Capitolul 2

3 1 0
                                    

Cartea împrumutată de la bibliotecă de Ping a fost returnată după ce a fost întoarsă cu aproximativ două pagini. Pentru că toată lumea aștepta la coadă pentru a le împrumuta în perioada examenelor, iar el a fost întotdeauna un tip bun pentru ceilalți. Desigur, un alt motiv principal a fost că nu putea înțelege...

Vorbea cu colegul său de cameră după ce i-a returnat cartea. Dintr-o dată, telefonul a sunat și s-a uitat la numele apelantului. Era Net, care putea apărea peste tot. L-a sunat în fiecare zi recent pentru a-i reaminti să facă fotografii de absolvire cu el vineri.

‘Bună ziua,’ a fost foarte supărat.

‘Înțeleg. Voi fi acolo vineri.’

‘Ha-ha, mi-e teamă că vei uita, vrei să-mi cumperi flori?’

‘Nu.’ De ce ar trebui să cumpăr flori care ar fi scumpe? La acea vreme, era un grup de fete care concurau să-i trimită flori. Ar trebui să-și facă griji pentru flori, cu o față atât de fermecătoare?

‘De ce? De ce nu-mi dai flori când voi absolvi?’ Vocea lui Net se auzi cochet.

‘Nu am bani.’

‘Nu.’ Nebunule, mai bine să donezi banii redundanti către Project Area86 Hope.

‘Ping…’ Voia să se comporte din nou ca un copil răsfățat.

‘Dacă te certi din nou, nu mă voi duce.’ Ping l-a amenințat.

‘Ei bine, sună-mă când te urci în autobuz mâine.’

‘Mâine?’ nu a răspuns nici o clipă.

‘Știu că ai uitat. Mâine este vineri. Ai spus că ți-ai amintit.’ Net a plâns.

‘Știu că nu îmi iei niciodată afacerile în serios. Cum pot să sufăr atât de mult?’

‘Ei bine, te voi suna mâine. La revedere.’ nu putea fi învinovățit prea mult. Ca senior, cui i-ar păsa ce zi este mâine?

‘Ping, cine este acela? Nu ar trebui să fie din nou Net?’ James a încercat să întrebe cu ușurință.

‘Errr.’ a răspuns Ping cu răceală.

‘La ce oră să luăm autobuzul mâine?’ Se pare că James nu a observat indiferența lui și a întrebat entuziasmat.

‘Oricum, atâta timp cât nu este prea devreme.’

‘Ce zici de 8:30?’

‘Cine ți-a spus că nu este devreme la 8:30?’ Ping și-a dat ochii peste cap, somnul de frumusețe ar trebui asigurat chiar și pentru a-și vedea fratele iubitor.

‘Ora nouă?’ James, care acționează puțin încet, s-a gândit că ar fi recunoscător pentru Ping să mai aibă încă 30 de minute de somn.

‘Ora zece.’ Ping a scos cărțile nou împrumutate din geantă, fiecare tremurând pentru a se asigura că nimic nu a fost tăiat.

‘Ora zece? Ar fi fost prea târziu?’

‘Nu, dar dacă crezi că este prea târziu, poți merge primul.’ Ping a terminat de scos cărțile și le-a pus pe masă.

‘Bine.’ James nu îndrăznea să spună mai multe. Deși Ping avea un temperament bun, nu s-ar răzgândi atâta timp cât a luat o decizie.

Este noapte, luna este ca un cârlig.

Luna era vizibilă în patul lui Ping. Și-a pernat brațul și s-a uitat pe fereastră la lună. A îndurat calm suișurile și coborâșurile lui James, care dormea pe cușetă de sus. Oh, nu e bine să dormi în cușetă de jos. Cușetă superioară se întoarce, iar cușetă inferioară scutură pământul. Inițial, Ping a vrut să-i spună ceva. Mai târziu, a uitat. Fiecare băiat este plin de afecțiune, fiecare servitoare are și afecțiune. Net este prea fermecător pentru a fi neglijat. Pur și simplu a supraviețuit așa în acei ani. Uită, trecutul nu poate fi amintit. Oh! A uitat să-l întrebe dacă a avut o nouă iubită recent, dacă da, ar putea să se pregătească mental pentru James mai întâi, pentru a nu-i frânge inima de îndată ce a ajuns acolo.

🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻🧑‍💻

Îmi pare rău pentru actualizarea târzie, tocmai mi-am terminat diploma finală.... doresc să trec examenul pentru a-mi continua studiile.😭🤙

RELY ON ME (Romanian Version)Место, где живут истории. Откройте их для себя