Ping s-a oprit la cămin lângă
ușă cu o grămadă de cărți în
mâna lui. A fost prea greu să
să-și cruțe mâinile pentru a bate
ușa, așa că a trebuit să-și ridice
picior să lovească ușa până când
a auzit răspunsul de 'Vină, Vină' și grăba pașii venind de la ușă.James a deschis ușa și
surprins de cărțile din
mâini care erau aproape
mai sus decât capul său.'Uau, de ce ții atât de mult
multe cărți?’'Să scriu teza de absolvire.'
'Ei bine, nu am început scriind încă. Mi-am petrecut tot timpul pentru târgul de recrutare." James a oftat.
'Târgurile de recrutare au fost
atât de ineficient încât mulți
companiile nu au fost interesate
în recrutarea oamenilor. Ei doar
a trecut prin mișcări pentru
publicitate.' Ping a răspuns
și s-a dus la locul lui,
plierea teancului de cărți
încă unul pe masă.'Chiar ai curaj, doar dă
după ce a alergat mai multe
târguri de recrutare.' James a spus după el.Ping a pornit computerul
și s-a întors capul și a spus:
'Sunt leneș.’Ping fusese la patru târguri de recrutare și fiecare timp în care nu a primit nimic altceva decât corpul și mintea epuizată, așa că
pur și simplu a luat calea. 'Dacă
tezele de admitere postuniversitare să nu fie luate în Senior Patru, fiecare zi va fi ca Nou Sărbătoarea anului...''Chiar te invidiez. Nu îndrăznesc să fiu la fel de deschis la minte ca și tine. Întotdeauna simt că viața, orice posibilizează oportunități ar trebui să fie încercat. Încearcă, plin de speranță, altfel, fără speranță...'. a spus James cu un ton disprețuitor.
'Ca să poți fi un om puternic
în viitor, dar nu pot.' Ping
l-a întrerupt pe James și s-a întors înapoi la computer în schimb de a vorbi cu el. James s-a ridicat la biroul lui pentru o vreme, simțindu-se plictisit, apoi a plecat.'Apropo, Ping, iubitul tău Phi Net tocmai te-a sunat.' James a adunat două haine de pe balcon și apoi s-a întors la masa lui Ping.
Ping s-a uitat înapoi la el, 'Am spus că nu este iubitul meu Phi. Nu spune prostii.'
'Haide, nu fi timid.' James l-a împins puternic.
'Ce a spus?'
'Mi-a spus că nu a putut să te contacteze telefonul mobil și te-a rugat să-l suni când a să te întorci.'
'Am înţeles.' Ping s-a întors să joace din nou în computer.
După ce a stat în spatele lui o lungă perioadă de timp, James nu s-a putut abține în cele din urmă să nu spună: 'Nu trebuie să-l suni?’
'Nu, te-a suna din nou dacă se întâmplă ceva.' Ping a spus fără să-l întoarcă măcar cu capul înapoi.
'Ping, știi... Ar fi bine să-l suni, altfel va crede că nu am dat cuvintele.' James a ezitat puțin.
Ping i-a aruncat o privire lui James. Oh, băiete, acest băiat este cu adevărat fără speranță.
Net Siraphop, a fost menționat de James ca Phi Net, a fost un coleg de liceu cu Ping. Atitudinea sa față de Ping a fost întotdeauna ambiguă. Ping încercase de mai multe ori să-i explice clar, dar era satirizat de el de fiecare dată. Din moment ce nu voia să recunoască, părea că Ping era prea ipocrit pentru a mai spune, așa că a trebuit să-l lase să plece. Oricum, Net este un prieten bun, amabil și grijuliu, dar dacă se comportă ca un iubit? Uită. Conform statisticilor sale incomplete, de când a început să înțeleagă diferența dintre bărbați și femei, numărul iubitelor sale a fost la fel de mare ca un joc de tablă de șah, nu numărul echipei de șah, ci cel al pieselor de șah.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
RELY ON ME (Romanian Version)
Fanfiction❗Această lucrare este exclusiv o ficțiune pentru fani a unui alt autor în limba engleză. Îl traduc în rusă doar pentru un public românesc. Vă mulțumim pentru înțelegere ❗ Ping este absolvent. Fiind o persoană obișnuită să aibă întreaga viață planifi...