פרק רביעי:לילה כחול לאור הלבנה

23 4 1
                                    

ג'ייק:

גנחתי בשקט בזמן שקאי קילף מעליי את מכנסיי, וליטף את פנים ירכיי בידיו.
סיבכתי את עצבעותיי בשיעורותיו כשהוא הכיר כל חלק בגופי בעזרת לשונו וידיו,הוא התחיל בפנים כשנישג את שפתיי בחוזקה ואז המטיר נשיקות קטנות על אפי, עניי, סנטרי ואוזניי תוך שלחש לי מילים כמו:"זו רק ההתחלה..." או "תכין את עצמך..." תיגע בי ג'ייק..." הוא התעקש בגניחה מתחננת...
ואני כמו חייל צייטן הקשבתי לו והעברתי את ידי אל גופו בעדינות,בזמן שהוא נישק וליקק את צווארי.
לאחר מכן הוא עבר לכתפיי ואז לפיתמותיי שייחלו למגעו הממכר...
התנשפתי בכבדות כששפתיו ולשןנו חקרו באגרסיביות את בטני ולאט לאט ירדו נמוך יותר לירכיי;"עוד...!" זעקתי בתחינה,קאי גיחך בשקט ובאוויר שנשף על רגליי גרם לי כמעט לאבד את שפיותי...
:"תבקש יפה..." הוא נהם מעליי;"בבקשה..." פלטתי בחוסר אונים;"עוד,בבקשה..."
הוא חייך אליי בזדוניות:"מי יכול לסרב לך כשאתה מבקש יפה כל כך..."
הוא אמר בעודו לופט את אברי זעקה חלושה נפלטה משפתיי כשהרגשתי את לשונו מתקרבת לאיזור חלציי,הוא הרים את רגלי עד שהגיעו לראשי וגנחתי בכאב כשהוא ליקק בתאווה את החור שלי הוא שלף ממגירה במטבח בקבוק של שמן ושפך אותו על אצבעותיו ועל החור שלי.
"מה...?? מה אתה עושה???..." שאלתי בקול צרוד מתשוקה, ועוד ליפני שהספקתי למחות הרגשתי שלוש מאצבעותיו חודרות אליי במהירות,גניחה רועמת נפלטה מבין שפתיי והוא התרומם עד שפני היו קרובות לפניו אך לא קרובות מספיק...
תפסתי בפניו ונישקתי אותו חזק ובתובענות,הוא גנח אל תוך פי בזמן שהאצבעות שלו התקמרו בתוכי והוא הגביר את קצב התזוזה שלהן כשגבי התקשט וגלים של עונג עברו בי.
ואז בתנועה חדה אחת הוא שלף את אצבעותיו מתוכי והתקופף על שתיים בעודו מעביר את לשונו על כל אורך הבטן שלי ועד למעלה לזין שלי.
עניו התמקדו בי וחיוך מלא הנאה נמתח על שפתיו כשהוא העביר את לשונו על אברי במהירות.
החדר נמלא הזעקות העונג שלי כשהוא גירה אותי מבחוץ עם לשונו ומבפנים אם אצבעותיו בתנועות חדות עד שגמרתי בתוך פיו בגניחה רמה,הוא בלע את הנוזלים שלי בשקיקה עד לטיפה האחרונה.
הוא לא נתן לגוף שלי להתקרר כלל ותפס את ידי בעודו מוביל אותי למיטה...
ניענתי בראשי לשלילה כשהוא זרק אותי על המיטה בחוסר סבלנות בולט;"עדיין לא..." ניסיתי למחות"אני צריך לתת לגוף שלי להתקרר קצת..."
הוא גיחך בהתנשאות וזרק אלי מבט של טורף ;"אתה בכלל לא מכיר את הגוף שלך..." הוא הסביר תוך שהעביר את אצבעותיו בתובענות על שרירי הבטן שלי;"אחרי האורגזמה הראשונה מגיעה אחת אפילו חזקה יותר..." הוא ניסה להשמע מתון אך טון הדיבור שלו הסגיר אותו...
חייכתי לעצמי כשהכאב בכל גופי טען משהו אחר לגמרי ממה שקאי אמר.
