itt hagyjak valamit ,nagyon izgatott vagyok ,ezt a gondolkodást drága barátnőm telefon hívása zavarta meg ,valahogyan mindig meg érzi mikor gondolkodom és mikor kell bezavarni hogy aztán a gondolataimat ne tudjam vissza hozni ,de hat mit lehet tenni ezzel a lánnyal semmit . Így kell őt elfogadni ahogyan van .

Mit is kezdenék én nélküle hiszen kiskorom óta már az oviban is ő volt a legjobb barátnőm , olyan mint ha az iker tesóm lenne ,igaz az ízlésünk más de mindent is együtt csinálunk ,a pasik téren neki is más az ide állja meg nekem is , de fel kellene venni neki a telefont mert megint le fogja üvölteni a fejem hogy mi a fenét is csinálok .

Végtelen  szerelem ||: Kövesi Kevin FF. :||Where stories live. Discover now