Cea mai frumoasa duminica(Final)

232 29 6
                                    

    Din perspectiva lui Suga :

      La auzul cuvintelor 'si eu' spuse de Alexa , ma sprijin de perete si ma uit in gol . Tremuram tot si... Am lacrimi ? Simteam cum lacrimile imi alunecau pe obraji pana ce cadeau pe haine. Mi-am incordat pumnii , am inghitit in sec si am fugit afara din hotel spre plaja .

     Am ajuns la mal . Imi scot tenesii si tricoul , dupa care fug in apa pana cand aceasta imi ajungea la umeri si strig cat de tare pot in linistea noptii.

 Din perspectiva lui Andie :

- Huh ? Ce e asta ?

- Cineva striga.

- Stiu , dar cine ar striga asa noaptea ?

- Hai sa vedem .


 Din perspectiva Alexei :

- Oh doamne , ce s-a intamplat ?

     D.O se indreapta grabit spre fereastra .

- E cineva in apa.

- Cine ? Se inneaca ?

- Nu imi dau seama 

- Ce nu iti dai seama ? Daca se inneaca sau cine este ?

- Ma refer la ambele .

- Trebuie sa coboram sa il ajutam.

- Sa mergem.

     Ajunseseram pe plaja unde se aflau inca circa 30 de persoane printre care Andie , Sehun si profesoara. Dar Suga de ce nu a venit ? Sigur nu i-a pasat de situatie.. Sau poate doarme si nu isi da seama. Oricum...

- Scuze , scuze , repet incercand sa trec printre multimea de oameni pentru a vedea ce se petrece intr-adevar.

- Suga ? il aud pe D.O spunand

     In acel moment ma trecuse un fior... Incep sa imping oamenii in stanga si in dreapta pentru a-mi croii drum catre vocea ce-o auzisem mai devreme .

- Huh ? S-Suga ? incerc sa vorbesc in timp ce tremur 

     Acesta era total ud si tremura la fel ca si mine , insa de frig.. Isi ridica privirea ce-o avea coborata umil in pamant si ma priveste de parca as fi fost doar un strain ce oferea ajutor . O privire necunoscuta de mine , una pe care nu o mai vazusem pana acum. Era rece si pur si simplu , ma facea sa plang .

- Su..ga.. spun eu coborandu-mi privirea pentru a nu-mi vedea lacrimile 

     Suga trecu pe langa mine lasand in urma lui un curent friguros ce m-a facut sa tresar. Am ramas precum o statuie uitandu-ma in gol speriata . 

- Toata lumea, duceti-va in camere . Scena s-a terminat . Baiatul e bine, striga profesoara si toata lumea pleca spre hotel. 

- Sa intram , Alexa , zise D.O in timp ce-mi puse mana pe umar . 

- Da. Sa intram, raspund fara a ma misca sau a-mi muta privirea.

- Alex, esti ok ? Ce a fost cu Suga ? spuse Andie 

- Nimic.. nimic. Sa mergem la culcare .

- Cum nimi..

- Las-o , probabil s-a intamplat ceva intre ei . Vom afla alta data , dar mai bine las-o sa-si revina acum, ii zise Sehun lui Andie

- In regula...


- Ok, pana aici am putut sa vin cu tine . Intra in camera si uita de agitatia asta , imi spuse D.O in fata usii camerei mele.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 16, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cel ce iubesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum