Seyran'dan
Bugün istemem vardı. Evde telaş içinde koşturuyordu herkes . Babam insafa gelip yardımcı birilerini tutmuştu ya da ben kendimi kandırıyorum, kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye düşünüyor da olabilir.
"Seyran hanım saçınız bitti. Umarım beğenirsiniz "
Elindeki aynayla bana saçımı gösteren kadına tebessüm ettim.
" Teşekkür ederim elinize sağlık. "
" On dakika sonra makyaja başlayacağım. "
"Tamam teşekkürler. "
Kadın odadan çıktı,bende vücudumu rahatlatırken Ferit'ten mesaj geldi. Evet onu Aşk diye kaydettim ama şu anlık bilmese daha iyi
Aşk❤ ;
Nasıl gidiyor hazırlıklar? Nasılmış benim güzel gelinim ?
Okuduğum mesajla kalbim ağzımda atıyordu. Hemen cevap verdim.
Hazırlanıyorum damat bey . Siz ?
Galiba o da benim gibi telefon elinde bekliyordu hemen mesaj gelmişti
Aşk❤ ;
Bende son eksikleri tamamlıyorum. Seni göreceğim için çok heyecanlıyım . Çok güzel olma diyeceğim ama imkansız bir şey isteyeceğim
Je t'aime Ferit
Ben ne yazmıştım az önce? Hemen telefonu bir köşeye bıraktım.
Makyaj için tekrar gelen kadın kurtarıcım olmuştu resmen.Yazardan
Seyran'ın attığı mesajla uzun süre bakıştı Ferit. Heyecandan eli ayağı birbirine girmişti genç adamın.
"Bana seni seviyorum dedi ! Seyran bana seni seviyorum dedi ! Tamam demedi ama öyle yazdı !"
Keyifle olduğu yerde dans etti genç adam . Şarkı söyleyerek indi konağın merdivenlerini
" Ferit damat oluyoor Antep'in en güzel kızıyla evleniyoor! Gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız ."
Keyifle şarkısını söylerken yengesiyle karşılaştı,keyfi kaçmıştı .
" Pek keyiflisin Ferit? "
" Evet yenge . Sözleniyorum ya bugün. "
" İnşallah pişman olmazsın Ferit. "
" Olmayacağım yenge ,ellerin üstümüzde olmazsa tabii"
" O ne demek? "
" Ne anladıysan o demek . "
Yengemi orada bırakıp avluya çıktım. Asuman ve abim kahve içiyordu
" Afiyet olsun ."
" Ooo damat Ferit hoşgeldin. "
" Heyecan var mı Ferit? "
" Olmaz olur mu Asuman ? Var tabii neyse size iyi sohbetler ben çiçek, çikolata, baklavayı halletmeye gidiyorum. "
" Kolay gelsin. "
Abi ile birlikte çarşıya gidip çiçek çikolatayı hallettik . Çiçeği Seyran'ın sevdiği çiçek olsun istiyordum bu yüzden dün Seyran'ı eve bıraktığım zaman Suna'ya sormuştum. Şakayık çiçeğini çok severmiş benim çiçeğim .
" Vay be oğlum sende evleniyorsun demek ha?"
" Öyle Abi'm. "
" Seyran'ın Pelin den haberi var mı? Kızın karşısına çıkar abuk subuk şeyler söyler üzülür sonra kız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA/SEYFER
FanfictionQuerencia ; İnsanın kendini güvende, güçlü hissettiği yer. Evi gibi hissettiği yer... Ferit ve Seyran da birbirinin eviydi .