קאי הסתכל בי בריכוז מהול בתשוקה חסרת מעצורים ובאחת הוא קם מהמיטה,אהיתי מבולבל אך כשהתכוונתי לקום בעיקבותיו הופתעתי לגלות אותו עומד בכניסה לחדר השינה המעופש כשבקבוק של jack baniel's בידו והוא מטלטל אותו מצד לצד כמו שעון מטוטלת...
הסתכלתי בו בשאלה,הוא בהה בשקיקה במבט המתוסבל שלי ומיהר להסביר את עצמו כשחיוך יהיר מרוח על שפתיו:"גייק..." הוא לחש ברכות בעודו מתקרב אל המיטה בצעדים קטנים מידי.
"אמרת שאתה צריך להתקרר או משהו ..." עניו טיילו על גופי ומבטו היוקד כמו חרך את עורי...
חייכתי אליו בסתמיות אך החיוך נמחק מפניי כשהוא נשכב מעליי ונהם אות לכך שהוא היה רציני לגמרי.
"אני באמת צריך להתקרר קצת זוז מימני...!"
הוא צחק בשקט ופתח את הבקבוק בתנועת יד חדה,לא הבנתי מה הוא רוצה מימני עד שהוא קירב את הבקבוק אל שפתיו ולגם מימנו בדרך הכי סקסית שראיתי...
"אפשר גם?..."שאלתי בהיסוס...
הוא גיחך מעליי ונישק אותי בכל מקום אפשרי כששפתיו עדיין לחות מהאלכהול, ניסיתי להתנער מימנו אך הוא תפס את מפרקי ידיי וריתק אותן אל מעל ראשי כך שלא יכולתי לזוז הרבה תחת מגעו החם.
באחת הוא התרומם ותפס את שערי והפנה את ראשי לאחור,"תפתח את הפה..!" הוא ציווה בנוקשות,מבלי להתווכח יותר מידי שפתיי נפשקו והוא שפך את הנוזל החריף ישירות לגרוני...
גמעתי בשקיקה כל טיפה של ויסקי שנטפה לפי, עד שהוא הניח את הבקבוק על שידה ליד המיטה והמבט שלו הבהיר לי שמה שהולך לקרות מעכשיו יהיה בלתי נשכח עבורי ...
הוא ליקק את שאריות המשקה משפתי בעזרת לשונו החמה,והתרחק מימני באיטיות רק כדי להחדיר שתים מאצבעותיו לפי;"תמצוץ..." הוא הורא לי בקשיחות מצצתי את אצבעותיו העבות כאילו זה הדבר האחרון שאעשה בחיי,מצצתי אותן עד שמבלי לשים לב דם זלג מאחת מהן, לא התמהמתי יותר מידי וניקיתי את הדם בלשוני הטעם של הדם שלו היה טוב כל כך שלא יכולתי להתאפק והמשכתי לשאוב עוד דם מאצבעו...
קאי חייך בקרירות למראה התשוקה בעניי,ורק אז שמתי לב לכך שבזמן שאני מתאנג על אצבעותיו הוא משפשף את איברו בחוזקה,מנסה להגיע לפורקן בזמן שהוא מתבונן בי...
פלטתי את ידו מפי ושאלתי בתמימות מדומה:"אם אתה מנסה לגמור,לפחות תעשה את זה בתוכי..."
הוא גנח בחייתיות למשמע דברי והפך אותי כך שגבי היה מופנה אליו,הוא ירק על ידו פעמיים ואז רחן קרוב לחור התחת שלי קרוב כל כך שהרגשתי את נשימתו החמה על העור שלי שעדיין לא הספיק להתקרר מספיק ממה שהוא עולל לי במטבח...
הוא ליקק את החור שלי והחדיר את לשונו לתוכי,שמעתי קולות רמים במיוחד ברחבי החדר ולקחת לי דקות ספורות להבין שאלה בעצם הגניחות שלי..
"נו תתן לי לגמור כבר!!!"
"תבקש כמו שצריך..."הוא אמר והתחיל להתרחק מימני.
נאנחתי קלות ואמרתי בקול מיוסר"תכניס אותו כבר... בבקשה קאי,בבקשה... אני כל כך חרמן עכשיו שאני מרגיש שאני עומד להשתגע...!!"
