Şeytanın Kızı...

374 20 0
                                    

Yorulmuştum... Artık çok yorulmuştum... Her yetimhaneye geri döndüğümde yüzümde acı bir gülümseme belimesinden yorulmuştum...

Ama bu sefer başkaydı... Nedenini bilmiyorum.. Ama.. Başkaydı işte yaa.. Yani şöyle anlatayım;
Ben yatağıma uzandım, ayaklarımı duvara diktim, kukularımı (kulaklık ;P) da takıp Duman dinlemeye başladım. Abi bu adamlara bayılıyorum yaa. Neyse işte ben gözümde gözlükle yatakta böyle yatarken birden kapının hızla vurulmasıyla yere düştüm.

Kıvanç beyin (Ülgenin yeni babası olacak kişi :)) ağzından__

İki müdire hanımla beraber bir yetimhane odasına daha girdik. Bu oda diğerlerine göre daha küçüktü. Ve... Odada bi kız vardı... Bu kız nasıl uzanmıştı böyle. Ama çok dadlı görünüyordu. İstemsizce gülümsedim. Müdire hanımlardan biri neydi adı... Gamze? Gözde? Gözde ydi sanırım. Evet evet Gözde ydi. Soğuk bi tip. Şimdiden sinir oldum. Gözde hanım kızın düzelmesi için girerken açık bıraktığımız kapıyı sertçe kapattı. Kızcağız da korkudan yere düştü. Yerde bağdaş kurup oturdu.

Bu ne kadar güzel bir kızdı böyle. Saçları omuzlarına deyiyordu. Kâhkülü vardı. Ama o kadar uzundu ki kaşlarını kapatıyordu. Siyahtı... Simsiyah... Gözleri... Bilmiyorum. Gözünde gözlük vardı. Esmer tenliydi. Yere düştüğü için siyah saçları dağılmıştı, güneş gözlüğü biraz yamulmuştu ama yinede gözlerini kapatıyordu. Kulaklıklarından biri kulağından çıkmış sallanıyordu. Beni görünce gülümsedi ve el salladı. Ah Allahım ne kadar da dadlıydı.. Şirin olan müdire hanım -adı Gamzeydi ve Gözde hnmın ikiziydi- konuşmaya başladı.

" Bu kızımız da Ülgen. O-" sizce lafını kim kesti? Tabii ki o sinir qarı. " Kıvanç bey siz benimle gelin başka odalara gidelim."
Yazar notu: fesatlaşmayın ;-)
" Yo hayır. Ben Ülgeni tanımak isterim Gözde hanım." dedim sinir qarıya ve Gamze hnma döndüm. " Eee.. Nerde kalmıştınız?"
"Ülgen sessiz bir kızdır. Bu çekingen olmasından kaynaklanan bir şey değil. Daha çok yaşadıklarıyla ilgili.-" dedi. Nasıl yani? Ne yaşamıştı ki?
" Neden öyle dediniz Gamze hnm?" dedim.

Yazar notu: qenjler karıştırmayın diye söylüyorum Gamze good müdire ve Ülgeni seviyo.
Gözde bad müdire ve Ülgeni sevmiyo. Ama bunlar ikiz. Ne ironi ama (!) :-P

" Ülgenin ailesi gözlerinin önünde havaya uçtu. Yani 4 katlı bir evleri varmış. 4. Katta yangın çıkmış, kıvılcım tüpe deyince de-" sözünü kestim.
"Anlıyoruz" dedim.
-yanımda karım Azra ve biricik kızım Çağla olduğunu size söylemiş miydim?-
Ve Gamze hnma devam etmesi için işaret ettim. Burayı kısa kesmesini istedim çünkü Azra çok duygusal bir insan hemen etkilenebilir.

Azra hnmın ağzından__

" Ülgenin ailesi gözlerinin önünde havaya uçtu. Yani 4 katlı bir evleri vamış. 4. Katta yangın çıkmış, kıvılcım tüpe deyince de-"
Gamze hnmın sözünü Kıvanç kesti. "Anlıyoruz." dedi netçe.

Biliyordu bnm etkileneceğimi. Etkilendim de...
Bu kız hem çok güçlü hem de çok güzeldi. -her ne kadar gözlerini görmesem de-

Gamze hnm devam edecekken sordum "Ülgen ne anlama geliyor ?"

Gmz (Gamze) hnm (hanım) gülümsedi. "İyilik tanrıçası demek." dedi.

Gzd (Gözde) qarısı hemen araya girdi. "Ülgen bu dünyadaki ismiyle en ters kişidir!"

-sanane amk sanane ya! Evlatlık alan biziz sana noluyo! Kötüyse kötü! SANANE!!- Sakin iç sesim... sakin..

Gmz hnm pis karının bu dediğine göz devirdi ve " Neyse. Biz devam edelim." dedi.
Odadan çıktık ve müdür odasına girdik. Gmz hnm konuşmaya devam etti.

