Part 3 . Lurah Gersang

930 27 10
                                    

Jari jemari remaja Johan bergerak lincah menyusuri daerah sekitar kemaluan ibu nya, Puan Rokiah tanpa sekalipun menyentuh bibir burit nya. Tubuh Puan Rokiah menggeliat karena menahan nafsu yang kian lama kian tak dapat di tahan lagi.. Sekali - sekali Johan menyentuhkan jarinya ke bibir burit Puan Rokiah yg tembam seakan tak disengaja.

"Ahhhh!! Ahhh!!" desah seorang ibu yg sudah lewat umur nya dengan suara yg sangat manja, tubuhnya bergetar hebat tiap kali Johan melayan nya. Tak tahan oleh perlakuan anak lelaki remaja nya, Puan Rokiah melenguh panjang, kepalanya bergerak semakin tak terkendali ke kanan kiri sementara matanya masih terus terpejam.

Melihat gerakan seksi dan lenguhan manja ibu nya yg telanjan tanpa seurat benang, Johan pun makin berani. Nafsu remaja nya sudah tidak dapat di tahan lagi. Batang pelirnya tercanak sekeras2 nya ingin menikmati tubuh ibu kandung nya.

Dengan nekad remaja berkulit gelap itu mendorong kepalanya masuk ke pangkal celah paha ibu nya.. .
"Aaaaaaaaaaahhhh!!!" Puan Rokiah mula mengeluarkan desahan panjang.

Johan terus melaksanakan niatnya menguasai daerah kemaluan tembam ibu nya dengan bibir dan lidahnya. Hisapan, ciuman dan jilatan silih berganti menyerang sang ibu yg sudah berumur itu. Belum sampai batang pelir Johan masuk, liang nikmat Puan Rokiah sudah mulai basah. Bahkan Johan boleh melihat titisan air nikmat mengalir tipis dari bibir burit ibu nya.

Puan Rokiah mengangkat bontotnya yg besar, meminta bibir Johan terus menjilat bibir burit nya.

Dengan lembut Johan menyusuri rambut di lembah burit ibunya yang lembut. Johan paling suka dengan wanita berumur seperti ibunya, dia menjaga bulu kemaluannya dengan mencukurnya rajin, baunya juga sangat wangi dengan aroma yg menaikkan nafsu lelaki seperti nya.

Johan sengaja menggoda ibunya yg makin lemah dengan menghembuskan nafas ke liang burit nya tanpa menyentuh. Puan Rokiah tak tahan lagi, dia sondorkan bibir burit nya ke mulut anak lelaki nya Johan.

Dengan kedua jarinya, Johan membuka sedikit mulut kemaluan basah lecun ibunya.. dia pun segera mencari titik kelemahan ibu kandungnya - kelentit nya.

Ketika tonjolan kecil yang mematikan itu berhasil dicari kan, Johan memperlancar aksinya menakluki ibu nya..Jilatan, hisapan dan sedutannya membuat tubuh ibu tua itu melonjak - lonjak bagai kuda liar yang sangat ganas. Johan terpaksa memegang erat tubuh chubby ibunya agar tak terlonjak jatuh dari kamar.

Johan melumat lembut kelentit ibu kandung nya yang ada dalam pelukannya, ciumannya lalu beralih ke sisi luar bibir burit dan akhirnya ke bawah, masuk ke dalam liang bontot nya. Sekali lagi Rokiah melonjak ke atas dan mendesas dengan keras, wajahnya yang cantik terlihat tergamam namun ia berusaha keras menahan teriakannya.

"Johannnn ! Sudah sayang ! Ibu tidak tahan lagiiiii ! Masukkan! Ohhhh sayang! Masukkan segera batang syggg tuuu... pinta ibu tua yg tewas dgn nafsu nya...

Johan tidak begitu saja menuruti permintaan ibunya . Dia mainkan dulu lidahnya di bibir burit yg tembam itu... Gerakan kaki ibu nya makin tak tertahan, ia menendang kesana kemari tanpa sasaran. Kepalanya berpaling ke kanan dan kiri dengan mata terpejam dan keringat yang terus bercucuran.

Puan Rokiah mengambil bantal dan menggigit hujungnya untuk menahan kenikmatan yang terus dia rasakan. Ketika Johan menyedut cairan nikmat yang menetes keluar dari burit ibu nya, rasa gelinya dia alirkan dengan menggigit hujung bantal kamar tidur nya.

Lidah Johan makin berkuasa. Dia mendorong lidahnya masuk ke burit ibunya menjilat dinding yang ada di dalam, menari dan bergoyang tanpa kesihan.... Jari jemari Johan membuka sedikit bibir burit Rokiah agar lidahnya lebih berluasa memasuki liang nikmat ibunya.

"Cukupppp, Johannnnn Sudah cukuppppp sayanngggg! Ibu tak tahan lagi!" desas Puan Rokiah ... Johan tahu ibu nya sudah menyerah tubuh gebunya kepada dirinya untuk di puasi.

Lesu KepuasanWhere stories live. Discover now