Hellllooo
Aybüke 25 yaşında güzel ingilizce öğretmeni olan bı kadındı.İlkokuldan beri Alya'yı tanıyodu,hep destek olmaya çalıştı ona,çok farkedilmesede onuda dislamislardi,sırf zorbalanan yakın arkadaşını koruduğu için.Aslinda okulda tanışmamışlardi Ayla ile Aybüke.Ayla'nın annesi vefat etmeden önce komşuydular.Aybüke'yi o zamanlar daha anne ve babası terk etmemişti.Daha çok küçüktü ama bir buçuk yıl sonra annesi bakmadığı için onu yetimhaneye bırakmıştı,sonrada babasıyla beraber kaçıp gitmişlerdi.Aybüke aslında onları hatirlamiyodu bile,hatırlamakta istemiyodu.Kim bakamiyo diye çocuğunu bırakırdı ki,çok saçmaydı.O zaman dogurmasaydi,yapmasaydi.Birakilmasindan daha iyiydi dünyaya gelmemesi.Yetimhaneye bırakılınca Ayla ile ayrılmışlardı,o zamanlar zaten Ayla'nın annesi vefat etmişti,oda yanlız kalmıştı.Ama onun yinede teyzesi vardı, Aybüke'yi hiç bir akrabasi istememişti.Oda onlara hak vermişti,ve şöyle demişti kendi kendine annem ve babam bile istemedi,onlar neden istesin ki.
--------------------------------------------------------------
Ayberk Yalçın,27 yaşında genç yakışıklı adamdı.Ayla ile çok iyi anlasiyolardi, Birlikte üniversitesiden arkadaşları aynı zamanda.Ayni yerdede doktorluk yapmaya başlamışlardı.İyi bır ikiliydi,Ayla'ya bir şey olduğunda ilk o koşuyordu.Digerlerinin aksine annesi ve babası vardı,ama işlerinden dolayı çok ilgilenememislerdi oğullarıyla.Sanki görünmezdi onlar için,ama onlarada hak veriyodu işleri çok yoğundu ilgilenememeleri normaldi.Onlara kızmıyodu bunun için.Arkadaslari arasında seviliyodu,hem küçükken hemde büyüdüğünde,bu durumda şanslıydı.Eglenceli biriydi,eğer biri mutsuzsa onun elinden mutsuz şekilde ayrılması imkansızdı.Ne yapıp ne edip guldururdu,çevreye hep pozitif enerji saçıyodu.Ve komik olduğu kadarda yardım severdi, yaşlılara yardım eder,hastanede birinin birşeye ihtiyaci olduğunda ilk o koşar ve hastalarla oldukça ilgilenmeye çalışırdı.
BİTTİ
Son bir tanıtım kaldı sonra başlıyooo
Oy ve yorumlarınizi bekliyorummm
245 Kelime. Az olduu
👇💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kadın
Teen FictionKüçüklüğünde zorbalanan,ama değiştiğinde çevresi tarafından sevilen kadın.