Derin:isteyince de nasıl söylüyorsun gerçekleri anne, ha ya nasıl yaparsın bunu. Ben senin yüzünden bebeğimi kaybettim ya! Ama ödeyeceksin bunların bedelini, bebeğimin ölmesini rüyanın ölümü abimde senin yüzünden öldü. Bütün bunların bedelini ödeyeceksin... anne."evden çıktım ve karakola gittim"
Yaman:Derin? Derin iyi mısın noldu niye geldin sen?
Derin:seni ilgilendirmez defol.
Yaman:Derin dur bir dur ne işin var senin karakolda?
Derin:deliler var elimde deliler herseyi polise vereceğim katiller şimdi ortaya çıkacak.
Güven:Derin ne katili ne diyorsun sen.
Derin:rüyanın katilleri ile ilgili elimde deliler var ama Yaman bey kendini polisten kanundan gördüğü için onun bakması lazım.
Güven:ne diyorsun Derin rüyanın katilleri bulundu.
Derin:Hayır asıl katiller annem ve iskender amcam...
Güven:ne?...
----
Çağla:ay asi sen gelinlik giyeceksin herhalde.
Asi:ya öyle abartılı olmasın çok
Çağla:olur mu öyle şey sen gelinsin ya, en güzeli sen olmalısın merak etme ben sana yardım edicem, bilirsin moda işi bende.
Asi:hafif güldüm" tamam peki.
----
Güven:sen bize nasil söylemezsin bunu Yaman?
Derin:niye söylesin ki babası, o böyle intikam peşine falan düşecek dimi. Niye söylesin.
Yaman:Derin. Bir sus artık bir sus!
Derin:bana bağırma çok fena olur Yaman. Lan ben senin yüzünden bebeğimi kaybettim, ailemi kaybettim ya ben senin yüzünden sırf sevgilinin katilini öldürmek için sen evlat katili oldun.
Güven:Tamam güzelim sakin.
Yaman:Derin...
Derin:konuşma Yaman konuşma. Ben içeri giriyorum gelin isterseniz.
----
İskender: Hande nerde Derin?
Hande:polise gitti, senin kasanı buldu içindeki herseyi polise götürdü.
Iskender:ne Allah kahretsin.
Hande:bu ne? Ha! Ne bu!? Nasıl saklarsın bunu benden.
Oğlum ve kızımın konuşmasını bana nasıl dinletmezsin.
Iskender:herseyin bir açıklaması var.
Hande:Yok. Bunun hiç bir açıklaması yok, yıllarca derinden nefret etmemi izledin. Niye, neden yaptın bunu bize!?
Iskender:senin için
Hande:ne? Ne?
Iskender:sen beni gör diye, kimse olmazsa bile ben vardım yanında belki benide görürdün diye. Ama görmedin hayır!
Hande:kes sesini! Sus! Sus sus sus, emir asafi babasına göndereceğim sonrada polise herseyi anlatacağım.
Iskender:hayır Hande yapamazsın.
Hande:yaparım iskender, yaparım. Bitti. Yolun sonuna geldik.
----
Derin:tutuklanırlar mi peki komiserim?
Selçuk:eğer deliler rüyaya aitse evet mahkemeye çıkacaklar, derinin şahitliği ile tutuklanırlar.
Güven:Tamam en azından yaptıklarının bedelini ödeyecekler.
Haluk:komiserim, Hande Emirdağ geldi teslim oldu.
Yaman,Derin:ne
Selçuk:hemen ifadeyi alalım.
Yaman:nasil olur bu?
Güven:bilmiyorum
Derin:iskender peki
Haluk:o kayıp evde değilmiş. Kaçmış.
Selçuk:her yerde aransın her yerde. Hemen!
---
Güven:sakin bir yere gitme çay alıp geleceğim.
Yaman:tamam,... Derin ben gerçekten bebek için çok üzgünüm.
Derin:üzgün olman bebeğimi geri getirmiyor Yaman, Ben ilk defa o haber ile çok mutlu olmuştum. Evet belki yanımızda olmazdın ama yanliz da bırakmazdın diye düşünüyordum .
Yaman:yanınızda olurdum Derin her şekilde olurdun ben isimlerini düşünmüştüm. Kız olursa Nehir erkek olursa Deniz.
Derin:Deniz ve nehir... çok güzeller, Yaman bak ben seni suçlamıyorum. Ama kızgınım sana anneme iskendere, bunların sebebi onlar bebeğime ve rüyaya yaptıklarının cezalarını çekecekler orası kesin.
Yaman:şu Iskender ne bok yiyor acaba.
Iskender:tam arkanda şu an.