הוא צחק בשקט וחדר אליי בפתאומיות,זעקה רמה בקעה משפתי כשהרגשתי שהזין שלו חוצה אותי לשניים,"אההה הההההההה..." זעקתי בכאב,"מה קרה אתה לא אוהב את זה?"הוא לחש באוזני,"לא זה לא זה,אני פשוט צריך להתרגל לתחושה..."
קאי עזר לי להתייצב על מרפקי בזמן שהוא תפס במותני והתחיל לנוע בתוכי קדימה ואחורה בתנועות איטיות ואירוטיות...
הוא גנח בשקט בזמן שאני גנחתי בקול,"חכה..." הוא אמר באנחה,"עוד לא נכנסתי לגמרי..." וללא כל הזהרה נוספת הוא דחף את עצמו לתוכי בעוצמה כזו שהרגשתי שאת צעקות בעונג שלי שמעו בכל המסדרון...
קאי ננעץ בי בקצב מסחרר והרגשתי את האורגזמה נבנית בתוכי,"אני תכף גומר..." אמרתי תוך גניחה קולנית.
הוא לא התמהמה ויצא מימני תוך שסובב אותי כך שאהיתי ישוב אליו הוא חייך אלי בזדוניות שחשפה גומות עוצרות נשימה,בעודי מוקסם מהיופי המסנוור שלו הוא ננעץ בי וצעקתי בכאב הוא חדר אליי בחוזקה שוב ושוב יוצא ונכנס מימני בקצב שהכתיב בעצמו...
הוא ננעץ בי בפעם האחרונה ושנינו גמרנו הוא בתוכי ואני על הבטן שלו, הוא לא חיכה הרבה ונשלף מימני נישק את ראשי בעדינות וקם מהמיטה.
"ל..לאן אתה הולך??" שאלתי את השאלה המתבקשת,הוא הסתובב אלי בחיוך עייף "אף פעם לא שמעת על מקלחת??.." הוא שאל ועוד ליפני שהספקתי להשיב הוא הוסיף "או שאתה מהטיפוסים שאין להן בעיה לישון עם זרע על הבטן?..."
הובכתי משאלתו ושתקתי ,הוא חייך שוב בתגובה והלך למקלחת אחרי שהוא יצא כשסביב מותניו קשורה מגבת הוא סימן לי להכנס גם...
"נו קדימה אני יודע שאתה עייף אבל זה יעשה לך טוב, תאמין לי..."
התקלחתי במים רותחים בדיוק כמו שאני אוהב וקשרתי על עצמי חלוק מגבת משומש שהיה מגולגל באחת המגירות של המקלחת...
יצאתי מלווה בעדים חמים וניכנסתי למיטה בנינוחות.
קאי הסתובב אליי וכרך את ידיו סביב כתפי בעודו משחרר את הקשר של החלוק,"אין לך מה להסתיר." הוא לחש באוזני:"אני יודע בדיוק מה יש מתחת לחלוק המעופש הזה..."
גנחתי בשקט ועט עט עניי נעצמו ונרדמתי לצלילי נשימתו השקטה של קאי.

זהו זה!!!
"כן, זה מה שקרה אתמול בלילה..."
מלמלתי לעצמי בעודי גאה בכך שהצלחתי להיזכר.
קאי חייך אלי חיוך מהמם ונשף על קצוות שיער תורדנית שגלשה על פניו
"אז..."הוא פתח בדברים,
"מה בן למשפחת סטולרו עשה מילחתחילה במועדון עלוב שכזה???"
סימני שאלה עצומים הציפו את ראשי.
הסתכלתי בו בחשד
"איך...??"
"איך אתה יודע מי אני?!?!?"
הוא צחק בקול צרוד ואמר "אני?"
"אני קאי פלורנס אני יודע הכל על כל דבר וכל אחד..."



אז היוש לכולם מקווה שניהנתם מהפרק הזה תכתבו לי בתגובות אם אתם רוצים שאני ימשיך ואם הספר מעניין אותכם.
נפגש בפרק הבא...
אם יהיה פרק הבא...
😘☺️😵🤗💋♥️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad Night...Where stories live. Discover now