Derin:Yaman bak gerçekten seni anlamaya çalışıyorum ama, ama anlayamıyorum. Benim için ne kadar zor olduğunu görmüyor musun, Ben istemiyorum onların katil çıkmalarını istemiyorum onlar ben ailem çünkü.
Yaman:belkide değiller, bak biz rüyanın sizin evde tutulduğunuzdan eminiz dimi belkide kaçarken öldürülmüştür iskender de masumdur handede masumdur o zaman geriye tek bir seçenek kalır, sen.
Derin:Yaman yine saçmalamaya başladın sen yeter daha fazla sıkma benim canımı.
Yaman:yook öyle dur bitmedi, eğer abini gerçekten Rüya öldürmüş olsa onu gerçekten öldürür müydün.
Derin:abim için öldürürüm herkesi evet ama ben katil değilim Yaman... Ben değilim
Yaman:nasıl inanayım sana hih inandır hadi ina-
Derin:dudaklarına hızlıca kapandım ve öpmeye başladım sonra silahını fark edip aldım" Bu ne ya ne bu ya beni mi öldürecektin!?
Yaman:cebimden rüyanın arabasında bulduklarımı çıkardım" Bak rüyanın arabasından bunlar çıktı bunlar senin değil mi?
Derin:benim evet benim ama bunların o arabada ne işi var?!
Yaman:bak rüyanın katili sen misin!?
Derin:ne!? Ne diyorsun sen be kendine gel!
Yaman:cevab ver bana!
Derin:nasil bana böyle birsey sorarsın Yaman bana nasıl böyle birsey sorarsın, al ulan al lan al! "Silahi eline verdim"
Sık kafama sık! Rüyanın katili ben olduğumu düşünüyorsan sik, ama oraya değil buraya sik "silahı karnıma doğrulattim" Buraya sik, evlat katili ol.
Sadece bir kolye ve fular yüzünden çocuğunu öldür hadi!
Yamna:sertçe yutkundum ve ellerim titriyordu, bunu yapamazdım o benim canımdan ama rüyada benim...
----
Asi:alaz niye biz karavana geldik şimdi
Alaz:benim seninle birşey konuşmam gerek çünkü, yanlız.
Asi:alaz, noldu kötü birsey mi yine
Alaz:aslında evet benim yapamayacağım bir hareket.
Asi:ne?
Alaz:bu malaz oğlan gidip bugün ABISI ile sana yüzük aldı, ama ben seçtim."diz çöktüm" Asi kız hayatının geri kalanı bu malaz ile yaşamaya var mısın?
Asi:"gözlerim mutluluktan dolmuştu ellerim heyecandan titriyordu allahim eger Rüyaysa uyandırma beni diyordum içimden" Evet, varım hayatımın son nefesine kadar.
Alaz:"ona yüzüğü taktım sonra dudaklarına hızlıca kapandım yavaşça karavana soktum onu, üzerini çıkardım ve her dokunuş her öpücük titrememize sebep oluyordu"
Asi:seni seviyorum, ahh
Alaz:seni seviyorum....
----
Derin:gözlerimi açtığımda bir odanın içindeydim duvardaki fotoğraflara baktım yamanın kardeşi ve yanındaki ise mavi gözlü biriydi"nerdeydim ben
Yaman:kocanın dizinin dibinde.
Derin:ne?.. benim ne işim var burda ya, aç kapıyı dedim. Aç kapıyı!
Yaman:ben sorularımın cevaplarını almadan bir yere gitmek yok.
Derin:Yaman sen manyak mısın ya söyledim ya sana! Bilmiyorum hiç birşey!
Yaman:bak o zaman şu liste bak! Kimin adı var orda abinin ölümünden 1 gün sonra sen almışsın arabayı Derin.
Derin:hayır ya olamaz... bana suç atıyor öz annem bana suçu atıyor.
Yaman:ne saçmalıyorsun sen ya ne diyorsun sen!? Hangi anne yapar lan bunu evladına!? Ha söylesene bana!
Derin:abisini öldürmüş bir kızım ya ben o yüzden yapar.
Yaman:ya ne diyorsun ya saçma sapan!
Cesur:sen bir gelsene benle
Yaman:sonra.
Cesur:şimdi
Yaman:sonra!
Cesur:şimdi geç lan içeri!
Yaman:ne var lan ne
Cesur:oğlum sen ne diyorsun şu kıza be belki doğru söylüyor
Yaman:oğlum hangi anne yapar lan evladına bunu benim aklım almıyor.
Cesur:Yaman sokaktaki çocukların anneleri nasil insanlar nasıl biliyor musun sen, saçmalamayın ikinizde sakin olun sonra konuşun.
Yaman: dua etsin çocuğumu taşıyor yoksa
Cesur:ne! Çocuğunu mu, ah be Yaman ah be!
Yaman:dur" alo efendim baba, Ne! Nerde şimdi!?