ג'ייק:
קאי...
שמו של הזר המושלם שישב למולי חזר על עצמו בראשי כמו חוק שצריך לשנן...
הוא הרים את הקוקטיל שלו ושפך אותו לגרונו בשלוק אחד,הוא נאנח קלות ושאל בקול צרוד:"יש לך תחביבים??"
היססתי לרגע בשאלתו ולבסוף החלטתי לענות אליה בכנות למרות התחביבים הרבים שיש לי...
הנהנתי קלות בראשי :"אני חובב אומנות לא קטן אני מצייר וגם מפסל,בנוסף אני מנגן בפסנתר וסקסופון"
הוא הסתכל בי בתשוקה וסימן לי להמשיך לדבר...
"אני גם חבר בנבחרת הכדור עף לצעירים אההה ואני גם רוכב על סוסים..."
הוא חייך אליי חיוך זדוני והורה למלצרית שתמלא את כוסו...
"ומה איתך...??" שאלתי בסקרנות.
הוא גיחך והרים גבה לכיווני:"מה?!"
"מה,מה?!" "שאלת אם יש לי תחביבים ועניתי לך שכן ואפילו פרטתי אותם לפנך..." "ואני רק שואל אם גם לך יש דברים שאתה עוסק בהם בזמנך הפנוי...??"
הופתעתי והוקסמתי בו זמנית מפרץ הצחוק המתגלגל שתקף אותו,הוא נשף עמוקות והרצין באחת.
חייכתי אליו בתאווה והוא הסתכל בי הכמיהה שלא הצלחתי להבין,גיחכתי שוב ואמרתי :"למה ציפיתי?!" "בטח סקס הוא התחביב היחיד שלך ..."
"טוב אז איך אתה אוהב את זה יותר מלוכלך אכזרי, או עמוק ותובעני או שאולי אתה פשוט בחור רגיל שאוהב לשכב עם כל יצור שמוצא חן בעיניך?!..." הוא ציחקק שוב והתבונן בי במבט שואל;"הוווו אני יודע לעשות הרבה דברים, השאלה היא עם אתה יודע לרכוב רק על סוסים??..."
נשנקתי מהישירות שלו, ובכנות זה מצא חן בעיניי, מאוד מאוד מצא חן העניי...
הרמתי את מבטי אליו ועניו נמלאו הזוהמה הרגשתי שהוא מפשיט אותי במבטו,חוסר וודאות התפשט בגופי ולא הבנתי מה יש בגבר הזה שמחשמל אותי כל כך...
חשבתי לעצמי בזמן שהוא גיחך לעצמו בסיפוק כנראה כי שם לב לתדהמה שפשטה על פניי,בתגובה לחיי בערו וסומק הציף את פניי.
מה קורה לי?!?!
הריי אני ידוע באהבתי לשדיי נשים ולדרך שבה הן זועקות את שמי וגומרות על לשוני...
אני סטרייט!!!
נכון?!
כן אני סטריט! כי אם לא אז הגרדום בחצר האחורית שלנו תשמח באוד לקבל את פניי,אם הוריי ידעו מדבר שכזה זו רק שאלה של זמן מתי אמות...
חה! יורש...
כן בטח, יורש בתחת שלי ...
קאי שוב חייך וחשמל עבר בגופי,מה יש בגבר הזה שגורם לי להרגיש חסר הגנה ומבולבל כל כך???...
בזמן ששקעתי במחשבות על הנטייה המינית שלי קאי נעמד למולי והתקרב לפניי עד כדי כך שכשפכחתי את עניי והתעוררתי ממחשבותיי יכולתי לראות את עצמי בעניו,ואני לא אשקר זה המראה הכי ממכר שראיתי מעודי!
הוא חייך אלי חצי חיוך זדוני ותפס בכף ידי תוך שהוא אומר:"קדימה אל תהיה כבד בו נרקוד ואחר כך נכייף באמת..." הוא חתם את דבריו בקריצה שובבה שהעלתה חיוך על פניי ועלינו לרחבת הריקודים בדיוק כשהשיר-"Bad Guy" של - Billi Eilish התחיל להתנגן הקולי קולות,קאי חייך ורקד בחושניות לצלילי השיר והזין שלי עמד דום לנוכח מראה מהפנט זה ...
הוא פתח את עניו וקלט שאני עומד בצד ומתבונן והוא סימן לי ביידו לבוא אליו, אך ניענתי בראשי לשלילה ובתגובה הוא צעד אליי.
כשהוא היה מספיק קרוב הוא משך אותי אליו בהנפת יד מגושמת ומיקם את סנטרו אל כתפי, כך שהרגשתי כל נשימה שלו על עורפי, צמרמורת נעימה חלפה בגופי כשהוא נשק בעדינות לבסיס צווארי.
