-Minden rendben van?-Kérdezte aggódva Laci edzésem után mikor kiléptem az öltözőből.
-Aha.-Mondtam alig hallhatóan és nem túl magabiztosan.
-Ez nem volt túl biztató.-Vette el a táskám, majd fogta meg a kezem és sétáltunk az autójához.
-Ülj előre.-Intéztem szavaimat Brunonak, Milán pedig indult el előre.-Milán te jössz velem hátra.-Mondtam és segített beülni Lacus. Milán csak furán néztem rá, én pedig "Nem akarom, hogy rám mozduljon", nézéssel néztem rá, és ült be mellém. Ezek után biztos, hogy kegyetlen izmaim lesznek. Már most érzem, hogy holnap nem fogok tudni lábra állni. És még holnap is lesz edzésem és azután is. Kemény hónap lesz az biztos. Vajon ha öreg leszek meg fog látszani az eredménye az edzéseknek. Vajon Laci mit csinálhat hétfőn?
-Elvagy gondolkodva.-Szólalt meg mellettem Milán.
-Lacikaa.-Csúsztam középre és dőltem előre.
-Hm?
-Hétfőn foglalt vagy?-Kérdeztem.
-Fékezek aztán előre esel.-Pillantott rám.
-Remélem a te öledbe esek.-Húztam huncut vigyorra a szám.
-Hát elkell szomorítsalak Nóri az én ölem sokkal, de sokkal kényelmesebb.-Szólt közbe Bruno erre csak szemforgatást kapott mindkettőnktől.
-Vissza térve a témához akkor foglalt vagy hétfőn?-Túrtam bele a hajába.
-Nem.-Mondta.
-Akkor most már igen, velem jössz!-Pusziltam meg arcát és mocorogtam vissza a helyemre.
-Hova megyünk?-Nézett a tükörbe.
-Hétfő lesz!-Néztem azzal a "tudod mi a programunk hétfőnként"
-Jaa, tudom már miért nem ezzel kezdted?! -Fogta fel, hogy edzőterembe a helyünk.
-Dugni fogtok?-Szólalt meg Marics a bátyám telefonjából.
-Nem, vele nem fogok.-Most lehet hazudtam ezzel, de amire most gondoltunk, Lacival akkor nem áll tervben, hogy csináljuk.
-Hallottad Bruno nem fognak dugni.-Nevetett Peti.
-Hallottam.-Pillantott hátra Bruno. Laci próbálta leplezni féltékenységét kisebb-nagyobb sikerrel.-Szóval szabad vagy Nóra?-Fordult hátra Bruno.
-Nem!-Jelentettem ki.-Tudod egyeseknek van párja.-Majd Laci nevetni kezdett.
-Szerintem több ilyesfajta mondandódat tartsd meg magadnak, mert legközelebb durvábbat kapsz.-Nevetett még mindig szerelmem. Annyira szeretem a nevetését olyan jó hallani, hogy jól érzi magát. Annyira cukin csinálja és áhh megörülök érte.-Bruno kormány!-Adta ki az utasítást és Bruno engedelmeskedett fogta meg a kormányt. Míg Laci levette a pulóverét.
-Add ide.-Nyúltam a pulcsijáért.
-Ez nem a tied!-Vettem szemügyre pulóvert.
-Ezt ránézésre megállapítottad?-Nevetett bátyám és szagoltam meg.
-Még az illata sem a hasonlít kinézetre sem nincs is neked ilyen pulóvered!-Mondtam majd vettem le én is pulóveremet.
-Azt a.-Nézett rám Milán.-Majd visszahívlak.-Bontotta a vonalat.-Mióta vagy így kivarrva?
-Milán, reggel trikó volt rajtam, akkor még többet látthattál belőle, és most, hogy pólóba vagyok kiakadsz, úgy úgy, hogy még a felét, sem láttad annak, ami borítja a testemet.-Néztem felé.
YOU ARE READING
Ördög Ikrek
RomanceA Ördög testvérek az az ikrek közül Mira a legidősebb majd Hanga, és Kendra Milán különálló ő nem tartozik az ikrekhez de az ikreknél idősebb, legfiatalabb és egyben a legrosszabb és legvagányabb a legbátrabb ő Nóra. Mind közül a legfiatalabb...