2.fejezet

16 0 0
                                    

Most épp Lacival vagyok az autómosóban, ő mossa az autót, én pedig telefonozok. Megnyitom az instagrammot és kiteszem sztoriba, ahogy Laci mossa a kocsiját oda mondom a videóba, hogy "ilyen egy tökéletes férfi takarít!" És oda írom hozzá: "Mondom én megtaláltam a tökéletes férfi!" Amire Laci is felfigyelt. És állítom le a videót.

-Mit mondasz? -Kérdezte.

-Semmit csináld csak. -Válaszoltam neki és jelöltem meg őt a sztorim alatt. Párperc múlva már végzett is. Beültünk az autóba és átgurultunk a benzinkútra. Kiszálltunk: Laci tankolt, majd bementünk fizetni, ahogy beértünk, mindenki minket bámul, vagyis Lacit.

- Mit kérsz? -Kulcsolta össze a kezünket. Én csak felnéztem rá és mosolyogtam rá. -Azonkívül, hogy engem.-Még mindig csak mosolyogtam rá. -Ne nézz így, rám felizgatsz otthon pedig nincs óvszer se semmi ilyen.-Suttogta alig hallhatóan.

-Óó.-Kerekedtek el szemeim. És húzott a betétek, tamponok, majd óvszerek felé biztos, hogy a sor legvégén van. És vett le egy dobozzal a polcról.

-Ez elég mára, nem?-Fordult felém.

-Aha. -Válaszoltam és indultunk a pénztárhoz.

-Miben segíthetek?-Lépett a pult mögé egy fiatal csaj.

-A hármasnál tankoltunk és ezt szeretnénk. -Válaszolta Laci vette elő a telefonját, amivel fizetni akar. És csipogtatta le a csaj, majd még valamit beütött.

-Húszezer lesz.-Mosolygott a lány Lacusra.-Kártya? Kézpénz?

-Kártya.-Emelte meg a telefonját. Oda érintette, majd elvette a cuccokat, majd mentünk ki a kocsihoz.

-Ez a csaj úgy nézett rád, mint akivel mindjárt lefeküdne szinte folyt a nyála.-Mondtam Lacinak.

-Nem nagyon érdekel, nekem csak te kellessz senki más egyetlenem. -Karolt át a derekamnál és csókolt meg szenvedélyesen érzelmesen ebbe a csókba minden benne volt érzelem a félelem a szeretet a nem lehet szavakba foglalni. -Majd otthon folytatjuk. -Engedett el. És mentünk a cigis területre, majd rágyújtunk egy szál cigire mindketten.

-Úristen! -Hallottunk meg két női hangot és pillantottuk meg őket, akik épp felénk tartanak.-Spacc! Egy fotó?-Értek ide hozzánk a lányok.

-Persze.-Mondta és hajolt le hozzájuk csináltak pár képet.

-Te a barátnője, vagy csak ismerősök vagytok? -Kérdezte az alacsonyabbik lány.

-Igen. -Válaszoltam tudtam ennek semmi értelme nem fogják tudni, eldönteni, melyik igen, majd elköszöntek. Lacus megnyitotta az instát a telefonján és megnézte a sztorim. Amit meg is osztott.

-Mehetünk szerelemem? -Kérdezte én csak bólintottam. Beültünk az autóba, majd Lacihoz mentünk.

...

-Hát te itt? -Jött be a konyhába Milán.-Gófri!-Kiáltotta el magát meglepetten.

-Gófri?-Gyűltek körénk a többiek.

-Aki akar enni az üljön le az asztalhoz vagy nem kap semmit! Aki nem viselkedik az csak pofonra számíthat! -Küldtem el őket, de még mindig itt állnak. -Na menyetek már tegyétek le a seggeteket a székre! Most!-Mondtam most már kissé idegesebben.

-Gyertek mielőtt baj lenne. -Szólalt meg Laci és indultak az asztal felé és beszélgetésbe kezdtek. Olyan negyedóra alatt kisütöttem a tésztát. Majd oda mentem az asztalhoz. Laci, Bruno, Milán, Peti, Dani, Kevin, Manuel így heten vannak. Visszamentem és vettem elő hét tányért. -Segíthetek?

Ördög IkrekOnde histórias criam vida. Descubra agora