*Екстра - розділ, який не впливатиме на основний сюжет. В таких розділах зазвичай буде додаткова інформація або певні ситуації з погляду інших персонажів.
Напевно, варто було навчитись гарно описувати персонажів, надавати їм реальності за допомогою слів, але я не дуже вміла у цьому. Тому, пропоную вам ознайомитись з коротенькими досьє головних героїв "УТО"(У тіні омани).
Ім'я: Лія Хартфорд.
Вік : 25 років.
Батьки : Кріс та Еліс Хартфорди.
Особливості : любить зелений чай та дощ, однак боїться грози та блискавок. Є тату на правій ключиці у формі півоній. Не переносить запах табаку.Ім'я : Елізабет Хартфорд ( Ліз )
Батьки : Кріс Хартфорд і Мішель
Особливості : волосся такого кольору від природи, жодного разу не фарбоване. Любить фруктове молоко та фруктовий чай. Зовсім не розуміється у справах бізнесу, хоча в навчанні була відмінницею.Ім'я : Фінн Вудс
Вік : 29 років
Батьки : Домінік Вудс та Діана Вудс
Особливості : улюблений напій - міцний чорний чай без цукру. Не вживає алкоголю на роботі, але не проти розслабитись із пляшкою віскі. Фінн Вудс відноситься до того типу чоловіків, чию ввічливість та повагу можуть сплутати із симпатією.Ім'я : Асторія Харпер
Вік : 27 років
Батьки : Джонс та Лідія Харпери
Особливості : підраховує усі вжиті калорії, стежить за фігурою. Часто відвідує кастинги до кінофільмів, однак ще не пройшло жодного без допомоги батьківської картки.Отже, з персонажами я вас трохи ознайомила. Не знаю, чи добре це, чи погано. Але в цих маленьких досьє не вказано і меньшої частини того, про що йтиметься в книзі. Кожен персонаж - наче окрема книга, яку ми з вами будемо читати слово за словом, речення за реченням.
Тож, нехай розпочнеться історія, сповнена таємниць, загадок, інтриг, зрад та кохання, яке може стати як рятівним кругом, так і вогнем, що випалить все до тла!
ВИ ЧИТАЄТЕ
У тіні омани
Bí ẩn / Giật gânПовернувшись додому після загадкової смерті батьків, Лія Хартфорд опиняється у вирі родинних таємниць, що завжди спостерігали за нею із тіні. Старі сімейні секрети, невідомі історії з минулого та несподівана зустріч із коханням, яке може як допомогт...