SON Tanıtım🎬

9 7 4
                                    

Berra Parlak 24 yaşında genç güzel bir kadındı.İşi avukatlığı severek yapıyordu.Ailesi yurt dışında yaşadığı için kendisininde işi burda olduğu için kendine bir tane iki kişilik ev tutmuştu ve yaninada Alya gelmişti.yaklasik iki yıldır birlikte yaşıyorlardi,ve bu süreçte birbirlerine çok alismislardi.Birlikte her iş dönüşü yemek yerken dedikodu yapiyolardi, gün içinde olanları anlatiyolardi.Evin sorumlulugu ise,Alya yemek yapmayı çok iyi bildiği için yemekleri yapıyodu, temizliği ise Berra çok iyi yaptığı için temizligide o yapıyodu böyle bı düzen kurmuşlardı.Su, elektrik ve doğalgazi ise aralarında pay ederek bölüyolardi.Eger birisi parasını o ay çok harcadiysa ve parası ev ihtiyaçlari için yeterli olmuyosa öbürü onun için karsiliyodu.Mutfak alışverişi içinde ikiside sıra sıra cikiyolardi,bazen birlikte,bazen birinin işi olduğunda ise tek.Bazen Alya'nin nöbeti oluyodu,bazen ise Berra'nin işi geçe kalıyodu,o zamanda ona göre haber verip kim evdeyse o yemeği yapıyodu.Ayrica ikilinin motorlarıda vardı, boş oldukları zaman birlikte motorlarını alarak turluyolardi.

--------------------------------------------------------------

Emre 26 yaşında genç yakışıklı bir adamdı.İşinden oldukça memnundu.Emre,Berra ve Ayaz ayni yerde calisiyolardi,Emre ile Berra,Ayaz ile Emre oldukça yakınlardi iş yerinde,Ayaz ile Berra ise ara sıra konusuyolardi samimiydiler ama çok değildi orta şekildeydi.Ama bir şey olduğunda üçüdehemen yardımlarina koşardı.O dercede arkadaşlardi,Emre ve Berra iş yerinde tanismis,Emre ile Ayaz ise ilkokuldan beri arkadaşlardi, ilkokulu, ortaokulu,liseyi ve hatta üniversiteyi bile aynı yerde okumuşlardi.Yaz tatillerinde işe girdikleri zaman bile aynı işe girmişlerdi, biri kovulduysa öbürüde çıkardı.Bu ikilide motorlari çok seviyodu,ikisininde birer tane motorları vardı.Onlada vakit buldukları her vakit eğlenmek için yarış yapiyolardi,gidicekleri her yere motorlarıyla gidiyolardi.Hatta bı kaç kere motor yarışmasına katilmislar ve Ayaz birinci,Emre ise ikinci olmuştu.Bir kere daha kazandıklarında ise tam dersi olup Ayaz ikinci,Emre birinci olmuştu.Onemli olan eglenmekti,yani sırada birbirlerini değil rakiplerini yenmekti.19,20 yıldır tanisiyolardi ve artık kardeşten bile öte olmuşlardı.

TANİTİMDA BİTTTİİİ

Artık tamamen basliyoruzzz

300   Kelime

👇💗

Yalnız Kadın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin