Plaja

195 18 3
                                    

- Buna dimineata , copii !

- Buna dimineata , doamna profesoara !

- Am un anunt de facut .

- Ce crezi ca e ? ii soptesc eu lui Andie

- Habar nu am , sa ascultam.

- Maine incepe weekend-ul si am propus o excursie la mare pentru doua zile impreuna cu clasa a 11-a.

- Wow , la maree !!!

- Imi cumpar costum de baie !

- De cand asteptam .

- Uraa !

- Ce dragut . Abia astept sa mergem , ii spun lui Andie .

- Dar cu clasa a 11-a ? Nu sunt Suga si Sehun acolo ?

- Oh... Si D.O este .

- Nu crezi ca va fi greu ?

- Hm.. Nu cred ca ar trebuie sa imi fac griji de asta . Trebuie doar sa ma distrez.

- Foarte bine , imi spune aceasta razand.


     Se suna de pauza si toti copii iesira din clasa tipand si alergand fericiti catre hol. Profesoara de asemenea isi stransese lucrurile si iesi intr-un pas lent pe usa . 

- Alexa , hai sa mergem pe hol.

- Haide .


     Am iesit pe holul racoros si am inceput sa vorbesc cu Andie despre costume de baie , palarii si ochelari de soare ce trebuie cumparati pentru maine . Suga se apropie de noi si spuse :

- Ati auzit ca mergem la mare ?

- Da, raspunse Andie

- Esti fericita , Alex ?

- Mda.

- Se vede ca nu . Ce nu e in regula ? Voi rezolva problema .

- Huh ? Ah, nu , nu e nimic . Doar sunt obosita si nu pot sari de fericire .

- In regula , daca spui tu . Atunci , ne vedem maine la plaja , spuse acesta razand.

- Ne vedem ! raspunse Andie in timp ce Suga se indrepta catre clasa lui .

- Dupa scoala , sa mergem la cumparaturi .

- Sigur .


     Dupa terminarea orelor , eu si Andie ne-am indreptat catre mall si am inceput sa ne plimbam sperand sa gasim cele necesare pentru plaja .

- Ia uite ce costum dragut , imi zise Andie . Culoarea roz ti se potriveste .

- Nu sunt sigura , spun schitand un zambet .

- Atunci cel verde ?

- Nu..

- Cauta-ti singura , striga ea amuzata

- Voi cauta , strig si eu la ea .


     Cautand amandoua costumele de baie perfecte o aud pe Andie spunandu-mi mirata :

- Oh , e D.O ?

     Imi intorc capul spre directia degetului aratator pe care Andie il intindea . Imbracat intr-o camasa gri , pantaloni albi ce ii ajungeau pana la genunchi si o pereche de sandale , D.O parea ca se grabea catre noi cu un zambet fermecator pe care il vazusem de cateva ori si de care nu ma puteam satura si nici nu ma puteam abtine din a-l privi .

Cel ce iubesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum