Capitolul 4

2 1 0
                                    

Școala Politehnică este într-adevăr un loc cu puține fete în jur. Ping s-a bucurat de tratamentul ca model celebru, deoarece are o față frumoasă și un picior lung. A fost împrumutat de un grup de băieți flămânzi necunoscuți, despre care se spunea că sunt frații buni ai lui Net, apoi au zâmbit la diferite camere. În cele din urmă, fața lui aproape că devenise înțepenită.

Grupul de oameni nu mergea la prânz până la ora 3 după-amiază, tinerii erau ușor de cunoscut. După două sau trei ore, toată lumea l-a numit pe Ping ‘Baby Ping.’ Net a fost atât de furios încât a țipat să-i oprească, în timp ce Ping nu a avut nicio obiecție. Și că Meen a păstrat doar un zâmbet sumbru pe lateral.

‘Ping, iubitule, prezintă-ți prietenii fraților. Nu cerem prea multe, unul ca tine este suficient.’ a spus AJ în timp ce turna bere pentru Ping.

Ping a râs și a spus: ‘Aha, reprezint doar standardul scăzut.’

‘Ei bine, tânărul nu a vorbit bine. Vrea să spună la fel de frumos ca și tine.’ JJ și-a ridicat paharul să bea cu Ping.

Ping a ezitat, deoarece avea o ușoară alergie la alcool. Erupția de alcool ar apărea dacă ar bea mai mult de trei pahare. Încă ezita în timp ce Net întindea mâna spre pahar, ‘Ping al meu nu este un asistent pentru băutură, de ce ar trebui să bea cu tine? Lasă-mă să beau dacă vrei.’

Ping, care avea ochi ascuțiți, a văzut pe Meen încruntându-se din nou. A murmurat în inima lui, iubește această persoană ca Net? Sau altfel de ce m-ar displăcea și ar urî Net pentru că m-a ajutat să blochez vinul pentru mine? Ei bine, acest drum nu era ușor de parcurs. Plouă și vânt. Nu a fost atât de lipsit de inimă încât să-l vadă pe Net condus și să aibă un viitor greu.

[🧑‍💻: Ping nu urăște cp gay, dar are un traumatism în trecutul său, așa că da, va fi în capitolele următoare]

‘Net, vreau să mănânc carne de vită sfârâitoare.’ Ping s-a aplecat peste urechea lui Net și a spus.

Net s-a înroșit brusc și s-a ridicat să ducă carnea de vită peste masă în fața lui Meen. Ping i-a aruncat lui Meen o privire provocatoare când Net i-a pus carnea în castron.

Meen a fost uimit, prefăcându-se că nu vede privirea pe care Ping i-a trimis, ciocnind paharul cu AJ și bând. Inima lui îl disprețuia și mai mult pe Ping, ce băiat! După ce i-a șoptit lucruri la ureche, tandru și dulce, apoi i-a trimis o privire provocatoare în următorul minut.

Tonul de apel al telefonului mobil a întrerupt privirea lui Ping către Meen. A răspuns la telefon, era James.

‘Ping, unde ești acum?’

‘La cină, ai mâncat deja?’

‘Încă nu. Prietena mea a plecat cu un bărbat. Să te urmez în această după-amiază?’ James a ezitat puțin.

‘Bine.’ Dacă Net nu i-ar fi spus despre prietena lui James înainte, s-ar fi îndoit că a fost doar scuzare lui James să vină aici astăzi. Dar în acest moment, avea doar simpatie.

‘Unde ești? Te iau la prânz.’ James a vorbit despre un loc. Ping nu era familiarizat cu cartierul, așa că i-a dat telefonul lui Net.

Cinci minute mai târziu, James s-a alăturat mesei. Băieții înfometați ai științei și tehnologiei erau toți cei care ar abandona vechiul pentru nou. S-au întors să-și arate curtoazia față de James unul câte unul.

‘James, ia un pui picant. Puiul picant de aici este autentic.’ AJ a pus o bucată de pui picant în castronul lui James.

‘James, lasă-mă să-ți pregătesc supa.’ a spus Phuwin.

RELY ON ME (Romanian Version)Место, где живут истории. Откройте их для себя