0.3 [Koş Jisung koş!]

28 4 0
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKUDUĞUNUZDAN EMİN OLUN!

-FLASHBACK-

"SANIRIM BU SEFER CİDDİ ANLAMDA SIÇMIŞTIM!"

~HAN JISUNG~

Tam kaçacaktım ki aklıma Minho geldi. Sahi ona ne yapacaklardı? Tamam gıcık bir insan olabilirdi ama sonuçta sınıf arkadaşımdı. Yani en azından benim için öyleydi.

'Hadi Jis yaparsın koçum!' Diyerek kendimi gazladım ve birinin malum bölgesine tekmeyi geçirdim.

Biz de boş değildik aslanım! Şerefsize bak sen kimsin lan?! İçimden kendimi överken bir yandan da karşımdaki ayılara söverken diğerinden dayak yemem de uzun sürmemişti.

Yumruğunu yüzüme öyle bir geçirdi ki ağzımla burnum yer değiştirdi sandım. Az el insaf arkadaşım ya! Yaşınız kaç başınız kaç ya? Hayır yani boyumuz da aynı değil ki adam iki metre! Minho ise onu tutan adamdan kurtulmaya çalışıyor bir yandan da bana bağırıyordu ;

"Hey Jisung manyak mısın ne yapıyorsun Tanrı aşkına?!"

Ne yapıyor gibi görünüyorum acaba ! Gerçekten şuan ona verebilecek milyon tane cevabım vardı ama uğraşmam gerken daha önemli bir şey vardı. Art arda bana tekme atıyordu pislik herif! Şu düştüğüm duruma bak. En azından bir günde dayak yemeyeyim lütfen ya.

Karşımdaki ayı bana dokunmak için yeltendi ki yerdeki cam şişesi gözüme ilişti.

Ondan daha önce hareket edip şişeyi kafasında patlatmıştım. Kafasından resmen kan fışkırıyordu. Yani benden büyük birine vurmak benim de hoşuma gitmiyordu ama onlar başlatmışlardı. Karşımdaki görüntü ellerimin titremesine neden olmuştu. Lütfen ölmesin, lütfen..lütfen..lütfen!

Az önce malum bölgesine vurmuş olduğum adam yerden kalkmış ve beni duvara yapıştırmıştı. Sırtımın acısıyla inledim. Ayı demekte haksız değilmişim bunu anlamış oldum. Hayvan herif tam bana vuracaktı ki nasıl olduğunu anlamdığım bir şekilde amele sümülüğü gibi yere yapıştı.

"İyi de ben bir şey yapmadım ki?"

Diyerek sesli düşündüm ve Minho'nun sesini duydum;

"Sen yapmadın zaten, ayrıca senin ne işin var burada Jisung!"

BU BENİMLE DALGA MI GEÇİYORDU!? CİDDİ CİDDİ ONA HESAP MI VERECEKTIM BIR DE ,HAH!BANA BİR AÇIKLAMA BORÇLUYDU O BİR KERE!

"Öyle bir uğrayayım dedim Minho bey! Hem sizi rahatsız ettiysem de çok özür dilerim benim hatam, işinizi bölmemem gerekiyordu! Bak beni çıldırtma Minho, zaten senin yüzünden sinirim tepemde!"

Deyip soluklandım ve devam ettim;

"Ayrıca ya bana adam akıllı bir açıklama yaparsın, ya da polise gider her şeyi tek tek anlatırım duydun mu beni?!"

Derin bir soluk çekti. Ardından burun kemerini sıkarak konuşmaya başladı;

"Polise falan gitmeyeceksin Han Jisung"

Bu beni ne zannediyordu Tanrı aşkına! Ondan emir alacağımı falan mı? Eğer öyleyse çok fena yanılıyordu. Oduna bak ya! Kimse bana emir veremez tamam kuş beyinli aptal?!

"Anlat o zaman!"

"Sana hiç birşey anlatmayacağım Jisung!"

"İyi sen bilirsin!"

"Ben bilirim zaten"

"Yarın okula seni sorguya götürmeye geldiklerinde de bon bolorom zoton dersin o zaman!"

1934 Sokak  •MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin