Žena je ležala na podu ,odprilike u nekim pedesetim je,rane su bile stvarno duboke,ovaj put nema kajanja,ovaj put je bila borba,očigledno da se prijašnje zrtve se nisu borile sem ove,bila je razrezana preko cijelog stomaka.
"Ko nam je žrtva?"pitala sam detektiva
"Emily Williams, majka 5 djece i 1 unuke,muž joj je Omer Williams, najbogatija porodica u New Yorku. "
"Ovdje mora biti nesto ,jeste li razgovarali sa porodicom?"upitala sam te su odmahnuli glavom ,klimnula sam te rekla.
"Poslat ću kolege ovdje ,ja idem popricati sa porodicom"zavrsila sam te izašla napolje .
"EmaI Finn ,možete na sekundu.?"dosli su do mene te sam nastavila.
"Vi idite unutra povedite i Morgana sa sobom a ja idem popricati sa porodicom, molim vas otvorite oči, svaki trag nam je korisatan,kad uđete prvo neka dođu do zrtve i neka ju odnesu ,pozovite ih ,a poslije pregledajte sve sobe,svaki ćošak kuce ,sve sve sve.Ajte sad,sretno!"
"Izvinite sto vas prekidam ,Morgan pozovi mrtvačnicu neka posalju auto I neka odvezu zrtvu i idi u kucu sa Emomi Finnom pretrazite sve, a Kai i Jack vas dvojica idete sa mnom idemo pričati sa porodicom. "
"Dobar dan ,Ja sam agentica Smith ,vođa fbi-a,ovo su Dr.Agent Simson I Agent Ryder "
"Molim vas Agentice ,možemo li uci ,već 3 sata molimo policajce da nas puste unutra. " pitala je žena odprilike 27 godina.
"Nažalost ne mogu dok se tijelo ne iznese ,a evo upravo mrtvacka kola dolaze,čim je odnesu uc cete u kucu a do tad možemo li vam postaviti nekoliko pitanja?"upitala sam te je muž obrisao suze i pružio ruku da se rukujemo.
"Ja sam Omer Williams, ovo su moja djeca ,Najstariji sin James ,najmlađi sin Jace,kcerke blizankinje Ena i Dora I najnajmlađa kcerka Antonia."Rekao je tužno dok je svo vrijeme gledao u pod.
"Moje saucesce, ali treba nam vaša pomoć.Možete li nam reći nešto više o vasoj supruzi i majci?"
"Moja Marija... bila je najbolja žena. Srce naše porodice. Uvek je imala reč utehe za svakoga, i kako je mogla biti ovako brutalno oduzeta od nas?"rekao je Omer dok mu je glas drhtaoNjegov glas se prekinuo, a suze su mu krenule niz lice. Sin ga je uhvatio za ruku, a deca su se sabrala oko njega, svi sa suzama u očima.
"Razumem koliko je ovo teško. Da li je imala neprijatelje ili nekoga ko bi mogao imati razlog da je povredi?
"Imala je mnogo prijatelja. Nije zaslužila ovakvo nešto! Zbog čega je to učinjeno? Je li neko znao koliko je volimo?"rekla je najmlađa kcerka dok su joj se suze slijevale niz obraze.
"Možda je bilo nekih nesuglasica na poslu. Ponekad je bila frustrirana zbog nekih kolega, ali nikada nije bila otvoreno u sukobu. Uvek je verovala da će se stvari srediti."Rekao je Omer dok se je pokušavao smiriti
"Sećam se da je ponekad govorila o tome kako neki ljudi nisu fer, ali nije htela da nas brine. Uvek je želela da budemo srećni."Rekao je mlađi sin
"Zadnji put kad smo se čuli, govorila je o nekom kolegi koji je bio jako neprijatno. Pitala sam je da li je sve u redu, ali samo je rekla da je to deo posla."rekla je najstarija kcerka.U tom trenutku, deca su se zagušila suzama.
Svi su nesto rekli sem najstarijeg sina,Jamesa kako mi se čini, blijed je i gleda samo u jednu tocku, drži u sebi i kada ostane sam ubijat će bol u alkoholu i plakanju.
"Samo još jedno pitanje"uzdahnula sam pa pitala
"Sta je gospođa Williams radila sama u ovoj vili od vikendice?"Tada me je stariji sin pogledao ,trudi se da ne zaplace.
"Htjela je da mi pripremi iznenadene za rodendan, kao svake godine, ali niko nije mogao doći sa njom pa je došla sama"uff glas mu je grub, para uši, ali prelijep je ,Visok,crnokosi momak sa smedozelenim očima.Dobro Sarah dosta ,jedes ga pogledom. Nisam nista progovorila samo sam klimnula glavom I u tom momentu cula sam vrisak od kćerka, i kako sam se okrenula vidjela sam kako iznose crnu vrecu na kolicima ,provukla sam se ispod trake i došla do njih.Cekali su mene da se potpišem.
