4. Bölüm: Kamp Alanı

13 1 0
                                    

Eğitmen gidince herkes bir süre oturduğu yerde sessiz kalmıştı. Danniel ayağa kalkıp "En azından diğer eğitmenler gelene kadar kalacağımız çadırları seçsek iyi olacak." dedi.

Çadırlardan üçü sağ tarafta diğer üçüde sol tarafta, hafif bir kavis çizecek şekilde karşılıklı dizilmişti. Ortada ise kamp ateşi için bir kaç odun ve taş önceden konmuştu.

Rei omuz silkip "Benim için çadırın yeri çok önemli değil." dedi, Masamune de ona katıldı. Danniel "Pekala, kimsenin seçme niyeti yoksa ilk ben seçiyorum" dedi ve ayağa kalktı. Böylece sırayla soldaki ilk çadırı Danniel, Shizuka ve Rei aldı. Sağdaki ilk çadırı Masamune, yanını Lawrance onun yanınıda Ruth almıştı.


Herkes çadırlarını seçince Masamune keşif gezisine çıkacağını söyledi gitmeden önce Rei'de davet etti. Kızda boş durmaktansa etrafı keşfetmenin daha iyi olacağını söyleyip ona eşlik etti.


Shizuka çadırına girip çantasındaki eşyaları boşaltmaya başladı. Bütün eşyalarını çıkardıktan sonra çantasının en dibinde bir poşet gördü. Poşedin içini açtığında İlayda, kızın haberi olmadan çantasına bir sürü ilaçla, merhem koymuş üzerlerine kullanma talimatları ve ne işe yaradıklarını yazmayı da eksik etmemişti. Shizuka gülümsedi ve hepsini çadırının sol köşesine dizdi. Ardından poşetten bir kitapçık çıkarmıştı. Bazı şifalı bitkilerin resimleri ve ne işe yaradıkları yazıyordu. Shizuka kitabı alıp Danniela göstermek için çadırdan çıktı.


"Danniel baksana İlayda--" derken Danniel'ın soğuk soğuk Shizuka'nın karşısındaki çadırın önünde duran Lawrance'a baktığını gördü.

Lawrance ise kendi eşyalarını düzenlemekle meşguldu.

Shizuka'nın lafları üzerine Danniel kendine gelip "Hı? Ne diyordun, Shizuka?"

"Danniel hâlâ bu çocuğa mı takıksın? Daha tek kelime etmeden ne bu soğukluk? Amma önyargılısın!",

"Taktığım falan yok. Ayrıca Lawrencela ne yazık ki defalarca görüştüğüm oldu, yani önyargılı falan değilim!"

"Hııı tabi..." deyip sonra muzip muzip damarına basmak için "yoksa enerji seviyesi senden daha iyi diye kıskanıyor musun?"

"Bu benden daha iyi veya güçlü olduğunu göstermez. Savaşmak sadece enerji seviyesi değildir!"

"Hmmmm, bilmem ki. Baksana Ruth gözlerini ondan alamıyor. Bazıları daha iyi olduğunu düşünüyor sanki" dedi, bir yandan kıkırdamamaya çalışıyordu.

"O kızın benden değilde, Lawrancetan hoşlandığı için üzülüp, kıskanmamı bekleme."

"O zaman nedir bu öfkenin sebebi?"

"Öfkelendiğim falan yok! Sadece hem benim hem Lawrance'ın hem de Masamune'nin aynı grupta olamızı gerektiren bir durum yoktu bence."

"Anlamıyorum aynı grupta olmanızın nesi bu kadar garip ki?"

"Katılımcılar arasında ayrımcılık olmasın diye bu kadar meclis üyesi aile bir araya getirilmez normalde. Bana hiç mi güvenmemişler?"

"Anlamadım... Bunun seninle ne alakası var ki?" diye sordu.

Gözlerini Shizukadan kaçıran Danniel "Alakası yok tabi... Sadece babamın disiplin huyunu bilirsin belki hırslanmamı falan istemiştir."

"Bay Strauss'un bu tarz düşüneceğini sanmıyorum bence paranoya yapıyorsun."

"Babamı benden daha iyi tanıyacak halin yok, Shizuka! Herzaman kendisinin gereksiz pimpirikliğine kurban giden biz oluyoruz sen nereden bileceksin!" diye aniden çıkıştı çocuk.

Ruhlar SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin