Barátság?

18 6 0
                                    

– Kedves Jeongguk... – kezdtem a beszédbe, amikor elengedtem kezét. – Most elmész?

Jeongguk bólintott.

– El.

Elgondolkodtam. Talán mehetnék vele. Vagy akár követhetném is. Mindegy, a lényeg, hogy nem hagynám elveszni kezeim közül. Ha már megkaparintottam, az enyém is lesz!

– Hozzád csapódhatok? Itt már úgyis végeztem – biccentettem a kosárpálya felé. Elvettem a zsepit az orromtól és kidobtam a kukába.

Akkor hallottam meg Yoongi kiabálását.

– Hé, Taehyung, nem jössz?

Megráztam a fejem.

– Dolgom akadt – válaszoltam.

Yoongi megrántotta vállát és tovább játszott. Jimin azért még megkérdezte, miért nem mentem vissza, aztán ő is csatlakozott Yoongihoz.

Elkísérem a kis barátom.

– Nem ismerlek... – mondta nyugodt hangon.

– És nem is szeretnél megismerni?

– Nem.

– Naaa! Komolyan mondtam.

– Gyerekes vagy.

Megálltam.

– Te meg makacs.

Felkuncogott.

– Inkább, mint gyerekes. Ha annyira ismerkedni szeretnél, miért kisfiúztál le?

Megrántottam a vállam.

– Az vagy, nem?

– Na viszlát.

Felkuncogtam, majd újra karjába kapaszkodtam.

– Meghívlak egy italra – biccentettem.

– Miért nem hagysz inkább békén?

Kezét kirántotta markomból és elindult. Gyorsan felkaptam a táskám és utána loholtam.

– Csak egy szakura teára gondoltam... – magyaráztam, amikor mellé értem.

– Az se kell.

– Akkor mi kéne?

– Hogy békén hagyj.

– De Jeongguk! Ezt nem tehetem, sajnálom.

Jeongguk megállt, majd felém fordult. Mélyen a szemembe nézett.

– Makacs vagy.

Sarkon fordult és ott hagyott.

Hagytam elmenni, de nem adom fel. Ezt a csatát elvesztettem, de a háború még hátra van!

Akkor is az enyém lesz!

Akkor is...

❁❁❁

Másnap két doboz szakura teával indultam suliba. Azt terveztem, megkeresem Jeonggukot és lehengerlem a bőkezűségemmel. Neki adom az egyiket és annyira odáig lesz értem, hogy azonnal barátok leszünk.

Ez volt a fejemben, legalábbis.

Amikor megláttam az udvaron, a nevét kiáltottam.

– Hoztam neked valamit! – tettem hozzá.

Ő viszont úgy tett, mint aki meg se hallott, sarkon fordult és elment. Teljesen eltűnt a tömegben.

Iszonyú rosszul esett, de nem adtam fel! Kemény játékot űz, mégis én fogok nyerni!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 26 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

𝒜 𝓈𝓏𝒶𝓀𝓊𝓇𝒶 𝒻𝒾𝓊́ - 𝒌𝒕𝒉 𝒙 𝒋𝒋𝒌Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang