Sarah pov:
Zvuk alarma me trg'o iz sna. Koliko je sati? Pet i petnaest? Glava još teška, san na pola, ali nema vremena za odgodu. Biti glavni agent znači da nikakvo "samo još pet minuta" nije opcija. Rutina mi je luksuz, a danas luksuz ne postoji.
Navlačim uniformu i crnu majcu, značku stavim na vidno mjesto. Moj rad, moja odgovornost. Spremna za sve. U zraku se osjeća da bi ovo mogao biti jedan od onih dana kad ti nijedan plan ne prođe kako treba. Moj um je već na sastanku, gdje me čeka tim svi oni spremni, bar se nadam.Na putu prema kancelariji telefon zavibrira. Poruka od šefa:
Smith, novi trag. Čekamo te.
Kratko i jasno.
„Dobro jutro, ekipo,"
kažem ozbiljno, dok tračak umora pokušavam sakriti iza osmijeha.
„Vjerujem da ste svi naspavani i spremni za jedan lijep, dug radni dan?" Glasom pokušavam ublažiti napetost, a par agenata dobaci po koji smiješak valjda je to dobar znak.Klimnem šefu i zauzmem mjesto ispred tima, podignem fasciklu i osjetim težinu informacija koje su unutra. Moj tim je dobar, zna svoj posao, ali nervoza im je očita , nema mjesta za greške.
„Svi znamo zašto smo ovdje. Osumnjičeni je dosad bio jako oprezan, ali konačno imamo priliku da mu stanemo na put."Par agenata pogleda prema meni, jedan nestrpljivi pripravnik se odmah javi s pitanjem: „Šefice, šta tačno tražimo?"
„Greške,"
kažem kratko, prateći sve oči u prostoriji.„Cilj je da ga natjeramo da povuče prvi potez. Da osjeti da mu se tlo izmiče pod nogama. Kada je osumnjičeni nervozan, on... postaje neoprezan." Klimnem glavom, gledajući pripravnika koji samo što nije zapisao svaku moju riječ.
„Dakle, danas, svaki detalj, svaki izraz lica, svaka odluka sve mora biti precizno. Nemojte misliti da imamo prostora za grešku."Okrenem se ostatku tima i dodam, s osmijehom koji bi trebalo da smanji napetost
„I, naravno, ako bilo ko od vas misli da će danas biti 'samo još jedan dan u kancelariji' slobodno možete ostati kod kuće."
Šef mi pruži fasciklu sa svježim podacima i klimne glavom, što znači da je plan odobren.
„Smith, tim je tvoj." Duboko udahnem. Znam koliko ovaj slučaj znači. Svaki korak, svaka odluka, svaki agent ovdje igra svoju ulogu, a ako nešto krene po zlu odgovornost je na meni.Okrenem se prema timu.
„Prvi korak: nadzor nad tri ključna objekta u centru grada. Ekipo, imamo samo jedan zadatak danas: natjerati našeg osumnjičenog da povuče prvi potez, i to ne baš mudar."U očima kolega vidim mješavinu stresa i uzbuđenja, što je tačno ono što nam treba. Svi su spremni, ili bar djeluju tako. A ja? Pomalo nervozna? Naravno. Ali, ovo je posao i ja sam navikla na pritisak. Duboko udahnem, uspravim se i još jednom pogledam tim.
„Sve jasno? Da čujem, postoji li nešto što vam nije jasno?"
Jack,moj kolega agent dobaci „Samo da znaš, šefice, ako sve krene naopako, tebi ide prvi poziv."MI smo ovdje svi u timu kao braća i sestre.
Nasmijem se, možda malo glasnije nego što bih trebala.
„Da, hvala ti na tome, potpuno sam svjesna."
Krećem prema vratima, tim ide za mnom, dok im dajem posljednje instrukcije.
Čim izađemo iz kancelarije, osjećaj adrenalina lagano prostruji tijelom. Čekala sam ovaj trenutak onaj prelaz iz priprema u akciju. Na ulici je hladno, ali to je najmanje bitno. Naš cilj je pred nama, sve oči su usmjerene na nas, ili barem tako osjećam dok vozila za nadzor lagano kreću. Čujem buku motora i lagani zvukovi komunikacije kroz radio; ekipa zna tačno šta treba da radi.
YOU ARE READING
U ime ljubavi
ActionSarah je vrckasta djevojka ,fbi agentica i psihologinja koja ima vrlo tamnu prošlost iza sebe . James je najpoželjniji neženja, koji vodi mnoge tvrtke i domove za nezbrinutu djecu, sve je naslijedio od oca .