Haikal menindih tubuh Elyna dan diciumnya batang leher Elyna yang putih itu.
Elyna hanya membelai belaikan rambut perang suaminya.
"Haikal,"
"ye, baby."
"aku nak keluar dengan kiara boleh?"
Haikal bangun sedikit dan merenung wajah cantik Elyna.
"kalau kau tak bawak Noah, aku izin kan."
"tak, buat apa aku nak bawak Noah?"
"Aku tahu kau masih ada hati dekat Noah, Elyna." Haikal bangun dan mencapai tuala yang tersangkut dibelakang pintu bilik.
"baby, kata nak keluar? asal tak mandi lagi?" Haikal masuk semula kedalam bilik tidur selepas bertemu dengan Eric sebentar tadi.
"hah, erk nak mandi la ni" Elyna seakan akan terkejut kerana kehadiran Haikal yang tidak diketahui.
Setelah 20 minit Elyna membersihkan diri akhirnya keluar juga dari bilik mandi.
Dia hanya memakai hoodie berwarna hitam dan seluar jeans berwarna gelap."Elyna, nak pergi dah ni" Elyna berdiri dihadapan Haikal.
"hm, nah" Haikal mengeluarkan sekeping black card milikya dan memberi kepada Elyna.
Elyna tersenyum suka diambilnya black card itu dan meninggalkan ciuman dibibir Haikal.
Haikal terseyum nakal."don't make me don't want to let you go, baby." Haikal menarik pinggang Elyna untuk mendekatinya.
"aaa okay okay, dah babai" disalam tangan Haikal dan Haikal memberi satu ciuman yang hangat dikepala Elyna.
Elyna masuk kedalam kereta dan menuju kerumah Kiara.
Hon ditekan supaya kiara keluar dari rumahnya.
"SHA!" Elyna teriak gembira kerana dapat keluar dengan Kiara."lepas jugak kau ek"
"lepas laa, siap dibagi black card pulak tu" Elyna tertawa kecil.
"kita nak gi mana ni?"
"actually i don't know tho, tapi kita wajib makan. Aku lapar lepas makan kitaaa SHOPPING!"
"haih ni la akibatnya plan last minit nak pergi mana pun tak rancang lagi."
"hehe" Elyna tersengih manja.
"makan mana ek, lapa laa"
"hmm, makan kat black canyon jumm dah lama tak gi black canyon"
"okayy jum"
Usai saja mereka memesan makanan mengikut selera mereka, mereka berborak kosong.
"Sha, pistol dengan pisau kau, ada dekat dengan Haikal sekarang. Haikal bawak balik benda tu."
"haih, sampai bila kau nak balas dendam ni? dia tak buat apa apa pun" Kiara mengeluh kecil.
"No, sampai aku puas. Di sebabkan dia aku putus dengan Noah." renungan Elyna serta merta jadi renungan yang tajam.
"Ya Allah, Na, ni pasal jodoh. jodoh ditangan tuhan, na. Even tho kau terpaksa kawin dengan Haikal. Haikal tetap jodoh kau, Allah dah tetapkan jalan kehidupan kita, na." Boleh jadi ustazah Kiara ni.
YOU ARE READING
THE OBSESSION [OG]
RomanceTengku Haikal anak tunggal kepada syarikat Tengku Halim Holdings.Tengku Haikal terkenal dengan sikap dingin dan wajahnya yang tampan