Και επίσημα βρισκόμαστε στις πρώτες μέρες του μήνα Δεκεμβρίου.
Ο πιο σημαντικός για την οικογένεια Μαρκέτου. Απολάμβαναν τις τελευταίες τους στιγμές ως οικογένεια πριν καλωσορίσουν το καινούργιο μέλος. Εκείνο το πρωί η Άννα καθόταν μαζί με την Μαργαριταρένια τους αγκαλιά στον καναπέ και έβλεπαν ένα από τα αγαπημένα της παιδικά.
Ο Δημήτρης βρισκόταν στην κουζίνα και ετοίμαζε το πρωινό τους. Μόλις εβγαλε από τον φούρνο σπιτικά κρουασάν τόσο γλυκά όσο και αλμυρά.
Έβαλε ένα φλιτζάνι καφέ για τον ίδιο και για την Άννα, ενώ έστυψε χυμό πορτοκάλι για την μικρή τους.
Τα έβαλε όλα σε ένα δίσκο και πήγε στο σαλόνι.Δ-Τι βλέπουν τα κορίτσια μου;
Μα-Βλέπουμε τα χριστουγεννιάτικα επεισόδια της bluey μπαμπά., του απάντησε με χαμόγελο.
Δ-Ωωω τι ωραία. Θα φάμε το πρωινό μας τότε βλέποντας το., είπε και σέρβιρε στο πιάτο της Άννας και της μικρούλας τους.Έτρωγαν ο ένας τον άλλον με τα μάτια πριν αρχίσουν να τρώνε κανονικά. Φλέρταραν για αρκετή ώρα μέχρι που τους διέκοψε η κορουλα τους.
Μα-Μπαμπά ποτέ θα στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο; Στο σχολείο το έχουν στολίσει ήδη., τους αποκρίθηκε με παράπονο.
Συναντήθηκαν ξανά τα βλέμματα τους, ενώ το δικό του εμπερίεχε απόγνωση και η Άννα γέλασε μαζί του και του έκανε νόημα να απαντήσει στην μικρή τους.
Δ-Τι θα έλεγες κοριτσάκι μου αφού τελειώσουμε το πρωινό να αρχίσουμε να στολίζουμε το δέντρο όλοι μαζί;
Τα ματάκια της μικρούλας τους έλαμψαν κατευθείαν.
Μα-Ναι!!!Τι ωραία!!! Θα στολίσουμε για τα Χριστούγεννα!!!, είπε με ενθουσιασμό.
Κάθισε ξανά στο καναπέ και κουρνιάσε στην αγκαλιά των γονιών της.
Μα-Ευχαριστώ πολύ μαμά και μπαμπά.
Θα περάσουμε πολύ ωραία στολίζοντας το σπίτι.
Μαμά μπορούμε να βάλουμε χριστουγεννιάτικη μουσική και να φτιάξουμε και ζεστή σοκολάτα με ζαχαρωτά;
Α-ναι καρδούλα μου..φυσικά.Μα-Μανούλα μπορούμε να στολίσουμε το δωμάτιο μου με εκείνα τα πράγματα που είχαμε πάρει και να βάλουμε και το μικρό δεντράκι;
Α-ναι ψυχούλα μου, όλα θα τα κάνουμε. Φάε το πρωινό σου τώρα., της χάιδεψε γλυκά τα μαλλάκια της.Η Μαργαριταρένια τους όμως εκείνη την στιγμή κατέβασε το κεφαλάκι της και το χαμόγελο χάθηκε από το πρόσωπο της. Κάτι που παρατήρησαν και οι δυο τους.
YOU ARE READING
« Υπάρχει λόγος ; »
Mystery / ThrillerΓια όλα υπάρχει μία αιτία. Όλα λένε για κάποιο λόγο γίνονται. Υπάρχουν όμως πολλές αδικίες. Πολλά προβλήματα. Αλλά και η ομορφιά πάντα βγαίνει στην επιφάνεια. Τελικά υπάρχει λόγος για να προσπαθείς; " Υπάρχει λόγος; " Συνεργασία με την φίλη μου, το...