Kcerke su vristale, a otac je pao na koljena ,suze su svima tekle.Rekla sam im da stanu i pokazala rukama na porodicu da dodu, pokazala sam policajcima da ih puste i odmaknuli smo se ,kcerke su došle do nje ,ljubile je ,grlile, plakale, sada ni crnokosi momak više nije suzdržan,sada i on place. Osjetila sam grub stisak kako me privlači unazad.
"Zenska glavo sta radis to,znas da ne smijemo to radit."Rekao je Morgan
"Slusaj me,ako se jos jednom umijesas u moju odluku znas sta se desilo sa Milanom, nek si mi hiljadu puta kao brat letit ces iz tima,zamisli da si ti na njihovom mjestu, kako bi se osjećao, i sam znaš koliko je ova tema osjetljiva na mene."pogledao me je iznenađeno i pustio ,niko od ekipe više nije zucnuo. Nakon jedno 10 minuta došla sam do porodice .
"Žao mi je ,ali sada je moramo odvesti, vi idite u kuću. "rekla sam te su se polahko počeli povlačiti.
Gledali smo kako kombi odlazi te usli u kucu.
"Suna ,duso hoces li reci ekipi da odnesu tepih na praonu,sav je u krvi a ako duze ostane smrdit će"
"Naravno šefice "Suna je moja nova učenica, draga djevojka.Vidjela sam da su svi blijedi kao krpe,otišla sam do kuhinje ,stavila vodu i šećer, sačekala da se šećer istopi u vodi i odnijela im.
"Neka svako popije po jednu, bit će vam lakše."okrenula sam se prema ekipi.
"Lucas I Morgan,idite van i odgovorite na par pitanja i riješite se novi..."prekinuo me je poziv.
"Reci Ivo."
"Hejj medena, slusaj..
Ubojica se čini kao figura u dobi između 30 i 45 godina, s atletski građenim telom i visinom oko 180 cm. Ima tamnu, kratku kosu i prodorne tamne oči koje zrače hladnoćom. Oblači se u tamnu odeću, često nosi jakne s kapuljačom i tihe cipele koje mu omogućavaju neprimetno kretanje. Njegovo lice, sa izraženim jagodicama i neurednom bradom, ostavlja utisak proračunatosti. U rukama često drži nož, dok koristi alatke za prikrivanje tragova, što sugeriše njegovu manipulatornu prirodu i duboko ukorenjenu potrebu za kontrolom.Nasla sam jednog i već je imao veze sa policijom radi droge.Saljem sliku. ""Vazi srce ,dobila sam je ,ostani na liniji."
"Poznajete li ovog čovjeka možda?"upitala sam .
"Taj kujin sin ,mi i naši prijatelji smo ga poslali u zatvor prije 20 godina ,dilovao je drogu i ugrozijo našu kampanju. "upalila mi se lampica u glavi.
"Ivana,adresa?"
"742 West 45th Street, New York, NY 10036"prekinula sam te nazvala stanicu .
"Trebam 2 pojačanja specijalista,adresa
742 West 45th Street, New York, NY 10036,neka nas sačekaju negdje ispred ,i neka ne budu vidljivi "prekinula sam."Morgan,Jack,Lucas I Finn idete sa mnom ,Kai I Ema ostanite ovdje ili idite u stanicu ,svejedno mi je ,a mi idemo.!"
Zgrada je bila prevelika,pitali smo na recepciji gdje je i rekli su odma cim smo pokazali značke.
Ušla sam u stan pažljivo, dok su se Jake i ostali razdvojili. Stan je bio ogroman, svaki kutak pružao je mogućnost skrivanja, pa su oni krenuli prema spavaćim sobama, a ja sam pravac otišla u kuhinju. Bila sam na oprezu, svaki šum izazivao je blagi trzaj. Hodala sam tiho, korak po korak, prema tamnoj kuhinji u pozadini stana.
Kada sam ušla, svjetlost iz hodnika obasjala je siluetu muškarca koji je bio okrenut meni leđima.Vidjela sam kako ostri nozeve,ali ti nozevi su bili bas kao u ostalih žrtvi."FBI,RUKE UVIS ,GDJE IH MOGU VIDJETI"viknula sam.
Zastao je, ruke polako podigao u zrak, ali kao da se dvoumio hoće li poslušati i okrenut se ili pokušati još jednom pobjeći. Prišla sam mu korak bliže, a on je shvatio da nema izlaza.
"Polahko klekni na obe noge i ruke na leđa!"rekla sam ljutito, cula sam kako je ekipa ušla u kuhinju a ja sam iskoristila trenutak i stavila mu lisice na ruke.
Pokazala sam policajcu da ga vodi ,i rekla na voki-toki.
"Ekipa ,slobodni ste ,uhvatili smo ga"potvrdili su i izasli iz zgrade.
YOU ARE READING
U ime ljubavi
ActionSarah je vrckasta djevojka ,fbi agentica i psihologinja koja ima vrlo tamnu prošlost iza sebe . James je najpoželjniji neženja, koji vodi mnoge tvrtke i domove za nezbrinutu djecu, sve je naslijedio od oca .