Ce subiecte voi aborda în cartea mea?

1 0 0
                                    

         Nu credeam că o să mă mai întorc vreodată la această carte. Însă am zis că voi face o ediție nouă la cartea mea și am zis să vă spun și vouă cam despre ce voi scrie. Asta și plus că vreau să mai editez câteva capitole din această carte ca să fac mai multe vizualizări și să vedeți, măcar puțin, cam cât de îmbunătățită va fi cartea. Chiar mă voi strădui din toate punctele de vedere.

          Acum nu promit că voi pune capitolele chiar în această ordine sau că nu voi mai adăuga și altele. S-ar putea să mai fac modificări.

1. Noțiuni de igienă (asta pentru că am căutat pe internet și m-am îngrozit când am văzut cât de puțină pastă de dinți folosesc anumiți oameni și că sunt oameni care nu acordă portanță igienei. Vreau să schimb asta măcar puțin. Nu știu dacă voi putea prin cartea mea, dar mai tărziu voi încerca și financiar să fac o schimbare. Asta pentru că am anumite scopuri în minte în ceea ce privește viața mea și cumva și viețile altora. De asta am scris pe unul din profilele mele că vreau să fac lumea asta un loc mai bun.)

2.Pubertatea la fete (știu că am scris asta și înainte, dar vreau să fac puține modificări acum.)

3. Pubertatea la băieți. Aici nu știu dacă voi schimba ceva. Poate o să încerc să aflu de la un băiat cum a fost prima lui experiență cu rasul facial. Asta pentru că e interesant și mișto să vezi experiența altcuiva care a trecut prin aceeași situație ca tine. Și poate o să pun mai mult accent pe rasul facial, dar asta probabil la capitolul despre igienă.

4. Noțiuni de anatomie și fiziologie ale aparatului genital feminin. (Acesta va fi unul dintre capitolele care va avea cele mai multe modificări. Asta pentru că am de gând să îl fac mai amplu.)

5. Anatomia sânilor

6. Dezvoltarea unei sarcini

7. Nașterea

8. Ce înseamnă scorul APGAR?

9. Cum trebuie îngrijit copilul nou născut

10. Ce înseamnă puericultura și de ce este extrem de importantă

11. Avortul

12. Informații legate de pediatrie

13. Ginecolog, urolog și care sunt rolurile lor

14. Orientări sexuale

15. Abuz. Aici voi scrie în primul rând ce înseamnă un abuz și în al doilea rând tipurile de abuz. Dar cred că mă voi axa mai mult pe abuzul sexual pentru că oricum cartea va avea foarte multe pagini, cel mai probabil și am observat că sunt anumiți oameni care se cam tem să lectureze cărțile groase. Nu vreau să alung cititorii. Plus că voi mai scrie despre celelalte forme de abuz și în celelalte cărți pe care le voi publica.

16. Traficul de persoane. Aici o să mai scriu și despre siguranța pe internet, subiect despre care nu știu dacă am detaliat foarte mult în prima ediție a cărții. Cine a citit-o îmi poate spune, dacă vrea cineva. Însă având mai multă experiență cu internetul față de câtă aveam pe atunci, îl consider un subiect extrem de important.

17. Bolile cu transmitere sexuală

18. Metodele contraceptive

19. Virginitatea

20. Feminismul (azi m-am uitat pe un site și am văzut și anumite probleme ale bărbaților în societate. În ediția actuală nu am făcut un capitol despre asta pentru că am considerat că am scris cam tot pe parcursul celorlalte capitole, dar mi-am dat seama că nu am făcut-o și că m-am axat în mare parte doar pe femei, ignorând problemele cu care se confruntă bărbații. Așa că vreau să îmi repar greșeala și să vorbesc mai mult despre o problemă a bărbaților care duce la alte probleme. Deși încă nu sunt sigură dacă să scriu chiar tot pentru că a mea carte este și pentru copii de vreo 7-8 ani.)

21. Educația sexuală și de ce o consider importantă

22. Am uitat să menționez fecundația

       M-am gândit la un moment dat să fac și un capitol despre filmele porno și părerea mea despre ele și de ce nu mi se par potrivite. Doar că, pentru că este o carte și pentru copii, nu cred că ar fi o chestie potrivită. Așa că m-am gândit că mai bine scriu doar aici un capitol separat pentru că pentru această platformă trebuie să ai cel puțin treisprezece ani ca să îți faci un cont. Sau să fac un videoclip pe YouTube. Încă nu știu.

         

Tinerii merită o șansă (PUBLICATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum