Ferit'ten
4 gün önce İstanbul'a gelmiştik, sabah Seyran'ı arayıp sesini duyduktan sonra Han'a gelmiştim ,dört gündür olduğu gibi.
Hana gelmiştim, şimdi yerleri süpürüyordum ,Necip usta çok kurallı ve tuhaf bir adamdı kızdırmak istemezdim açıkçası
" Ferit."
" Buyur ustam ?"
" Çay getir bana sonrada yanıma gel. "
" Tamam ustam hemen! " Boş bardağını alıp hemen çay almak için çay ocağına gittim ,çayı doldurup ustanın masasına bıraktım.
" Afiyet olsun. "
" Otur." Dedi hemen sandalyemi çekip oturdum
" Bu taşı görüyor musun? Adını biliyorsun dimi?"
" Zümrüt taşı bu ustam ,dedem hep yumuşaklığı zarafeti simgeler derdi . "
" Peki ya bu ?" Elindeki taşa baktım yakuttu bu taş
" Buda yakut ,eskiden çok severdim."
"Şimdi niye sevmiyorsun? Neye göre karar verdin ?"
" Eskiden sertliği ,kuralsızlığı özgürlüğü severdim bu taşın keskin hatları bana bunu hatırlatıyordu ama şimdi...şimdi Zümrüt'ü çok seviyorum;saf yumuşak duygulu ve zarif ."
" Ferit bana iki gün içinde bir çizim getir ,eğer geç kalırsan yakarım seni . Çık git dinlen şimdi, dedene de selam söyle. "
" Tamam ustam da...bir yanlışım mı oldu? Eve niye erkenden gidiyorum ? "
" Dinlenip güzelce çizim yapabil diye, hadi hadi evine ."
" Peki ustam kolay gelsin. "
Han'dan çıkıp arabama bindim hemen güzel sevgilimi aradım
Birkaç çalıştan sonra açmıştıAşkım?
Oyy senin aşkım diyen ağzını yerim
Ferit cıvıma hemen !
Ya tamam sevgilim kızma, çok özledim hep ondan bunlar. Ne yapıyorsun?
İyiyim ben sen nasılsın? Bitti mi işlerin ?
Valla usta bugün eve erken yolladı ,eve geç dedi , iki gün içinde de çizim istiyor benden .
Yaaa çok sevindim Ferit! Sendeki ışığı o da fark etti demek ki
İnşallah başarabilirim Seyran, hemen umutlanmak istemiyorum
Aaa benim tanıdığım Ferit Korhan bu değil, ne yaptın nişanlıma? O çok güçlü, tuttuğunu koparan bir adamdı pes etmezdi.
Yanımda sen olduğun sürece ben hep güçlü bir adam olacağım, senin için...seninle kuracağımız ailemiz için...
İşte benim nişanlım
Seyrom iyi ki varsın
Sende iyi ki varsın Feritcim
Biraz daha konuştuktan sonra eve geldiğim için kapatmıştım ,akşam görüntülü arardım nişanlımı . Yalının bahçesine girince arabadan inip anahtarı korumalardan birine verdim ,Abidin geldi yanıma
" Ferit senin ne işin var burada ? Handa olman gerekmiyor mu? İyi misin?"
"İyiyim Abi ,usta gönderdi . İki gün içinde çizim istiyor benden. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA/SEYFER
FanfictionQuerencia ; İnsanın kendini güvende, güçlü hissettiği yer. Evi gibi hissettiği yer... Ferit ve Seyran da birbirinin eviydi .