"מה אתה עושה?!..." שאלתי בלחישה שלא הצליחה להתגבר על המוזיקה הרועמת,הוא כנראה קלט את מיתרי הקול שלי נאים כי הוא הרים את שפתיו ולחש באוזני:"בו לרקוד איתי ..."
זה כבר השיא...
ראשי התרומם ומתוך אינסטינקט תפסתי בצוורון חולצת הקוטנה הלבנה שלו שנצמדה באופן יוצא דופן לשרירי הבטן והכתפיים שלו,כשהוא הרים את עניו אליי וחיוך קטן קישט את שפתיו, האיפוק כבר לא היה חלק מימני והדבקתי את שפתיי לשפתיו אך מייד נבהלתי מהמעשה המביש והתרחקתי מימנו באלגנטיות,כשהרמתי את מבטי אליו הוא ליקק את שפתיו באופן מגרה במיוחד וכבר לא יכולתי לעמוד בפיתוי,תבעתי את בעלותי על שפתיו ברכושניות ולהפתאתי הוא לא התנגד ושוב שיטף פעולה, קאי נצמד אליי ודחף את אצבעותיו עמוק בשערי ובעזרת ידו השניה הוא הפנה את ראשי מעט הצידה ובכך איפשר לי לחדור אל פיו אם לשוני, ככל שהוא נתן לי יותר כך כמות הדברים שרציתי מימנו רק גדלה...
כך התנועענו בשקט רועש ותובעני, זזים אחד אם השני מתחכחים, מגלים ובעיקר נוגעים.
בסופו של דבר קאי ניתק את שפתיו מימני והרגשתי שהתשוקה ביננו רק ניבנית וגדלה...
קאי חייך שוב ואמר לי בקוצר רוח ניכר:"אני מכיר מלון דרכים במרחק צעידה קצרה מכאן אני יודע שזה אלול להשמע רע מאוד אבל אני צריך לראות אותך ערום על ארבע מוצץ לי בשביל לסיים את הלילה הזה בצורה מושלמת..." "אז...מה אתה אומר??" הוא שאל בחשש.
חייכתי אליו בחזרה בנשיפות קולניות :" אני חושב שלא יכולתי לחשוב על דרך מוצלחת יותר לסיים את היום הזה..."
למשמע תשובתי הוא אחז בכף ידי והוביל אותי בין הרוקדים ליציאה מהבר, וממש כמו שהוא הבטיח הגענו למלון הדרכים כעבור דקות ספורות,כשזיעה קרה של תשוקה טהורה שוטפת את גופנו,מבלי לשים לב מצאנו את עצמינו מיתמזמזים במעלית בדרך לחדר שסכרנו.
כשיצאנו מהמעלית קאי ריתק אותי לקיר בעל תפט אדום מתקלף ונישק אותי בחוזקה, נלחמנו במנעול הישן כשהתאווה אחד לשני צרבה אותנו מבפנים.
הדלת נפתחה והפעם אני נישקתי את קאי בעוצמה עד שבטעות פצעתי את שפתיו טיפת דם בודדה נטלתה על זוית פיו ומצצתי אותה אותה ברעב,נעבקתי בכפתורי החולצה שלו בזמן שהוא כבר מצץ את פיטמותי הוא מצץ וליקק פיטמה אחת ואת השניה הוא גירה בעזרת ידו,גניחה חרישית בקעה מישפתיי כשהוא נשך קלות את הפטמה שלי,לא יכולתי להתאפק וקרעתי את החולצה מימנו בחייתיות.
הוא ציחקק על עורי וכיוון אותנו למטבח הקטן של החדר המוזנח,בזמן שהוא נלחם בכפתור המכנס שלי אני לא הצלחתי לעצור את עצמי והכנסתי יד לתוך הג'ינס שלו,הוא גנח בקול בזמן שאני לפטתי את עיברו בידי עניו הרצינו לשניה והוא שלף את ידי מתוך מיכנסיו, הסתכלתי בו בשאלה ובכמיהה, בתגובה הוא חייך אליי בזדוניות;"בו נרקוד ג'ייק..."זהו מקווה שנהינתם מהפרק הזה ומקווה שתמשיכו להינות גם משאר הספר 😵😍😚
אבל בשביל שזה יקרה אני צריכה שתצביעו ותכתבו לי תגובות על מה שאתם חושבים🥰❤️
ביוש👋👋 מתראה בפרק הבא...💋❣️😻😜😎❤️🔥
YOU ARE READING
Bad Night...
Vampirהכל התחיל ממש רגיל... האאא, עד כמה זה יכול להיות רגיל כשאתה ערפד ונזר לשושלת בלתי נגמרת של אבות עם עבר מכבד במיוחד... אה והכי חשוב גיי... אני ג'ייק ואני ערפד גיי,וכמובן שאף אחד לא יודע. כי אף ערפד שמכבד עצמו בטרנסילבניה לא ינפנף בעובדה חסרת בושה שכז...