Alara'nin anlatımıyla
Yine yeni bir güne basliyoduk.Kalktim yüzümü yıkayıp üstümü giyindim.Berra daha uyanmamisti,yanağına öpücük bırakıp evden ciktim.Motorumu garajdan çıkartıp kaskımı taktiktan sonra hastanenin yolunu tuttum.Yaklasik bir saatte varmıştım,motorumu park edip hastaneye girdim.Gördügüm doktorlara selam vererek, asansörle odama çıktım.Tam odaya giricekken Ayberk'in sesi ile durdum.
Ayberk: Günaydınlar doktor hanım.
Alara: Sizede günaydın doktor bey, görmeyeli nasılsınız?
Ayberk:ehh işte ya seni sormalı.
Alara::aynı işte bende.
Ayberk:O zaman ben kaçar seni tutmiyim, görüşürüz sonra.
Alara:: pekâlâ görüşürüz.
Çok bır işi varmış gibi koşarak kaçmıştı,işleri yapmaya gelince de böyleydi hemen ortadan tüy olurdu.Tabi hastalara baktı mi güzel ilgilenirdi, sadece biraz uyusuktu.
Bu arada kombinimizz
Odama geçip sandalyeme oturdum,bugün kızlarla buluşup kafede biraz vakit geciricektik.Bugun işlerim biraz daha az olduğu için bu günü secmistik.Sadece bir kaç hastayı muayene etmem gerekiyodu ondan başka bir işim yoktu.Ve saat bir buçukta buluşucaktik saat daha ondu,yani işim rahat biterdi.İlk muayene edicegim kişi yaşlı bı teyzeydi yetmiş küsur yaşlarındaydı,bacakları agridigi için gelmişti.Gerekli ilaçları,kremleri yazdıktan sonra gönderdim.Geriye bir tane genç kız vardı röntgen için gelmişti geçen haftalarda, röntgen sonucunu almak için gelmişti onunda röntgen sonucunu verip gerekli bilgileri sunduktan sonra onuda göndermiştim.Geriye muayene edilicek veya bakilicak hasta kalmamıştı.Cantami alıp odamdan çıktım,tam hastanenin kapısına geldiğimde asistan seslendi.
Gökçe:Alara hanım!
Alya:efendim Gökçe (asistan)
Gökçe: Çıkıyomuydunuz?
Ayla: evet bir sorun mu var?
Gökçe:yok Alara hanımda,hasta gelirse ne olucak?
Ayla:Ya Ayberk'e yönlendirirsin,yada beni ararsın gelirim.
Gökçe: peki Alara hanım.
Hastaneden çıkıp motora bindim ve evin yolunu tuttum.Eve vardığımda ilk bir duş aldım,ve üzerimi giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kadın
Teen FictionKüçüklüğünde zorbalanan,ama değiştiğinde çevresi tarafından sevilen kadın.