Sutra jutro, probudila sam se uobičajeno umorna, ali s osjećajem da me čeka uzbudljiv dan. Isključila sam alarm na telefonu i odjednom se sjetila svih tragova koje smo otkrili u vikendici. Na brzinu sam oprala lice, stavila na sebe traperice i crnu majicu te preko fbi prsluk , te zavezala kosu u neurednu punđu. Nema smisla pretjerivati s izgledom kad te čeka dan ispunjen akcijom.
Dok sam pravila doručak, razmišljala sam o svemu što nas očekuje. Juce sam napravila pizza, pa sam je samo zagrijala u mikrotalasnoj. Savršeno, pomislila sam, brza energija za radni dan. Uz to, skuhala sam kafu koja mi je bila potrebna kao dodatni stimulans.
Kada sam stigla na posao,uletila sam u sobu za sastanke „Dobro jutro, šefice! "Rekao je Kai
"Kasnim znam,saobraćaj je užasno jeben"rekla sam iznervirano te su se svi zasmijali.
Ubrzo nakon, Ivana je ušla u sobu, noseći laptop pod rukom."Čekajte, mislim da ce mi dusa na nos izać"uzdihana ,izgleda da je trcala."Kao prvo moji susjedi nemaju milosti te se citavu noc moraju podjebavat, a kao drugo promet je stvarno katastrofa, jesam li sta prolustila?"upitala je u jednom dahu dok smo je gledali zbunjeno te sam odmahnula glavom .
"E top onda ,ja imam nove informacije o slučaju. Zovu me 'Žena-majstor' za pronalaženje, i ne bez razloga," rekla je sa smiješkom.
„Na osnovu onoga što smo pronašli u vikendici, jasno je da se ubica dobro pripremio. No, pronašla sam poveznicu koja bi mogla otvoriti cijelu priču," rekla je Ivana dok je otvarala dokumente na velikom ekranu koji je bio preko cijelog zida.
Svi smo se naslonili na stolice, a Ivana je započela izlaganje. "gospođa se zvala Marija ,Starost 82 godine,Datum Rođenja 10. maj .A porodični Status: Udovica, majka dvoje djece, baka troje unučadi i prabaka 5 praunucadi.
Marija je bila omiljena članica svoje zajednice, poznata po svom toplom karakteru i gostoprimstvu. Tokom svoje duge karijere, radila je kao učiteljica u lokalnoj osnovnoj školi, gdje je inspirisala mnoge generacije djece da zavole učenje i postanu odgovorni građani. Njena ljubav prema obrazovanju nikada nije prestala; često je organizovala besplatne časove za decu iz siromašnijih porodica.
Marija je voljela provoditi vrijeme u prirodi, i čitajući knjige a njena vikendica pored jezera bila je omiljeno mesto okupljanja porodice i prijatelja. Bila je poznata po svojim kulinarskim veštinama, posebno po pripremi tradicionalnih jela, a njene vikendice često su bile ispunjene smehom, muzikom...
U poslednjim godinama, Marija je imala neke zdravstvene probleme, uključujući artritis i povremene probleme sa srcem, ali se trudila ostati aktivna. Redovno je išla na šetnje oko jezera i povremeno se bavila vrtlarstvom, što je bila njena velika strast. Njena snaga i otpornost inspirisale su mnoge oko nje.
Marija je bila aktivna u lokalnoj zajednici, često je učestvovala u humanitarnim akcijama i volonterskim programima. Njena topla ličnost i spremnost da pomogne drugima učinili su je omiljenom među susedima i prijateljima."zavrsila je te sam ja nastavila"Svi imate dokaze ,da čujemo sta vi mislite sta moze biti u pitanju?"
"Mislim da je ovo moglo biti porodično ubojstvo. Baka je mozda imala problema s nekim iz porodice, možda je neko bio ljubomoran na njenu pažnju ili imanje. Neki članovi obitelji mogli su se osjećati zapostavljenima i to ih je moglo natjerati na očajnički čin."rekao je Lucas te nastavila Ivana.
"Meni se čini da je ovo djelo nekoga ko ju je poznavao. Možda je neko od njenih prijatelja ili poznanika došao po neku pomoć i iznenada se nešto dogodilo. Ne vjerujem da bi neko iz porodice mogao to učiniti, barem ne bez povoda."
"Ima smisla ,a drugi ,sta vi mislite?"
"A šta ako je to zapravo bila pljačka koja je pošla po zlu? Baka je živjela sama i možda je netko mislio da može lako doći do novca ili vrijednosti, ali je nešto krenulo naopako i na kraju su se stvari završile tragično."Rekla je Ema te se Finn nadostavio.
"Ne zaboravite da je baka često imala goste. Moguće je da je neko od njih imao skrivene namjere. Mislila sam na neku vrstu sukoba koji se dogodio dok su bili kod nje, možda je neki gost imao dug prema njoj ili se osjećao povrijeđeno."
"Slažem se da su gosti sumnjivi, ali hajde da razmotrimo i mogućnost da je to bio ljubavni motiv. Možda je baka imala nekog udvarača koji nije mogao podnijeti odbijanje i odlučio je na taj način reagirati. Čuo sam da su u njenoj prošlosti postojale neke neizvjesnosti."rekao je Jack
"Moguće je da su bili u pitanju problemi s mentalnim zdravljem. Neki ljudi ne znaju kako da se nose sa svojim emocijama i mogu postati nasilni. Možda je neki od njenih poznanika imao problema koji su kulminirali u ovom strašnom činu." rekla sam
"Zanimljivo je da smo već pronašli noževe koji se koriste u kuhinji. Ako je to bilo unaprijed planirano, moglo bi značiti da je ubojica bio netko tko je znao kako koristiti te alate. A ako je to bio ljubavni motiv, možda je i nož bio simbol."Morgan je dodao.
"Možda je imala neprijatelje koje nismo znali. Sjetite se, ljudi su ponekad nepredvidivi, a njihovi razlozi su često duboko skriveni."rekao je Kai.
Sastanak prekida zvonjenje moga telefona.
"Halo"rekla sam zbunjeno jer je nepoznati broj.
"Zdravo ,ovdje detektiv Ivanović ,ubistvo se desilo 2 kuce pored kuće jučerašnje zrtve ,na isti način ali ovaj put ima vise tragova.."završio te sam rekla da dolazimo i prekinula vezu .
"Ubistvo,2 kuce od Marijine, isti način samo vise tragova."ustali smo i otišli odma do mjesta.Bogte ovo je vila a ne kuća. Žute trake su kružile oko kuće i prekrile cijelo imanje ,dok ispred tih traka su porodica od žrtve, puno ih je ,bilo je i komšija, naroda je sakupljeno pa čak i novinara,kada smo došli svi su se okrenuli prema nama.Novinari su krenuli ali sam samo odmahnula rukom i rekla ne sad.
Prišli smo žutoj traci ,digla sam je te prošla ispod nje ,uzurbanim korakom prolazila kraj policajaca pokazivala znacku i kada sam ušla u kucu imala sam sta da vidim
YOU ARE READING
U ime ljubavi
ActionSarah je vrckasta djevojka ,fbi agentica i psihologinja koja ima vrlo tamnu prošlost iza sebe . James je najpoželjniji neženja, koji vodi mnoge tvrtke i domove za nezbrinutu djecu, sve je naslijedio od oca .