4.fejezet

13 1 0
                                    

-Mi a baj?-Fordultam Laci felé és öleltem át.

-Semmi.-Mondta kicsit sem elhihetően.

-Még el is hiszem.-Tettem a kezem a hasára.-Hé, bízhatsz bennem nem mondom el senkinek amúgy sincs kinek elmondjam.-Simogattam hasát.

-Semmi csak.. áh hagyjuk lényegtelen nem változtat semmin.-Fordult a hátára.

-De igen is számít, hogy mi a baj.-Néztem a szemébe, majd a szájára.

-Ne csináld ez felizgat.-Mondta, bár ő is mégis mégis ezt csinálta.-Csak Peti mondott valamit, amikor Milán nem volt a közelben, és nem hallotta. Pontosabban rólad.-Kerülte tekintetemet.-Azt mondta, hogy megakar fektetni.. Azt is mondta, hogy egyik nap elfog hívni valahova és majd akkor megfektet.-Nyelt nagyot.

-De ez nem fog megtörténni ennyire hülye nem vagyok, hogy bedőljek neki.-Pusziltam meg a homlokát. -Ha nem lennénk együtt, akkor se feküdnék le vele, de most, hogy együtt vagyunk, még inkább nem.-Néztem a szemébe, majd az ajkára, majd közeledni kezdtem felé, és csókoltam meg. És kerekedtem fölé nem megszakítva a csókunkat. Majd mozogni kezdtem.

-Megőrjítesz.-Vette elő férfiasságát, majd húzta félre nadrágomat vele együtt, a bugyimat is, és nyúlt belém.-Niagara.-Húzta ki, majd helyezte a bejáratomhoz, én pedig bólintottam, hogy mehet be. -! Nem leszel felül! Szeretek irányítani.-Fordított helyzetünkön, így én lettem alul.

-Nem volt szándékos most az egyszer.-Túrttam bele a hajába. Majd vetkőztetett le és vett le minden ruhadarabot magáról. Aztán helyezte bejáratomhoz figyelte arcomat bólintással jeleztem, hogy mehet.

...

-Anya kérdezi hol vagy Brunotól.-Szólt bele a telefonba Milán.-Mondjam azt, hogy nálam vagy?

-Nekem mindegy azt is mondhatod, hogy Lacinál vagyok. -Válaszoltam.

-Jó, amúgy tényleg hol vagy?-Nevette el a végét.

-Lacinál vagyok.-Válaszoltam.-Na szia.-Bontottam a vonalat és mentem vissza Lacihoz.

-Milán volt?-Kérdezte.

-Aha.-Pusziltam meg.-Felébresztettelek?

-Nem.-Hajolt közelebb hozzám, hogy megcsókoljon, de csengetett valaki.-Majd én nyitom.-Mondta és kelt ki az ágyból. -Peti? Hát te?

-Bocs haver hogy zargatlak.-Kért bocsánatot.-Nincs nálad a pendrive?

-Hozom.-Válaszolta szerelmem, és hallottam, ahogy jön a szoba felé, és nyit be. Majd kutatni kezdett a szobában.-Hova tehettem?

-Egyik nap a fiókba tettél egyet.-Mondtam halkan.

-Köszi.-Válaszolta meg és vette ki a fiókból, majd rohant le vele.

-Köszi Laci még egyszer is bocs a zavarásért nem tudtam, hogy vendéged van.-Mondta Peti és hallottam, ahogy lepacsiznak majd csukódik a bejárati ajtó és jelenik meg az ajtóban Laci.

-Nagyon méregetett szerintem sejt valamit.-Ült le az ágyra.

-Nyilvánosságra kéne hozni, ami köztünk van?-Tettem fel neki a kérdést.

-Így gondolod?-Karolt át.

-Hát már öt éve együtt vagyunk és szinte senki nem tudja már kicsit fárasztó ez a titkolózás.-Bújtam hozzá még közelebb.

-Igazad van, még az elött kéne bejelenteni minimum akik közeliek.-Mondta és vettem elő a telefonomat. És néztem meg a híreket és mi jöttünk szembe velem. "Civil nevén Tóth László Tamás népszerű nevén Spacc a Bruno X Spacc duó egyik tagja..."Olvastam a cikk bevezetőt majd nyitottam meg."Valkusz Milán legfiatalabb húga Ördög Nóra Spacc-kal látták az egyik benzinkúton..." Bla bla.

-Hm?-Kérdezte mikor oldalba böktem és nyomtam az orra alá a telefonomat.-Oh.-Mondta miután elolvasta.-Igen?-Vette fel a telefonját és hangosította ki.

-Olvastátok a híreket?-Szólt bele Manuel.

-Épp most mutatta nono.-Tette a hasára telefonját.-Most már értem miért nézett úgy rám Peti.

-Lassan bekéne jelentenetek.. Nem fogjátok tudni sokáig titkolni.

-Igen, tudjuk mi is ezt beszéltük nem rég.-Simogatta hajam Laci.

-Na jól van nem zavarlak titeket.-Bontotta meg a hívást Manu. 

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 06 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Ördög IkrekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang