-FLASHBACK-
"Bugün benimle çocuk olur musun Jisung?"
"Olurum, bugün seninle çocuk olurum Minho"
_____________~HAN JİSUNG~
Minho elimi tutup beni adının dönmedolap olduğunu söylediği alete getirdi. Ama bu çok yüksekti! Yükseklik korkum vardı ama Minho o kadar mutlu görünüyorduki onu bozmak istemedim. Ama gerçekten aşırı yüksekti!
"Lino-shi biz buna nasıl bineceğiz?"
"O nasıl soru Jisung bas baya bilet alıp bineceğiz işte"
"Ama benim param yok ki?"
"Ben ödeyeceğim zaten."
"Olmaz ki ama."
"Neden?"
"Olmaz işte."
"Ee neden,neden?"
"Bal gibide olur."
"Ha-"
"Bir dakika, yoksa sen korkuyor musun?"
"Ne alakası varya!"
"O zaman kanıtla" deyip dönmedolabı gösterdi. Sadece bir seferlik dayanabilirdim sanırım. Bedava şeyleri severdim ama kesinlikle bu şekilde değil!
"Tamam kanıtlarım o halde." dememle elimi tutup koşmaya başladı. Kendimi dejavu yaşıyormuş gibi hissediyordum.
Minho dönmedolapla görevli olan kıza bir şey sormak için yanına gitti ama kız görevini yapmaktan ziyade resmen Minho'ya yavşıyordu. Ayrıca konuşurken saçıyla oynuyordu ve eğer bir adım daha atarsa Minho'nun ağzına girecekti!
"Jisung,neden orada bekliyorsun gelsene." Gelseneymiş hah! Sen o kızla konuşurken bende sizin fingirdeşmenizi izleyeyim yani, öyle mi!
Ayağımı yere vurarak yanına ilerledim. Minho'nun hemen yanında durup gözlerimi kıza diktim. Eğer öyle bakmaya devam ederse olacaklardan kesinlikle ben sorumlu değildim.
"Minho-ya şuna binelim mi?" deyip insanların içinde çığlık çığlığa bağırdığı treni gösterdim.
"Ne oldu Jisung, bir sorun mu var?
Evet var beyefendi hemde çok büyük bir sorun var.
"Hayır sadece bu çok yavaş ve sıkıcı ama o daha hızlı ve eğlenceli gözüküyor."
"Tamam senin istediğin olsun o zaman." Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak böyle bir şeydi sanırım. Tanrım, hiçte güzel gözükmüyordu bu aşırı hızlı ve çok korkutucu!
Minho kıza "Kolay gelsin." dedi ve baş selamı verdi. Hayır yani kibarlık etmesen ölür müsün be adam! Ani bir hareketle bileğinden tuttum ve onu uzaklaştırdım.
"Jisung ne yapıyorsun?" Ebenin amını yapıyorum yeter ya, bir şeyide sorgulama!
"Kız sana bildiğin yürüdü."
"Ne?"
"Ya diyorum ki kız senin önünde eridi,bitti." deyip ellerimi birbirine sürttüm.
"Ne saçmalıyorsun sen Jisung?"
"Ben mi saçmalıyorum, kız senin gözüne girmek için yapmadığı hareket bırakmadı."
"Yoksa..." dedi ve bana bakıp sırıttı. Ne diye sırıtıyor bu gıcık?
"Sen beni kıskandın mı minik sincap?" diye devam ettirdi.
"Saçmalama be ne alakası var?" deyip kollarımı birbirine doladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1934 Sokak •Minsung
Fanfiction-DÜZENLENİYOR!- Zaten yeterince zor bir hayatı olan jisung sınıfa yeni gelen ikilinin illegal işlerine şahit olur... İki kimsesiz birbirlerinin kimseleri olabilir miydi? ___________ -Yan ship içerir! -Tecavüz,küfür vb. rahatsız edici içerikler barın...