"Ülgen biraz asabidir-"

"Biraz mı!?" deyip gülen Gzdye sinirle dönüp,

"Anladığımıza göre Ülgeni siz daha iyi tanıyorsunuz. Anltsna brz." dedim.

Gzd söze başladı. " Ülgen çok sinirlidir. Anında parlar. Parladığında da 3. dünya savaşı çıkar. Fenadır yani onun siniri. Zekidir. Çok zekidir. Aklı her tür şeytanlığa çalışır.-" söz kesme sırası sanırım Gmz hnma geçti.

" Ama kindar değildir. Yalan da söylemez. İftiradanda nefret eder."

" Ama atarlıdır. Kendine haksız yere yapılan atara hiç gelemez. En sevdiği grup Duman. En sevdiği şarkıcı Cem Adrian. Arada Athena, Yalın, Teoman falan da dinler. Ama aralarında
en çok Dumanı sever. Hatta Dumanın en büyük hayranıdır diyebilirim. Parada gözü yoktur. Ama paranın bu dünyadaki yeri ve önemini de bilir. Gülmez. Yani hiç gülmez demiyorum. Ama çoğu zaman somurtkandır. Sesi berbattır ama şarkı söylemeye bayılır. Her ortama kolayca uyum sağlar. Nefret eder... Herkesten ve herşeyden... Nefret eder... Çünkü.. Bilmiyorum sadece nefret eder... Arkadaşı yoktur. Korkarlar ondan. Eee.. Boşuna demiyoruz şeytanın kızı diye." diye Gmz hnmın sözünü kesen Gzde qarısı lafını bitirince şaşkınca sordum.

" Şeytanın Kızı!?"

" Evet. Burada ona herkes ona öyle der. Kötü ya ondan. Sadece Gmze ona Ülgen diye seslenir. Ha bide okuldakiler. Okuldakiler onu sever. Hadi öğretmenleri anladim. Dersleri çok iyi olduğu için. Ama öğrencileri henüz çözemedik. Dediklerine göre o çok eğlenceliymiş. Neyse size yetimhanede ki istediğiniz yaşta tüm kızları gösterdim. Hangisini almaya karar verdiniz?"

Çağla nın ağzından__

Müdire hnmın anlattıklarından çok etkilenmiştim. Ben galiba sevdim bu Ülgeni ya..
Şimdi siz
'E bunların çocukları var niye Evlatlık ediniyorlar?' diyeceksiniz.
-demediyseniz de diyin bi zahmet. İnsan accık merak eder di mi ama!-
Çünkü benim hiç arkadaşım yok. Ezik bi tip olduğumdan diil. Hatta okulun en havalı tipleriyiz biz Çağrı yla.
-sevgilimle... :-P Şaka la Şaka. İkizimle.. ODUN ikizimle...-
Çağrı baya yakışıklıdır. Annemin ve benim gibi sarı saçlar, yeşil gözler, beyaz ten falan. Daştır yani. Babamla birlikte spora gittikleri için 4 tane baklawası var.
-13 yasinda olmasina ragmen...Var! Ve evet.. Saydım- kızlar peşini brakmaz.
Babam baya baya BAYA büyük bir iş adamı olduğundan ünümüz okul sınırlarıyla kısıtlı kalmıyor. Ben de fena kız sayılmam.
-tamam lan tamam. Çok guzelim. Daş gibi kızım. Manken gibiyim. Zaten ünlü markalardan teklif geldi. 'Çocuk\Genç giyimde bizimle çalışır mısın? Diye.... Sçmalmayn tbki kbl etmedm. Yüzüm de güzeldir ama öyle aham şaham bi güzelliği yok...Çirkinim demiyorum hatta çoğunuzdan güzelim.-
Tmm vumayın! Kendini öven iç sesimi susturdum. Neyse konumuza dönelim. Dedegim gibi ezik bi tip diilim. Sadece insanlara güvenmiyorum.. Bu yüzden de babam bana bir 'kardeş' arıyo. Tamam Çağrı var ama ben kız kıza dertlesebilecegim bir 'kardeş' istiyorum. Hadi annem çocuk yaptı diyelim. Kız olacağı ne malûm? Olsa bile o beni anlayacak, yardım edecek yaşa gelene kadar ben o sorunları çözer hatta unuturum bile! Biliyorum babamdan böyle birşey istemem size şımarıklık gibi geliyor. Babamın da bunu kabul etmesi saçma gelebilir.
Ama öyle değil. İnsan herşeyi içinde tutarsa birgün patlar. Eğer gereksiz kişilere içinizi dökerseniz döktüklerinizi toplamak yine size düşer.
Babamın bu fikri nasıl kabul ettiğine gelirsek... Babam çocukları için canını verir. Hem durumunda iyi.
-tmm la tmm. Türkiyenin en zenginlerindeniz-
Yani bubam iyi insandır. Bir buğazı sorun etmez.

"Hangisini almaya karar verdiniz?"

Diye sorunca annem bubam ben bir-iki snye bakıştık ve aynı anda

"Ülgen!!!" dedik.

Şeytanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin