THE OBSESSION|03

26 2 0
                                    

Haikal mengangkat Elyna keluar dari kereta dan membawa Elyna masuk kedalam bilik tidurnya.

" Tinggalkan aku dengan dia. " Haikal menghalau Benjamin dan Zach.

" Baik Tengku. " Mereka hanya mengikuti arahan.
" Eh Tengku, lupa pulak.Saya ada pergi sekolah Elyna. Dia Sekolah di private school dulu dan saya mencari nama penuh dia." Benjamin bersuara.
" Tengku Elyna Mariana Sophia Zulaiqha Amelia Binti Tengku Ezzad Metthew. Betul la Elyna ni anak kepada Ezzad dan adik bungsu kepada Ethan , Eric , Emir dan Eiden. "

" Bapak panjang nama dia ni. Aku dah agak mesti Elyna ada kena mengena dengan keluarga Ezzad. Nah, dah blah. " Haikal memberi black card kepada Ben dan Zach sambil menghalau mereka.

Usai Haikal membersihkan diri dan keluar dari bilik mandi hanya bertuala diparas pinggang sahaja.

Haikal menindih tubuh Elyna dan mengesatkan rambut Elyna kebelakang telinga Elyna.

" Kenapa keluarga kau nak sorokkan identiti kau eh ? special sangat ke kau ni ? " Haikal menyoal dengan suara yang kecil dan mendekatkan wajah nya ke wajah Elyna.

Hampir saja bibir mereka bertembung Elyna cepat cepat menahan tubuh Haikal dan menolak namun Haikal tidak berganjak sedikit pun.

" huh time ni juga kau sedar." Haikal bangun daripada menindihkan Elyna.Haikal berjalan kearah almari bajunya dipakainya boxer sahaja kerana dia sudah biasa tidur dengan boxer sahaja. Haikal melangkah menuju ke katil semula dengan selambanya dia berbaring disebelah Elyna.

Elyna memusingkan tubuhnya kekiri dan melihat wajah Haikal dari tepi kerana Haikal berbaring secara menegak.

" Hensem sangat ke muka aku ni ? sampai termenung kau tengok aku. " Haikal memusingkan tubuh nya kekanan dan menggunakan satu tangannya untuk menongkatkan kepalanya.

Elyna menjeling wajah Haikal.
" ee perasan nak mampos. asal kau bawak aku gi sini hah ? " Elyna menyoal.

" Kau ni siapa kepada keluarga Ezzad ek ? " Haikal menghiraukan soalan Elyna dan sengaja bertanya.

" Huaaaa aku penat nak tidur."
Elyna memusingkan tubuhnya kekanan untuk membelakangi Haikal namun Haikal segera menahan tubuh Elyna.
" Aku paling pantang la orang ignore soalan aku. " Tegas Suara Haikal.

" apa ? aku nak tidur la. " Elyna menepis tangan Haikal dari pinggangnya.

" Sekali lagi kau ignore soalan aku dan sekali lagi kau tepis tangan aku , aku cium kau. " Haikal merenung wajah Elyna.

" Aku tanya kau siapa kepada keluarga Ezzad ? kenapa kau boleh ikut misi ni ? " Tangannya menahan pinggang Elyna.

" kau jangan sebok boleh tak-"
Belum selesai Elyna menghabiskan ayatnya bibirnya sudah dicium dengan rakus oleh Haikal.

2 Minit mereka bercium, Elyna menolak kasar tubuh Haikal yang menindihnya.

" Kalau aku cakap, aku akan buat tau. Dah tidur Tengku Elyna esok aku pulangkan kau kepada papa dan abang abang kau. " Haikal menarik Elyna dalam pelukkannya. Elyna terkejut kerana identitinya sudah diketahui oleh Haikal.

Elyna cuba untuk menidurkan diri tetapi tidak dapat. Sekarang posisinya berada diatas dada Haikal kerana Haikal masih memeluk erat tubuhnya.

Tiba tiba ada satu idea yang lintas dikepala Elyna. Elyna berhati hati mendongakkan kepala Haikal dan... Di gigitnya leher Haikal. Hampir 5 minit dia mengigit sekitar leher Haikal dia berbaring semula diatas dada Haikal dan tertidur.

 Hampir 5 minit dia mengigit sekitar leher Haikal dia berbaring semula diatas dada Haikal dan tertidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
THE OBSESSION [OG]Where stories live. Discover now