Chuuya Nakahara i Chi Sendo to najlepsi przyjaciele od dzieciństwa. Chuuya ma 16 lat a Chi 15, chodzą do różnych szkół ale często chodzą na wagary by spotykać się ze sobą częściej. Jedyny problem dla Chuuyi to niejaki Dazai Osamu nowy uczeń w klasie Chi i jej nowy znajomy, Chuuya jest zazdrosny i lekko zmartwiony tym, lecz tego nie pokazuje. Obecnie siedzicie w parku po lekcjach jedząc lody.
Chi-Chuuya czy coś się stało?
Chuuya-Nie,poprostu się nie wyspałem.
Chi-Napewno?
Chuuya-Tak na pewno,nie martw się.
Chi-No okej, nocowanie u mnie dziśaj?
Chuuya-Jasne! o której?
Chi-Heh..Zjemy te lody do końca pójdziemy do ciebie spakujesz sobie plecak z ubraniami i pójdziemy do mnie.
Chuuya-Okej!Gdy skończyliśmy jeść lody udaliśmy się do domu Chuuyi. Gdy chłopak spakował już swój plecak udaliśmy się do mnie do domu. 10 minut później byliśmy na miejscu Chuuya podłożył swój plecak na ziemię obok mojego łóżka, i położył się obok mnie na łóżku i zaczęliśmy oglądać serial (Star Trek) którego ostatnio nie skończyliśmy.
Chuuya- Jezu! Boję się o date! Jest mega spoko waaa!
Powiedz mi że go naprawią!
Chi- Spokojnie na pewno naprawią poza tym Star Trek bez daty to nie star trek nie mogą go ot tak uśmiercić
Chuuya- No i może racja...Chi i Chuuya usneli w połowie trzeciego sezonu około 1: 09. Gdy się obudzili następnego dnia o 10:30 zrozumieli że zaspali do szkoły więc postanowili zrobić sobie wolne. Poszedł do kuchni zjeść śniadanie kłócąc się przy tym.
Chuuya-A wcale że nie! Data jest najlepszy!
Chi-Nie bo po porucznik Yar!
Chuuya‐A wcale że nie!
Chi-Dobra co chcesz na śniadanie?
Chuuya‐Tosty będą okej
Chi-Git..☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Witam wszystkich w pierwszym rozdziale mam nadzieję że się spodobał i do następnego!
Ps. Poniżej rusunek jak mniej więcej wygląda Chi.(Chi Sendo)
309 słów..
CZYTASZ
Chuuya×Oc
Fanfictionchuuya i oc która jest dziewczyną o imieniu chi są przyjaciułmi od dzieciństwa.. jak potoczy się ich historia i co będzie miał dazai do ich relacji zobaczycie sami serdecznie zapraszam wszystkich do przeczytania❤ Motynek~