1.fejezet

19 0 0
                                    

Ma reggel kész örültek háza van itthon. Míra ma mutatja be a barátját, és emiatt kell kitakarítani, főzni hatfelé, és emiatt nem szekálhatjuk egymást. És hát megkértek, hogy vegyem ki a piercingjeimet, és kezdjek valamit a tetoválásaimmal, hogy ne látszódjon. Persze engem ez mind nem érdekel. Ma megyek, randira és nem érdekel senki és semmi. Már nem sokára dél, szóval nincs messze, hogy megérkezzen.

-Nóra! Kelj fel!-Jött be a szobámba Míra, és ahogy jött, úgy ment is ki. Lefürödtem olyan félóra múlva, miután képes voltam lábra állni. Majd felöltöztem még nem vettem fel a motoros ruhám kíváncsi lettem kié ez az ismerős hang. Kimentem a szoba ajtón és neki támaszkodtam az ajtónak. És pillantottam meg Lacit.. Na meg persze Brunot .

-Bejössz nekik.-Suttogta a hátam mögött bátyám és vettem észre Maricsot is, aki épp röhögő görcsöt kapott.

-Tudom.-Néztem fel rá.

-Játszatsz velük?! -Rázta a fejét még mindig suttogva.-Bruno még dalt is írt hozzád.. Laci pedig ő folyton a nyomodban van, ha lát, és amikor rólad van szó elmosolyodik, csillognak a szemei Brunonak, ez nincs meg.-Magyarázta.-Peti hát ő csak kurroggatni szeretne.

-Peti? Ő az utolsó ember, akivel összejönnék vagy feküdnék le.-Suttogtam vissza neki.

-Pedig a szemével vetkőztet le néha.-Simogatta meg karomat Milán.-Anyu megfog ölni téged úgy tudod?

-Tudom, de nem tud érdekelni.-Válaszoltam neki és mentem le Lacihoz.-Tied?-Mutattam a pohárra.

-Aha.-Nézett fel rám és emeltem fel a poharat és kortyoltam bele.

-Nem rossz.-Tettem vissza és " Ma akkor randi? Senkinek egy szót se róla, így izgalmasabb utána tudod kihez?!" Mutattam az üzenetet a telefonomon, Lacusnak, aki csak bólintott, hogy megértette és töröltem ki, majd tettem zsebre a telefont. És mentem fel a szobámba és feküdtem le. Mikor felkeltem arra eszméltem, hogy már dél lesz pár perc múlva lementem inni és vettem észre, hogy itt vannak Míra barátjának a családja meg persze Laciék is.

-Azt hittem te legalább normális vagy az osztályba.-Mondta én csak értetlenül pislogtam a férfira vagy nő nem tudom eldönteni mi ez.-Hanga vagy nem?

-Én Nóra vagyok.-Mondtam és álltam a lépcső elé.-Hanga! Tolt le a segged!-Ordítottam fel nővéremnek.

-Mi bajod van már?-Jött le.

-Nekem semmi, valami transz azt hitte te vagyok!-Ért le a lépcső aljára.

-Igen?-Ért oda az asztalhoz én pedig mentem fel a szobámba éreztem, hogy valaki követ azt is tudtam ki egyértelmű, hogy Laci az és zárta be maga mögött az ajtót. És nyomott neki a falnak, majd csókolt meg, amit viszonoztam.

-Eszméletlenül nézel ki.-Morogta és ismét nekem esett.-Mehetünk?

-Még bekell vennem.-Kerültem ki és kerestem elő a gyógyszeres dobozomat, majd vettem be a bogyót.-Most már mehetünk.-Fogtam meg a kisujját, és mentünk, ki gyorsan bezártam a szobám ajtaját, és mentünk le gyorsan a lépcsőn, miközben még mindig a kisujját fogtam. Suhantunk át a házon, majd azon kívülre ültünk be, Laci autójába, majd hajtottunk el.

Ördög IkrekWhere stories live. Discover now